Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zal ik je rug wassenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En bedankt
Zal ik even lekker lang gaan douchen?Heb het zo koud...
Gezelligquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, soms kan dat gewoon welEn dan kom ik ook langs
![]()
Ik kon er niks aan doen, ik zag het voor mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dit wilde ik niet voorstellen
Nee, want ik vind het dan heerlijk om te zitten onder de douchequote:
Jij en Muck zijn gezelligquote:
Nee, jij bent 14.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Mag ik wel posten in een topic met zo'n TT
Foeiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen, ik zag het voor me![]()
Ja hoor, is voor jouw leeftijd toch heel normaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Nope dus ga maar snel aan het lerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Dat kan dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT![]()
[..]
Nee, want ik vind het dan heerlijk om te zitten onder de doucheEn dan zit ik met m'n rug tegen de muur
Het mocht ook wel weer eensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik vond het wel weer eens tijd worden
Aah oke, dan zal ik maar gaan hèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, jij bent 14.Daar mag jij nog helemaal niks van weten.
Jij mag alleen hand in hand lopen met jongens en voor de eerste keer zoenen.
Niet dit soort onzedelijke dingen.
uhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen, ik zag het voor me![]()
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, jij bent 14.Daar mag jij nog helemaal niks van weten.
Jij mag alleen hand in hand lopen met jongens en voor de eerste keer zoenen.
Niet dit soort onzedelijke dingen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, is voor jouw leeftijd toch heel normaal?
Zeg ik niet want ik mag hier niet postenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope dus ga maar snel aan het leren![]()
Wat heb je morgen voor een toetsen?
Ja he, ik heb het niet verzonnen hoor! De jeugd van tegenwoordig is van god losquote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg ik niet want ik mag hier niet posten
Warme douchequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het dan heerlijk om te zitten onder de doucheEn dan zit ik met m'n rug tegen de muur
[..]
Ik houd er van om een hanenkam van shampoo en borsthaar te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Warme douche![]()
Samen douchen en dan zoenen onder de douchen en in de lach schieten doordat je allebei water in je mond krijgt
![]()
Als ik straks terug kom van de sportschool ga ik douchen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah oke, dan zal ik maar gaan hè
Dat is al wat langer zo volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, ik heb het niet verzonnen hoor! De jeugd van tegenwoordig is van god los
Jij bent geen 14, mop. Jij mag je gewoon schuldig maken aan allerlei heerlijke onzedelijkheden.quote:
Ssssst, ook dat is een lang bewaard geheim!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is al wat langer zo volgens mij
Heb geen maakhuiswerkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Braaf je huiswerk maken en giechelen met je vriendinnen.
Denk het ook ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst, ook dat is een lang bewaard geheim!
Mag ja, is optioneelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij bent geen 14, mop. Jij mag je gewoon schuldig maken aan allerlei heerlijke onzedelijkheden.
of van je eigen haar 2 knotjes makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om een hanenkam van shampoo en borsthaar te maken
Dan moeten we samen een keer douchen, ik heb borsthaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om een hanenkam van shampoo en borsthaar te maken
Dat laatste wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of van je eigen haar 2 knotjes makenof gewoon 1 lange punt omhoog
Toen ik 14 was giechelden mijn klasgenotes altijd met vriendinnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb geen maakhuiswerk
En hoezo giechelen met vriendinnen?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of van je eigen haar 2 knotjes makenof gewoon 1 lange punt omhoog
Ik zit vol met borsthaar, maar ik scheer dagelijks hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moeten we samen een keer douchen, ik heb borsthaar.![]()
Of...of...of bedoel je dat jijzelf borsthaar hebt?
GMTAquote:
Nee, 's ochtends douche ik functioneelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
Ben ik de enige die alleen functioneel doucht?
Met badpak aan in de douche van het zwembadquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
Daar was ik al bang voorquote:
Ik denk het...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik zit vol met borsthaar, maar ik scheer dagelijks hoor![]()
En je lijkt mijn oude bovenbuurman wel, die wilde ook na een kopje koffie wel met me onder douche![]()
like neverquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 's ochtends douche ik functioneel
[..]
Met badpak aan in de douche van het zwembad![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
Pure verveling dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het...
J. had laatst een washandje boven aan de badkamer op de tegels geplakt...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het...
Was een grapjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik lijk niet op je bovenbuurman, ten eerste ben ik niet oud en ten tweede drink ik geen koffie.
Dat betekent "Vrouw, moet je niet weer eens poetsen?"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het...
Ik maak nooit de badkamer schoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat betekent "Vrouw, moet je niet weer eens poetsen?"![]()
Of de boodschap overgekomen is....?
Nee, ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Was een grapje
En drink jij geen koffie?![]()
En ik denk ook niet dat je op em lijkt, je bent vast niet zwart, 2 koppen kleiner en helemaal gek in het hoofd![]()
Dat wil ik voorlopig nog even nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik wil best wel een keer zwemmen hoor
Vandaar die hint ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak nooit de badkamer schoon
1 van de 3 is ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen koffie.
Ik ben ook niet zwart, verre van zelfs. En ik ben rond de 1.80 lang.
Alleen dat gek in het hoofd gaat nog wel lukken.
Daarom bleef het washandje plakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets hoor ik vaker...quote:
zwembad zit hier echt 1 straat verderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wil ik voorlopig nog even nietMaar over een tijdje vast wel
![]()
Ik denk dat hij het daarom dus deedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je dan niet "gewoon eens poetsen" i.p.v. "weer eens poetsen"?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo gek, dat je het halve huis afbreekt en daardoor uit je huis gezet wordt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen koffie.
Ik ben ook niet zwart, verre van zelfs. En ik ben rond de 1.80 lang.
Alleen dat gek in het hoofd gaat nog wel lukken.
Nee, zo gek ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gek, dat je het halve huis afbreekt en daardoor uit je huis gezet wordt?En dat je mensen stalkt?
En dat je in je huis gaat voetballen (mt gipswandjes en houten vloeren
![]()
). Zo gek?
Gelukkigquote:
Ai, dan kan het niet meerquote:
Sport zequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga even gymnastieken.![]()
Tot later
EN plek 75. Dat is wel bijzonder tegelijkquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN plek 75. Dat is wel bijzonder tegelijk
Heb je ook zo'n warme chocomelk met slagroom voor mij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Bos81 het volgende:
Zoo
Joggin broek "check"
Warme chocomel met slagroom "check"
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Bos81 het volgende:
Zoo
Joggin broek "check"
Warme chocomel met slagroom "check"
iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN plek 75. Dat is wel bijzonder tegelijk
jups dat heeft ons spamkonijn goed gezienquote:
Nu weer spamkonijn? Whahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups dat heeft ons spamkonijn goed gezien
sport zequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga even gymnastieken.![]()
Tot later
Dat is dan weer een beetje een merkwaardige conclusiequote:
die op waarheid berustquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje een merkwaardige conclusie
quote:
quote:aantal posts: 8224 (gemiddeld 32 per dag)
Nee kind, dat stelt niet schokkend veel voorquote:
dat dwing je afquote:
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kind, dat stelt niet schokkend veel voor
Pas maar op Fles, voor je het weet is ze jou voorbijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kind, dat stelt niet schokkend veel voor
*Kijkt meteen hoeveel Fles er heeft*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op Fles, voor je het weet is ze jou voorbij
Whehe dat zal niet lukkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Kijkt meteen hoeveel Fles er heeft*
Kijk maar bij de top 500quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Kijkt meteen hoeveel Fles er heeft*
Kom maar hierheen, bel maar op als je bijna hier bent, dan maak ik hem warmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n warme chocomelk met slagroom voor mij?
Jaaaa dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op Fles, voor je het weet is ze jou voorbij
geen last vanquote:
Jammer dat Eindhoven niet naast de deur isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, bel maar op als je bijna hier bent, dan maak ik hem warm
* Trevland geeft LL een Warme Knuffelquote:
quote:
Precies, je kunt je schaamteloos helemaal kleurenblind spammen de komende jarenquote:
Luilakken lijden maar kouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of mijn vest maar ik ben lui
oh alweer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
WheheAmy Winehouse weer het ziekenhuis in :")
Doet ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, je kunt je schaamteloos helemaal kleurenblind spammen de komende jaren
Er gaan er dit jaar waarschijnlijk genoeg over de 100k. Goldfinger wellicht. Ik ook en al die er tussen zitten die nog erg actief zijn.quote:
Nou je t zegt inderdaad. Van al die noodgevallen weinig gehoord de laatste tijd. Ooit hadden we standaard het clubje Lohan, Hilton, Winehouse & Spears die een soort draaideur voor zichzelf hadden bij zowel ziekenhuis als gevangenis als afkickkliniek. Terwijl het precies klinkt als een duur advocatenkantoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
WheheAmy Winehouse weer het ziekenhuis in
ja die was geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was toen ook een bericht van Fiets
Ik heb hem al:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die was geweldigik was em al aan het zoeken
ge-ni-aalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem al:![]()
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Oh dat zal best jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er gaan er dit jaar waarschijnlijk genoeg over de 100k. Goldfinger wellicht. Ik ook en al die er tussen zitten die nog erg actief zijn.
Dat is inderdaad groot zat, gezein je zelf nog best wel actief bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal best jaIk heb eigenlijk alleen met D. te maken. PrintScreen doet weinig meer en het gat daarachter is al 26.000.
Ik denk niet dat ik het zou halen(ten zij ik zo lomp veel blijf posten) maar kom wel een heel eindquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er gaan er dit jaar waarschijnlijk genoeg over de 100k. Goldfinger wellicht. Ik ook en al die er tussen zitten die nog erg actief zijn.
Wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was toen ook een bericht van Fiets
Kijk maar op mijn linkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal me aan mijn derrière oxideren hoeveel iemand post... af en toe een mijlpaaltje kan best
Ik heb er een deze dagen ook nog eentjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal me aan mijn derrière oxideren hoeveel iemand post... af en toe een mijlpaaltje kan best
Ik zit nu op ca 135-150 posts per dag gemiddeld. dat houd in dat ik ongeveer in augustus-september mijn 100.000 ste post ga maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou halen(ten zij ik zo lomp veel blijf posten) maar kom wel een heel eind
Ik zie wel waar ik eindigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu op ca 135-150 posts per dag gemiddeld. dat houd in dat ik ongeveer in augustus-september mijn 100.000 ste post ga maken.![]()
En zoveel op een dag,valt best wel mee, gezien er ook wel eens 500 op een dag gepost wordt door sommigen
100K is dus wel een mijlpaaltje. VOor de rest boeit het me ook niet veel. Hoewel ik het wel interessant vind om het voor mezelf bij te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Dus dat! Nu FM spelen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oh zulke tijden heb ik ook gehad ja. Toen ging het erom om zo veel mogelijk dagen achter elkaar 200 posts of meer te halen. EN dan op de 33ste dag heb je een verjaardag van je oma en kom je tot 167. En dan zitten BALEN jonge niet meer normaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu op ca 135-150 posts per dag gemiddeld. dat houd in dat ik ongeveer in augustus-september mijn 100.000 ste post ga maken.![]()
En zoveel op een dag,valt best wel mee, gezien er ook wel eens 500 op een dag gepost wordt door sommigen
Daar gaat het mij eigenlijk niet om. Ik voel me meestal wel redelijk okee als ik in de avonduren op FOK zit en dan heb je zo 100+ posts gemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zulke tijden heb ik ook gehad ja. Toen ging het erom om zo veel mogelijk dagen achter elkaar 200 posts of meer te halen. EN dan op de 33ste dag heb je een verjaardag van je oma en kom je tot 167. En dan zitten BALEN jonge niet meer normaal
Kirby?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi toch, nu kan ik nog een beetje gamen
Hey Barretjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
net lekker pasta gegeten!
zo maar eens volleyballen..
ik moet nog even zin krijgen geloof ik
Doe zequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Zo, toch maar even wat anders doen, even mijn gedachtes verzetten
Voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrral zo doorgaanquote:
Huh?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrral zo doorgaan
Barry stevens!quote:
Ik zeg BARRIEquote:
Hi Fles!quote:
quote:
BAM 8 secondenquote:
wat?quote:
Soms is het gewoon lekker om voorrrrrrrrrrrrrrrrrrral zo doorgaan te kunnen zeggen, laat me toch, ouwe zeiksnorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg BARRIE![]()
Selectief lezend oostindisch kleurendoof vrouwmensch
GIJ BLIJFT GODVERDOMME VAN MUN BIER AF!quote:
Voooh-al zo dooh-gaan jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms is het gewoon lekker om voorrrrrrrrrrrrrrrrrrral zo doorgaan te kunnen zeggen, laat me toch, ouwe zeiksnor
quote:
barrye stevensquote:
Gij moogt heul nog geen bierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GIJ BLIJFT GODVERDOMME VAN MUN BIER AF!
Heb gisteren die korte stukjes gezien bij iemand thuisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GIJ BLIJFT GODVERDOMME VAN MUN BIER AF!
En nu weer leren jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
barrye stevens![]()
ik vind het geweldig, vooral doorgaan
Ik sla je voor je bek hoor, zaterdag, moejje oplettenquote:
Daar moeten we het nog wel even over hebben hoorWokkie, voordat je bij ons komt werkenquote:
De films is ook wel kut maar toch wel tof om eens te zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb gisteren die korte stukjes gezien bij iemand thuisNaja de eerste 19, daarna was de lol er wel weer vanaf
Ja is goed, ik zal oplettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sla je voor je bek hoor, zaterdag, moejje opletten![]()
LEREN ANDERS GEEN VERHAALTJE, GODVERDOMME.quote:
dat moet je dan wel tijdens de reis doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik sla je voor je bek hoor, zaterdag, moejje opletten![]()
o dan kom ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog wel even over hebben hoorWokkie, voordat je bij ons komt werken
Fuck. Je weet dat ik dat niet doequote:
In Moaskantjuh wel jonguhquote:
quote:
Dat maak ik godverdomme zelf nog wel uit, waar bemoei je je mee, vlegel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
LEREN ANDERS GEEN VERHAALTJE, GODVERDOMME.
Kende je het nog niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb gisteren die korte stukjes gezien bij iemand thuisNaja de eerste 19, daarna was de lol er wel weer vanaf
En dan te bedenken dat het niet eens echt overdreven is. Er zal geen brabander zeggen "Die schotel is kapot jonguh, geen zender te zien!"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De films is ook wel kut maar toch wel tof om eens te zien
Jij moet niks zeggen met je wietquote:
Nog niet van zelf zienquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alle Brabanders zijn zo hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet van zelf zienIk ben wel brabanders gewend natuurlijk
En jij moet al helemaaaaaaaaaaaaal je kop houden!quote:
Ik moest echt heel hard lachen om "sinds New Kids"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, maar het is niet echt zo'n enorme blijver...
maar "Kut" is nu wel een woord wat bijna iedere tiener gebruikt, zonder dat we het doorhebben, sinds new kids
Als of het in eens iets nieuws isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, maar het is niet echt zo'n enorme blijver...
maar "Kut" is nu wel een woord wat bijna iedere tiener gebruikt, zonder dat we het doorhebben, sinds new kids
Er zit een heel klein hartje onder de wiet hoor, je moet er gewoon omheen kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen met je wiet
Hoi Trevquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Whis![]()
* Trevland geeft Whis een Knuff
Vertel mij nou niks, de komende 6 jaar heb ik nog altijd langer in Brabant gewoond dan jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet alle Brabanders zijn zo hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN GIJ BLIJFT OK VAN MUN BIER AF, KUT!
hier iig, wel, word echt gek van al die bruggertjes die door de gang lopen te rennen en te schreeuwen met hun quotesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of het in eens iets nieuws is
hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel mij nou niks, de komende 6 jaar heb ik nog altijd langer in Brabant gewoond dan jij
ja inderdaad, Zeker in de regio Den Bosch is dat al minstens 20 jaar de normaalste zaak van de wereldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen om "sinds New Kids"
Ik begin er niet aan, hoe groot het hartje ook isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Er zit een heel klein hartje onder de wiet hoor, je moet er gewoon omheen kijken![]()
Gebruik dan maar de Uber Quote van Flesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier iig, wel, word echt gek van al die bruggertjes die door de gang lopen te rennen en te schreeuwen met hun quotes
maar in centraal nederland nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, Zeker in de regio Den Bosch is dat al minstens 20 jaar de normaalste zaak van de wereld
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, Zeker in de regio Den Bosch is dat al minstens 20 jaar de normaalste zaak van de wereld
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gebruik dan maar de Uber Quote van Fles
Allemaal brave flikkersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar in centraal nederland niet
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eenen een
tegen het
gevoel
[..]
Hey D
"kanker" is hier een geliefd woord onder vele jongeren, maar ik vind het maar niksquote:
Hier is het toch meer kut en homoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
"
[..]
"kanker" is hier een geliefd woord onder vele jongeren, maar ik vind het maar niks
Woon je in Den Haag ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
"
[..]
"kanker" is hier een geliefd woord onder vele jongeren, maar ik vind het maar niks
Daar is het 'kankûrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'quote:
Nee, dat is al oud, we doen nu een revival denk ik...quote:
Nope, kankûh ofzo, juist helemaal geen rquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is het 'kankûrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'
Of kankahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is het 'kankûrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'
Als je me geen WhiskAS meer noemt krijg je ook eenquote:
Ja daar dacht ik aan toen ik het bericht verzondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, kankûh ofzo, juist helemaal geen r
Amersfoortquote:
Mja, dat had ik dus willen vermijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
"
[..]
DIE zocht ik iddquote:
Whiskey mag wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je me geen WhiskAS meer noemt krijg je ook een![]()
kenker is het in de randstedenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, kankûh ofzo, juist helemaal geen r
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is al oud, we doen nu een revival denk ik...
* suikertaartje doet een dansje en zingt: Porn baby, porn, porno revival
Daar zijn blauwe pilletjes voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben dan ook al een 'ouwe lul'
Ligt er aan uit welk gedeelte van Den Haag je komtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DIE zocht ik iddIig GEEN r...
Hmmmm, ligt niet echt in de buurt ervan neequote:
Echt, dan ken je mij nog nietquote:
let ik weer even niet opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is al oud, we doen nu een revival denk ik...
* suikertaartje doet een dansje en zingt: Porn baby, porn, porno revival
Kerej, maar IK ken geen Hagenezen die de r erin gooien.. Waar doen ze dat dan??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan uit welk gedeelte van Den Haag je komt
Leusden --> klein zwart gat wat niemand kent, dus ter verduidelijking zeg ik maar A'foortquote:
Kennelijk niet neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, dan ken je mij nog niet
Ja, lekker, met een wolkje melkquote:
Hagenaarrrrrrrs doen dat tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kerej, maar IK ken geen Hagenezen die de r erin gooien.. Waar doen ze dat dan??
Kom jij uit DH (oorspronkelijk bedoel ik)?
Aha net als Deurne --> Helmond --> Eindhovenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Leusden --> klein zwart gat wat niemand kent, dus ter verduidelijking zeg ik maar A'foort
houdt jij ook even in dan, dan raak ik niet zo snel afgeleidquote:
Ik ga nu douchen, zin om kennis te maken?quote:
Iedereen weet toch waar Deurne ligt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha net als Deurne --> Helmond --> Eindhoven
Gewoon niet hier komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
houdt jij ook even in dan, dan raak ik niet zo snel afgeleid
als jij niet kijkt, dan zie je ook niet wat je mistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedereen weet toch waar Deurne ligt?
Deurne, de geboorteplaats van de grote Nijner!
Die kent iedereen, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha net als Deurne --> Helmond --> Eindhoven
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k klikt webcam aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, zin om kennis te maken?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij niet kijkt, dan zie je ook niet wat je mist
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet hier komen
En anders moet je het zelf opruimen
Er kijken mensen meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom eraanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal de volgende keer eens oplettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hagenaarrrrrrrs doen dat toch
*hangt een willekeurig kledingstuk over de lensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Er kijken mensen mee
*wijst naar de cammers
*wijst naar Fles die in de deuropening staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*hangt een willekeurig kledingstuk over de lens
zo.
nu dan?
*doet deur dichtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar Fles die in de deuropening staat
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar Fles die in de deuropening staat
Medicatie die ik af en toe mag slikken. Pilletjes zijn lichtblauw. door die meds wordt mijn hoofd wat "leger" gemaaktquote:
Daar kom je nog wel achter zoquote:
Aha, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Medicatie die ik af en toe mag slikken. Pilletjes zijn lichtblauw. door die meds wordt mijn hoofd wat "leger" gemaakt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel achter zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |