Pure verveling dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het...
J. had laatst een washandje boven aan de badkamer op de tegels geplakt...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het...
Was een grapjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik lijk niet op je bovenbuurman, ten eerste ben ik niet oud en ten tweede drink ik geen koffie.
Dat betekent "Vrouw, moet je niet weer eens poetsen?"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het...
Ik maak nooit de badkamer schoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat betekent "Vrouw, moet je niet weer eens poetsen?"![]()
Of de boodschap overgekomen is....?
Nee, ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Was een grapje
En drink jij geen koffie?![]()
En ik denk ook niet dat je op em lijkt, je bent vast niet zwart, 2 koppen kleiner en helemaal gek in het hoofd![]()
Dat wil ik voorlopig nog even nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik wil best wel een keer zwemmen hoor
Vandaar die hint ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak nooit de badkamer schoon
1 van de 3 is ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen koffie.
Ik ben ook niet zwart, verre van zelfs. En ik ben rond de 1.80 lang.
Alleen dat gek in het hoofd gaat nog wel lukken.
Daarom bleef het washandje plakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets hoor ik vaker...quote:
zwembad zit hier echt 1 straat verderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wil ik voorlopig nog even nietMaar over een tijdje vast wel
![]()
Ik denk dat hij het daarom dus deedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je dan niet "gewoon eens poetsen" i.p.v. "weer eens poetsen"?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo gek, dat je het halve huis afbreekt en daardoor uit je huis gezet wordt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen koffie.
Ik ben ook niet zwart, verre van zelfs. En ik ben rond de 1.80 lang.
Alleen dat gek in het hoofd gaat nog wel lukken.
Nee, zo gek ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo gek, dat je het halve huis afbreekt en daardoor uit je huis gezet wordt?En dat je mensen stalkt?
En dat je in je huis gaat voetballen (mt gipswandjes en houten vloeren
![]()
). Zo gek?
Gelukkigquote:
Ai, dan kan het niet meerquote:
Sport zequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga even gymnastieken.![]()
Tot later
EN plek 75. Dat is wel bijzonder tegelijkquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN plek 75. Dat is wel bijzonder tegelijk
Heb je ook zo'n warme chocomelk met slagroom voor mij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Bos81 het volgende:
Zoo
Joggin broek "check"
Warme chocomel met slagroom "check"
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Bos81 het volgende:
Zoo
Joggin broek "check"
Warme chocomel met slagroom "check"
iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN plek 75. Dat is wel bijzonder tegelijk
jups dat heeft ons spamkonijn goed gezienquote:
Nu weer spamkonijn? Whahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups dat heeft ons spamkonijn goed gezien
sport zequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga even gymnastieken.![]()
Tot later
Dat is dan weer een beetje een merkwaardige conclusiequote:
die op waarheid berustquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje een merkwaardige conclusie
quote:
quote:aantal posts: 8224 (gemiddeld 32 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |