Korbach die Laurentien interviewt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef tong80 het volgende:
Je gaat echt naar Frits Korbach verlangen bij zo'n iemand.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
90% van alle moderne kunst is natuurlijk ook gewoon geklieder.
Mwa voor kunst kan ik af en toe nog wel respect opbrengen, maar moderne kunst is ehm niet mijn ding.quote:
Het gaat om de boodschapquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa voor kunst kan ik af en toe nog wel respect opbrengen, maar moderne kunst is ehm niet mijn ding.
Ja, dat kan. Dat maakt het nog geen slechte kunst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa voor kunst kan ik af en toe nog wel respect opbrengen, maar moderne kunst is ehm niet mijn ding.
Pollock geklieder noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
90% van alle moderne kunst is natuurlijk ook gewoon geklieder.
Nee hoor, je hebt ook móói geklieder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dat maakt het nog geen slechte kunst.
Nou ik heb jarenlang piano gespeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op.
Was ie erg dronken ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Straks Prem bij '' Tijd voor Max'' op NED 2 om 17.35u.
Ben benieuwd hoe ze dat met het Metropole gaan doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef john-x het volgende:
Wow, vanavond Basement JaxxNetjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |