Wachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef nokwanda het volgende:
Het is pas echt knap als ze al mijn katten bij naam kent
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKomt ie:
[ afbeelding ]
en..... Purrrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Muddhle, Kareltje, Donna, Merlijn, Poeshka, Bijoux, Kayleigh...
ik wist ze allemaal op Kayleigh na, die heb ik nog nooit gezien / gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Zal ik je fotoboek erbij pakken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Ja, daar kwam ik niet op iddquote:
Ach ja, Purr.quote:
Kay houdt niet erg van foto'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wist ze allemaal op Kayleigh na, die heb ik nog nooit gezien / gehoord
Dan klopt de TT bij deze toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Q ik zat je te plagen, dat zijn de katten van Nok
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Ik haat jou en ik ga zand en hoeren sturenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Bender is that you?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat jou en ik ga zand en hoeren sturen
Nelis links, Sjefke rechtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Jammerquote:
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?quote:
403 forbiddenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Ik wil even een foto posten van Sam die ik een paar weken geleden ontving
Spelen met 5 cent
[ link | afbeelding ]
Hulplijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?
Ik zou ze ontslaan.
Van de pizzeria? Hawai of hete kip svp. En als je het hier in de buurt besteld niet bij costa smeraldaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer
Welke pizza wil jij?En wanneer verhuizen jullie? Zorg ik dat het daarvoor nog komt
Jou!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?
Ik zou ze ontslaan.
Ja heej, als je er profijt van hebt doe ik het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van de pizzeria? Hawai of hete kip svp. En als je het hier in de buurt besteld niet bij costa smeralda
En je hebt mijn huidig adres. Als je het nu besteld (stuk of 20 is goed hoor) dan hoef ik niet te koken
Ik heb niets gedaan wat jij niet deed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hulplijn?Heb jij de namen voorgezegd?
Pizza als ontbijtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heej, als je er profijt van hebt doe ik het niet natuurlijk
Morgenochtend om zeven uur misschien
Leugens!quote:
Niet.quote:
Niet intrappen hoor Tombo. Ze probeert je op het verkeerde been (hihihihihi ik zei beenquote:
En wie gaat ze geloven? De persoon die een paar kuub zand en een paar kilo hoeren bij haar wil dumpen of de persoon die een logeeradres en een kaartje voor het ESF heeft geregeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet intrappen hoor Tombo. Ze probeert je op het verkeerde been (hihihihihi ik zei been) te zetten
Mooie tijger.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou is ie niet meer forbidden
[ link | afbeelding ]
Ik denk mij, want anders krijgt ze veel meer dan hoeren en zandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie gaat ze geloven? De persoon die een paar kuub zand en een paar kilo hoeren bij haar wil dumpen of de persoon die een logeeradres en een kaartje voor het ESF heeft geregeld?![]()
*nagels bijt*
Ik zei na, das heul iets andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan wat jij niet deed.
Mijn bronnen zeiden mij dat jij iets voor zei.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei na, das heul iets anders
Democracy at it's finest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk mij, want anders krijgt ze veel meer dan hoeren en zand
Ja, ik had Satsu zelfs fout gespeld!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeiden mij dat jij iets voor zei.![]()
Of wist Q. het gewoon helemaal uit haarzelf?![]()
Vieze leugenaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had Satsu zelfs fout gespeld!
Ik had Satsu fout en jij had Naartjie fout, ik kan zo de dm posten als je wilt hoor!quote:
Nee, want tombo stuurt pizzaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar spreekt u mee.
Moet jij geen eten gaan koken?
Ik kan het niet eens herinnerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef Oognip het volgende:
Ik heb dat stomme winnende nummer van die J's in mijn hoofd
Is dit omdat ik je een nepbrabo noemde?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
Ik ken een meisje die heet Muis.
Muis is niet pluis.
Ze heeft een sexpop gehad waarop ze kan rijden, maar die pop kon haar geloof ik niet echt verblijden. Muis laat scheetjes op de pop, sommige mensen in deze SC zien dat als een flop.
Maar lieve Muis, ik niet hoor! Ik laat ze graag samen met je in koor! Van die lekkere natte dikke scheten, en dan je broekje vol krijgen, dat zal je weten!
BAN HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had Satsu fout en jij had Naartjie fout, ik kan zo de dm posten als je wilt hoor!
Jij bent echt pissig, hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Dat dus. Terwijl ik WW en de Stroom zo kan jengelen
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dit omdat ik je een nepbrabo noemde?
Oh okeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Dit is mijn liefdesverklaring aan jou!
Zullen we nu elkaars slipje gaan inspecteren?quote:
En nu heeft de indiaan een extra gat erbij!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht echt dat ie het paard ging doodschieten!
Op dinsdag ga ik altijd commando, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen we nu elkaars slipje gaan inspecteren?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op dinsdag ga ik altijd commando, dat weet je toch.
En weer faalt Q. Hard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren toch al gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik net bij de kruidvat hoestdrank, strepsils, ibuprofen en multivitaminen afrekenen, zegt die vent achter de kassa "Nou, je ziet er helemaal niet zo ziek uit hoor" Gelukkig maar van niet, want ik haalde het allemaal in huis voor A
Meer intens teleurgesteldquote:
Je dichtkunsten worden er niet beter op Q.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ken een meisje die heet Muis.
Muis is niet pluis.
Ze kreeg een junk waarmee ze kon spuiten.... maar Muis wilde niet naar buiten. Zij wilde een dikke naald in haar anus steken, en vervolgens wegkruipen onder een deken.
Maar de Junk wilde meer dan alleen high worden met Muis.... hij wilde mee naar huis! Maar Muis wilde geen aids van die rare junk... ze luistert veel liever nog jaren naar snoeiharde punk!
Die is zelfs voor jou te makkelijk Qquote:
HATERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je dichtkunsten worden er niet beter op Q.
Volgens mij heb je na afloop opvang nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer intens teleurgesteld![]()
Ik zit daar in Düsseldorf straks bij die halve finale en ik had die zaal stil willen horen vallen bij WW. Nu gaan ze er waarschijnlijk gewoon doorheen praten
Ik wilde al zeggen, je ziet er helemaal niet ziek uit joh!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die is zelfs voor jou te makkelijk Q
Ah nee joh, ik ben tijdens al opvang. Beetje wapperen met het vlaggetje en alles is weer goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je na afloop opvang nodig.
Nee hoor. Dat heet goede smaak.quote:
OOoh! Ik dacht al, ze ziet er helemaal niet ziek uit joh!quote:
Ja, ik ben niet zo iemand die over zichzelf in de derde persoon praatquote:
Ik weet niet of dat voldoende gaat zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nee joh, ik ben tijdens al opvang. Beetje wapperen met het vlaggetje en alles is weer goed
Nee he? Het viel mij zondagavond ook reuze mee, anders moet het hard gegaan zijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOoh! Ik dacht al, ze ziet er helemaal niet ziek uit joh!
Dan kon 'ie hier ook z'n lol opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
Arghhhh Boor vindt dat ik moet opruimen, want die is alle los slingerende dingen van tafel aan het smijten, één voor één. Post, aansteker, pennen, alles belandt op de grond, waarna hij het onder de kasten voetbalt
Commando ze!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Het was weer gezellig kinders, maar ik moet gaan
I haz brieven- en rommelbakje gekocht vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Hij wilde je gewoon volblaffenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Goodbye het volgende:
Nouuuuuu en waar het me dus om ging was dat het meer klonk alsof 'ie me een hart onder de riem wilde steken, zo van "Je hebt een volgelopen snotkop met rode ogen, maar het valt bééééést mee"
En dán dus NIET ziek zijn
Daaaaaaaaag!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Muis006 het volgende:
En dan moet je daarna op je knieën voor de kasten gaan liggen om alles er weer onderuit te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I haz brieven- en rommelbakje gekocht vandaag.![]()
Kunnen ze dat op de grond gaan smijten. Of erin gaan liggen.![]()
Nou, dat mag ik toch hopen van niet. Ouwe ventquote:
Optimistje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Goodbye het volgende:
Nouuuuuu en waar het me dus om ging was dat het meer klonk alsof 'ie me een hart onder de riem wilde steken, zo van "Je hebt een volgelopen snotkop met rode ogen, maar het valt bééééést mee"
En dán dus NIET ziek zijn
Boor ziet je gewoon graag op je knieënquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet je daarna op je knieën voor de kasten gaan liggen om alles er weer onderuit te krijgen
Over Goodbye gesproken, niemand heeft zondag de kans gegrepen om Goodbyeeee Goodbyeeeee tegen me te zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, so long, farewell, auf wiedersehen goodbyehyeeeee en tot snel!
OIuwe fiets enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat mag ik toch hopen van niet. Ouwe vent
HA! Ik heb geen kasten waar dingen onder kunnen rollen! En Truus haalt alles weer voor me onder de bank vandaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet je daarna op je knieën voor de kasten gaan liggen om alles er weer onderuit te krijgen
Ah joh, ik kan het al langquote:
*schrijft op voor Düsseldorf*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over Goodbye gesproken, niemand heeft zondag de kans gegrepen om Goodbyeeee Goodbyeeeee tegen me te zeggen
Geen beeldmateriaal?quote:
Ja, nou, je begrijpt wat ik bedoelquote:
Dan is het uit het zicht tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
Arghhhh Boor vindt dat ik moet opruimen, want die is alle los slingerende dingen van tafel aan het smijten, één voor één. Post, aansteker, pennen, alles belandt op de grond, waarna hij het onder de kasten voetbalt
vlaggetje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nee joh, ik ben tijdens al opvang. Beetje wapperen met het vlaggetje en alles is weer goed
Nope. Laat maar zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, je begrijpt wat ik bedoel
Klopt het dat Strepsils nu Strepfen heet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik net bij de kruidvat hoestdrank, strepsils, ibuprofen en multivitaminen afrekenen, zegt die vent achter de kassa "Nou, je ziet er helemaal niet zo ziek uit hoor" Gelukkig maar van niet, want ik haalde het allemaal in huis voor A
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is het uit het zicht toch
[..]
vlaggetje?Heb jij dat?
en bedanktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vs._stopcontact.html
Eh, volgens mij niet. Of ze zijn de oude voorraad nog aan het opmaken bij de Kruidvat in mijn dorp?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Klopt het dat Strepsils nu Strepfen heet?
Hoezo, ben jij dat?quote:
Nou, de reclamemannetjes zijn hetzelfde maar ze maken nu reclame voor strepfenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, volgens mij niet. Of ze zijn de oude voorraad nog aan het opmaken bij de Kruidvat in mijn dorp?
Daarom, altijd een condoom gebruikenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik heb plaatsvervangde schaamte en pijn
Zou het?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys boor is in de leer geweest bij Rossi zo te lezen die gooit echt alles op de grond
Gammel.quote:
Waaaaaaaaarom?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben heel stabiel toevalligquote:
quote:
Nou, na tien keer weelderig waardeloos (ja, echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]Hoe kom je daar nou ineens bij?
Het is niet eens vrijdagavond!
Maar wel mooi
Lekkerquote:
quote:
't Is maar 110 Volt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is maar 110 Volt.![]()
Dit is ook een leuke. (om te zien dan)
NSFW
http://www.myspace.com/video/vid/19174437
Ik ga spinazie eten of andijvie denk ik, zo halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik zal eten.
Moet ook nog boodschappen doen maar zit nog ff op telefoontje te wachten.
Het wordt iets makkelijks, in elk geval
Eet ze!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
*wappert
Die TT
Hier risotto en iets van visde Mr heeft iets gekozen waarvan hij niet weet wat het is
Jaaaa het is leuk, ben ff vlug foto's van de camera aan het halen dan kunnen we weer verder schietenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga spinazie eten of andijvie denk ik, zo halen
[..]
Eet ze!
Is het leuk?
Dat was ons bruiloftscadeau van mijn vader en zijn vrouw. Zij heeft het zelf gemaakt. Zit op de kunstacademiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Gaaf beeldje op de achtergrond op de eerste foto
Is die critter er al uit Is de baby al geboren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was ons bruiloftscadeau van mijn vader en zijn vrouw. Zij heeft het zelf gemaakt. Zit op de kunstacademie
Neeeee. Ze belde me vandaag en begon al te grinniken toen ik opnam: neeheeeee, er is nog niks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is die critter er al uit Is de baby al geboren?
Wil je niet beroemd worden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Boulevardfilmpje ook gezien.
Oh dear, hopelijk is de NSF-rage snel achter de rug
Go Yns! Waar ken je hem van? Ik geloof dat ik dat niet meegekregen heb.quote:
Niet wapperend met een vlag neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je niet beroemd worden?![]()
En go Ynske!
Noujaaaaa!quote:
Bedoel je nietquote:
quote:
Pas maar uit, strakkies doe ik alleen nog deze: GOODBYEquote:
Da's toch wapperen met een gastendoekie terwijl je op een dekenkist zit?quote:
Nee, want die is WEG!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's toch wapperen met een gastendoekie terwijl je op een dekenkist zit?
Alles is weg!!!quote:
je komt weer heerlijk gracieus als een baksteen dat topic binnenvallen hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Qwea het volgende:
Tinnitus / oorsuizen / piep in je oor. Deel 5Echt. Klagen dat ze tinnitus hebben.... ja, moet je niet zonder doppen naar de muziek gaan hea
Ik heb het gelezen netquote:
Als ze een taart gaat bakken komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat je vanaaf al ging, maar je wacht dus nog op antwoord?![]()
Spannuuuuund!
Waarom, ik ben toch lief?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pas maar uit, strakkies doe ik alleen nog deze: GOODBYE![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze een taart gaat bakken komt het helemaal goed.
Heb je die 2 recepten nog ergens?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr staat nog in de koeling
hebbeh? k heb geen honger
Kom maar op!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr staat nog in de koeling
hebbeh? k heb geen honger
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je die 2 recepten nog ergens?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef Ynske het volgende:
van de week ga ik deze maken:
Chocolade-kersentaart
deze perfecte combi van chocolade en kersen is zowel klassiek als zeer geslaagd.
oventemp eerst 200 dan 180 graden
deeg:
175 g bloem
1/2 tl gemalen kaneel
125 g ongezouten boter, in blokjes
25g fijne kristalsuiker
2-3 el ijskoud water
vulling:
2 eieren
40g fijne kristalsuiker
150g witte chocolade, fijngehakt
3dl slagroom
450g verse kersen ontpit, of blikken ontpitte kersen uitgelegt a 425g
gemalen kaneel, voor erover
1. voor het deeg: zeef de bloem en kaneel boven een kom en wrijf de boter er met uw vingertoppen door. Voeg de suiker en net voldoende water toe voor een stevig deeg. Rol uit en bekleed een taartvorm met een doorsnee van 23 cm met losse rand. Zet 20 min in de koelkast en bak 10 min blind in een voorverwarmde oven. Verwjder bakpapier en blinde vulling en bak de taartbodem nog 5 min.
2. Klop de eieren en suiker. Verwarm de chocolade en slagroom in een kleine kom boven heet water tot de chocolade gesmolten is. Voeg al roerend aan het eimengsel toe.
3. Verdeel de kersen over de taartbodem en schenk het chocolade mengsel erover
4. Bak de taart ca 45 min in een voorverwarmde oven van 180 graden tot de chocoladevulling opgestijfd is. Bestuif met kaneel en serveer warm.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Ynske het volgende:
taart van witte chocolade, amandelen en munt
romige munt en chocolade vormen de perfecte combi van verfrissend en zoet, waarbij de een de ander versterkt
Suikerdeeg
voor 175g
175g bloem
snufje zout
75 gram zachte ongezouten boter
2 eidooiers
1 el koud water
40 g fijne kristalsuiker
1 zeef bloem en zout op een koud oppervlak en maak een kuiltje in t midden
2 doe boter, eidooiers, water en suiker in het kuiltje en meng met de vingertoppen van 1 hand tot het mengsel op roerei lijkt
3 meng met uw vingertoppen geleidelijk de bloem erdoor tot er een glad deeg ontstaat. knijp luchtig bij elkaar tot er een bal ontstaat. wikkel het deeg in huishoudfolie en leg voor gebruik ca 30 min in de koelkast
De taart zelf
300 g suikerdeeg
125g gemalen amandelen
50g fijne kristalsuiker
125g boter
2 grote eieren
300 g witte chocolade fijngehakt
25 g geschaafde amandelen
25g witte chocolade geraspt voor de garnering
muntroom
3dl slagroom
2 el gehakte munt
2 el fijne kristalsuiker
1 voor deeg zie boven, rol het deeg uit en bekleed een geribbelde taartvorm van 23cm doorsnee ermee. zet de taartbodem 30 min in de koelkast
2. pureer de amandelen, suiker, boter en eieren in een keukenmachine glad. voeg de witte chocolade toe en meng een paar keer kort tot de chocolade zich met de rest heeft vermengd
3 verdeel het mengsel over de taatbodem, strooi de geschaafde amandelen erover en bak de taart 40 min in een voorverwarmde oven (180graden) tot de vulling goudbruin is, en bovenaan stijf.
4 haal de taart uit de oven, strooi de geraspte witte chocolade erover. klop de slagroom, munt en suiker lobbig en serveer de warme taart ermee
kom maar halen, je weet waar mn koelkast woontquote:
Moet ik alweer rijden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom maar halen, je weet waar mn koelkast woont
Heb ik iets gemist Wat heb ik gemist? Luv is in zhe air?quote:
Da's volgens mij een instinkert, moest ik ook 3 keer lezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
Yns? In het tweede recept staat dat het voor 175 gram suikerdeeg is, maar dat zal toch niet, aangezien de ingredienten samen meer dan dat is ?
tatatatatataquote:
Nee, ben aan het recepten verzamelen omdat ik anders steeds weer moet vragenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie aan het Stepford Wife-en?
Allemaal taarten bakken?
Ik niet, weest niet gevreestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Allemaal taarten bakken?
Ik heb een recept uitgeprint, vind ik al een hele inspanning.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Allemaal taarten bakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 20:29:51 ]
Wat? Geen vlaai meer nodig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik niet, weest niet gevreest![]()
Ik haal er wel eentje als we weer es gaan Wilde Wieven
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Wehehehehe, kom je carnavallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat? Geen vlaai meer nodig?![]()
Ik beloof dat ik op tijd ben deze keer.
Nee ik had toch bedrijfsfeestje dit weekend met als thema 'Super Heroes'quote:
Joh! Helemaal gemist! Leuk zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik had toch bedrijfsfeestje dit weekend met als thema 'Super Heroes'
Heb je hem wel weggeklikt dan? Want anders krijg je hem steeds te zien als je van pagina verwisselt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef indaha het volgende:
Waarom laat fok me 3 x een dm zien die ik verstuurd heb , zijn ze bang dat ik niet meer weet wat ik verstuur
Jullie waren unisexquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik had toch bedrijfsfeestje dit weekend met als thema 'Super Heroes'
Ik had net hetzelfdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef indaha het volgende:
Waarom laat fok me 3 x een dm zien die ik verstuurd heb , zijn ze bang dat ik niet meer weet wat ik verstuur
Dat heb ik regelmatig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef indaha het volgende:
Kut zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
De kat die bij ons huis is aangereden blijkt overleden te zijn.Gelukkig was de vrouw die de kat aanreed heel erg aardig en pakte deken enzo, gelukkig had ze er veel spijt van...
Ik gok van de buren 2 huizen naast ons. Die hadden ook een grijze kat en de kat was grijs. Voor de rest lopen hier ook nooit echt katten buiten.quote:
Ja al 3 x maar dat schijnt genoeg te zijn , ik heb hem nu niet meer gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Leuke foto Ll!
[..]
Heb je hem wel weggeklikt dan? Want anders krijg je hem steeds te zien als je van pagina verwisselt.
bij t suikerdeeg verdubbelen, dus dan maak je 350 heb je 50 gr over voor koekjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
Yns? In het tweede recept staat dat het voor 175 gram suikerdeeg is, maar dat zal toch niet, aangezien de ingredienten samen meer dan dat is ?
gellukkig het ligt niet aan mij maar aan Fokquote:
Nee zelluf regelen, wat wel geniale kostuums tot gevolg had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh! Helemaal gemist! Leuk zeg.![]()
Zelf kostuums moeten regelen of kreeg je die daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniaal gevonden
Maar was wel geslaagd, leuke muziek, leuke (grote) locatie, daarna hotelletje daar vlakbij
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 20:40:28 ]
Maar hoe kan 175 gram bloem en 75 gram boter en 40 gram suiker en nog wat dingen dan zorgen voor 'maar' 175 gram suikerdeeg?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij t suikerdeeg verdubbelen, dus dan maak je 350 heb je 50 gr over voor koekjes
zoietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar hoe kan 175 gram bloem en 75 gram boter en 40 gram suiker en nog wat dingen dan zorgen voor 'maar' 175 gram suikerdeeg?Qua ingrediënten heb je toch al meer gewicht? Of verlies je zoveel door het bakken?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij t suikerdeeg verdubbelen, dus dan maak je 350 heb je 50 gr over voor koekjes
Dan zit je al op de 300 iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar hoe kan 175 gram bloem en 75 gram boter en 40 gram suiker en nog wat dingen dan zorgen voor 'maar' 175 gram suikerdeeg?Qua ingrediënten heb je toch al meer gewicht? Of verlies je zoveel door het bakken?
das gek, want je hebt echt wel 300 gram suikerdeegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoietsweet ik niet
t werkt wel
zo staat t in t recept
Jij hebt hem toch ook gemaakt he? En dus verdubbeld? Hield je geen onmeunig grote hoop deeg over na afloop?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoietsweet ik niet
t werkt wel
zo staat t in t recept
Of dikke bodemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch ook gemaakt he? En dus verdubbeld? Hield je geen onmeunig grote hoop deeg over na afloop?
verdubbeld idd , geen dikke bodem, en een beetje over, waar ik koekjes van gemaakt heb, wat minder overgehouden als een kleine tennisbalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch ook gemaakt he? En dus verdubbeld? Hield je geen onmeunig grote hoop deeg over na afloop?
Ah! Die bodém! [italiaans]quote:
Maar dat is dan toch best wel veel. Meer dan 50 gram, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
verdubbeld idd , geen dikke bodem, en een beetje over, waar ik koekjes van gemaakt heb, wat minder overgehouden als een kleine tennisbal
Ik vond dit overigens uit de mond van Q een zeer ironische opmerking;quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je komt weer heerlijk gracieus als een baksteen dat topic binnenvallen he
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet wat minder op internet lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das idd wel meer dan 50 gram gok ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch best wel veel. Meer dan 50 gram, lijkt me.
Een mysterie, dat ist!
Geen idee, pas 1 dagje geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Ll, hoe bevalt de nieuwe werkplek trouwens?
Je kunt in ieder geval al een idee krijgen van de werksfeer en de collega's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, pas 1 dagje geweestMaar vooralsnog wel goed hoor
Maar zo'n eerste dag is vooral vermoeiend. Hoop nieuwe gezichten/mensen, en je zit maar bij wat lui mee te kijken en kan zelf nog niks doen
Ja echt hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind de meest recente review van het waxen trouwens hilarisch.![]()
Brazilian waxes winnen, waar we wachten op de 2e review
Mannen!
Ja leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval al een idee krijgen van de werksfeer en de collega's.
En of je een pc hebt waarop je ongestoord kunt fokken.![]()
Maar de eerste indruk is dus wel positief.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
En nee
Maar overall zeker positief
Lang leve de overuren.quote:
Wat een luxe geniet er maar vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet morgen weer gaan werken na vier dagen vrij.![]()
Twee hele dagen maar liefst!![]()
En dan weer vier dagen vrij.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
En nee
Maar overall zeker positief
Die heb je zelf bij elkaar gesprokkeld toch? Laatst wel een aantal keren flinke weekjes/daagjes gemaakt? Dus dan mag hetquote:
Je bent weer aan het terugveranderen hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb je zelf bij elkaar gesprokkeld toch? Laatst wel een aantal keren flinke weekjes/daagjes gemaakt? Dus dan mag het
Fijn hé, dat het mag
Langzaam ga je naar die oude Ll weerquote:
Die gemenequote:
Dat bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zie je nou dat het klopte wat ik zondag over hem zeiquote:
quote:
WATquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je nou dat het klopte wat ik zondag over hem zei
Had je maar mee moeten gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT
En doen noem je mij evilIk noem je tenminste gewoon hier in je 'gezicht' RML
Heb je al antwoord?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog
k ga nog een blokje rond en dan de mand in
welterusten voor laterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog
k ga nog een blokje rond en dan de mand in
Dan had je maar mee moeten komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT
En doen noem je mij evilIk noem je tenminste gewoon hier in je 'gezicht' RML
Hawaii uiteraard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga een pizza in de oven gooien
De vraag is alleen; hawaii of kaas-tomaat
quote:
Sjefke speelt ook echt met ALLESquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
De katten hebben een mand vol speelgoed. Muizen, veertjes, balletjes, dingen met en zonder belletjes...zoek maar uit.En Satsu dendert nu al zeker een kwartier helemaal blij door de kamer met... een afsluitstripje voor vuilniszakken.
Terwijl Yoko opgevouwen in het minimandje van de Action ligt ipv in haar verwarmingshangmand, op haar kussen, op de bank, bij mij etc.
Hier beginnen moeder en zoon mijn leren stoel steeds leuker te vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke speelt ook echt met ALLESLiefst met dingen die niet de bedoeling hebben over de grond te zwieren
En de krabpaal?
bank is veel fijner
![]()
Apporteerkater.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Katten![]()
Rossi vindt alles op de grond gooien veel leuker dan spelen.
Hij speelt ook niet echt maar wacht tot ik iets gooi. Hij gooit het op de grond en wacht tot ik weer gooi en zo gaat dat eindeloos door.
Ik moet ook maar eens met de plantenspuit beginnen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier beginnen moeder en zoon mijn leren stoel steeds leuker te vinden.![]()
Naartjie hangt nog vol overgave aan de krabpaal dus ik hoop dat hij ze in toom kan houden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Hier is het spekglad trouwens. qltel was daarstraks een eind wandelen, die belde mij op een gegeven moment of ik hem wilde halen, hij kon geen kant meer op, het was te gladGelukkig was het toen met de auto nog wel te doen. Nu niet meer denk ik. Er zijn overal ongelukken gebeurd en er zijn stukken weg afgesloten.
Het zit inderdaad echt aan jullie kant zag ik net bij het KNMI.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Hier is het spekglad trouwens. qltel was daarstraks een eind wandelen, die belde mij op een gegeven moment of ik hem wilde halen, hij kon geen kant meer op, het was te gladGelukkig was het toen met de auto nog wel te doen. Nu niet meer denk ik. Er zijn overal ongelukken gebeurd en er zijn stukken weg afgesloten.
Ik heb ze ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik heb gelukkig van die onderbindijzertjes, voor als het weer zover is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Ah, das ook leuk van je kamerkast opruimen, Sjefke heeft weer een wuppie gevonden![]()
Ja, ondanks neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Bevalt de nieuwe indeling trouwens nog Tombo? En ligt en staat en hangt alles inmiddels zoals het moet?
Die laatste dingetjes kosten altijd het meeste tijd. Fijn dat het bevalt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ondanks nee
Ben nog bezig met alles goed en definitief op te ruimen dus het duurt lang, maar het is nu al een succes
Als er ijs ligt, helpen die volgens mij niet. Alleen bij sneeuw. Op ijs glij je evengoed weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
ik heb gelukkig van die onderbindijzertjes, voor als het weer zover is
Er zit ook rubber aan, dat geeft ook grip schijntquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als er ijs ligt, helpen die volgens mij niet. Alleen bij sneeuw. Op ijs glij je evengoed weg.
Hopelijk is het morgenochtend weer weg, anders kan ik niet naar mijn werk.
Ja, mn moeder vond het ook leuk, dat vond ik toch wel fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die laatste dingetjes kosten altijd het meeste tijd. Fijn dat het bevalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |