Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zal ik je rug wassenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En bedankt
Zal ik even lekker lang gaan douchen?Heb het zo koud...
Gezelligquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, soms kan dat gewoon welEn dan kom ik ook langs
![]()
Ik kon er niks aan doen, ik zag het voor mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dit wilde ik niet voorstellen
Nee, want ik vind het dan heerlijk om te zitten onder de douchequote:
Jij en Muck zijn gezelligquote:
Nee, jij bent 14.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Mag ik wel posten in een topic met zo'n TT
Foeiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen, ik zag het voor me![]()
Ja hoor, is voor jouw leeftijd toch heel normaal?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Nope dus ga maar snel aan het lerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Dat kan dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT![]()
[..]
Nee, want ik vind het dan heerlijk om te zitten onder de doucheEn dan zit ik met m'n rug tegen de muur
Het mocht ook wel weer eensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik vond het wel weer eens tijd worden
Aah oke, dan zal ik maar gaan hèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, jij bent 14.Daar mag jij nog helemaal niks van weten.
Jij mag alleen hand in hand lopen met jongens en voor de eerste keer zoenen.
Niet dit soort onzedelijke dingen.
uhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen, ik zag het voor me![]()
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, jij bent 14.Daar mag jij nog helemaal niks van weten.
Jij mag alleen hand in hand lopen met jongens en voor de eerste keer zoenen.
Niet dit soort onzedelijke dingen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, is voor jouw leeftijd toch heel normaal?
Zeg ik niet want ik mag hier niet postenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope dus ga maar snel aan het leren![]()
Wat heb je morgen voor een toetsen?
Ja he, ik heb het niet verzonnen hoor! De jeugd van tegenwoordig is van god losquote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg ik niet want ik mag hier niet posten
Warme douchequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het dan heerlijk om te zitten onder de doucheEn dan zit ik met m'n rug tegen de muur
[..]
Ik houd er van om een hanenkam van shampoo en borsthaar te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Warme douche![]()
Samen douchen en dan zoenen onder de douchen en in de lach schieten doordat je allebei water in je mond krijgt
![]()
Als ik straks terug kom van de sportschool ga ik douchen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah oke, dan zal ik maar gaan hè
Dat is al wat langer zo volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, ik heb het niet verzonnen hoor! De jeugd van tegenwoordig is van god los
Jij bent geen 14, mop. Jij mag je gewoon schuldig maken aan allerlei heerlijke onzedelijkheden.quote:
Ssssst, ook dat is een lang bewaard geheim!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is al wat langer zo volgens mij
Heb geen maakhuiswerkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Braaf je huiswerk maken en giechelen met je vriendinnen.
Denk het ook ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst, ook dat is een lang bewaard geheim!
Mag ja, is optioneelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij bent geen 14, mop. Jij mag je gewoon schuldig maken aan allerlei heerlijke onzedelijkheden.
of van je eigen haar 2 knotjes makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om een hanenkam van shampoo en borsthaar te maken
Dan moeten we samen een keer douchen, ik heb borsthaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om een hanenkam van shampoo en borsthaar te maken
Dat laatste wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of van je eigen haar 2 knotjes makenof gewoon 1 lange punt omhoog
Toen ik 14 was giechelden mijn klasgenotes altijd met vriendinnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb geen maakhuiswerk
En hoezo giechelen met vriendinnen?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of van je eigen haar 2 knotjes makenof gewoon 1 lange punt omhoog
Ik zit vol met borsthaar, maar ik scheer dagelijks hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moeten we samen een keer douchen, ik heb borsthaar.![]()
Of...of...of bedoel je dat jijzelf borsthaar hebt?
GMTAquote:
Nee, 's ochtends douche ik functioneelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
Ben ik de enige die alleen functioneel doucht?
Met badpak aan in de douche van het zwembadquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
Daar was ik al bang voorquote:
Ik denk het...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik zit vol met borsthaar, maar ik scheer dagelijks hoor![]()
En je lijkt mijn oude bovenbuurman wel, die wilde ook na een kopje koffie wel met me onder douche![]()
like neverquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 's ochtends douche ik functioneel
[..]
Met badpak aan in de douche van het zwembad![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Toekito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |