Maar hij krijgt de aandacht wel en da's niet leuk voor Juicy. Die liet zich toch maar mooi niet de kaas van het brood eten tussen al die pro's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Hecht er nog iemand waarde aan de woorden van Paul de leeuw dan? Die is toch al jaren uitgeblust? Moet af en toe wat lelijks roepen in de hoop nog wat aandacht te genereren toch?
Jij bent nieuw hier?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef Cat22 het volgende:
maar ik zag links en rechts al wat gebash op fok.
Helaas niet nee. Maar daarom hoef ik het nog niet leuk of grappig te vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier?
Het is fok![]()
had je iets anders verwacht?
Dat is het ook niet. Maar al sinds ik op fok kom, hell, al sinds fok bestaat gebeurt dit. En of het nou JH is, of iemand anders.... je hebt altijd mensen die het op de man moeten gaan spelen. En even is tot daar aan toe. 3 opmerkingen, prima. Maar hele fucking topics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Maar daarom hoef ik het nog niet leuk of grappig te vinden.
Dan zijn we het eens. Het is gewoon laf en goedkoop, ze zouden er zelf eens moeten gaan staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Maar al sinds ik op fok kom, hell, al sinds fok bestaat gebeurt dit. En of het nou JH is, of iemand anders.... je hebt altijd mensen die het op de man moeten gaan spelen. En even is tot daar aan toe. 3 opmerkingen, prima. Maar hele fucking topics?
Dit is Zeeman.quote:Zeeman bij Paul de Leeuw...
Hoe dat dan?
Gistermiddag.
Ik ben hard aan het werk.
De telefoon gaat af en aan.
Ik neem niet op, want ik ben aan het werk.
Tot ik tussendoor even mijn mail check en zie wie toch die volhardende beller is.
De redactie van de MaDiWoDoVrijdagshow.
Paul de Leeuw dus.
Even later belt Dennis.
Ook hij is ingesproken op zijn voicemail door de redactie.
Bel ze maar even om te vragen wat er aan de hand is, zeg ik.
Even later:
"Of je vanavond in de uitzending kunt komen.
Het gaat over die actie van de varkensboeren.
En omdat Paul's programma een nieuwe aanpak heeft,
wil hij nu eens de varkens in het zonnetje gaan zetten.
Die arme varkens in die kleine hokjes, daar moest het nu maar eens over gaan.
En hij wil graag jouw fascinatie voor varkens weten.
En als het enigszins kan, kun je dan ook een varken meenemen?"
O. Ik heb Paul nooit leuk met dieren zien doen op TV.
Heb dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken,
maar zijn show loopt inderdaad voor geen meter.
Dus wie weet, willen ze wat dat betreft hun leven beteren
en goede aandacht voor varkens is natuurlijk altijd goed.
Maar helaas, ik ben aan het werk, dus het gaat niet.
De redactie blijft Dennis echter bellen.
Of er toch niet iets kan?
Ik denk er even over na en kom op het volgende idee:
Zeeman gaat met Dennis naar de studio.
Paul gaat naast Zeeman zitten (of liggen, nog leuker) en belt mij
voor een telefonisch interview.
Zeeman vindt het leuk om mee op pad te gaan, dus aan hem zal het dus niet liggen.
Dennis overlegt met de redactie en zij vinden dat ook een goed plan.
Even later: "Maar als Paul nou eens een monoloog van 6 minuten tegen Zeeman afsteekt, een gesprek met hem als varken voert? Wat vinden jullie daarvan?
Dat is technisch ook wat eenvoudiger."
Zo gezegd zo gedaan.
Dennis maakt alles op orde en Zeeman springt de VIP (Very Important Pig) Bus in.
Blij met dit uitje.
Voor ze vertrekken druk ik Dennis nog op het hart BESLIST NIET van deze afspraak af te wijken, want ik weet welke druk een redactie op je kan uitoefenen en ter plekke met iets heel anders op de proppen kan komen.
En dat is helaas wel gebeurd. Niks monoloog. Niks gesprek van Paul met een varken.
Zeeman was volkomen op z'n gemak in z'n eigen vertrouwde setting,
de bus als mobiel stalletje, de uitloop, daar was dus niks mis mee.
Maar op het laatste moment werd Dennis toch voor de camera geduwd,
volkomen onvoorbereid.
Ja en toen kon Paul dus schaamteloos reclame maken voor varkensvlees
over de rug van Zeeman heen.
Zeeman kon het trouwens niks schelen, die stond lekker te eten.
Maar jammer was het wel.
Er in gestonken. Met boter & suiker.
Zoiets kan iedereen overkomen.
Ons dus ook :-)
Same here. 1x gehad, ik had hem niet eens zelf geplaatst. De tering wat een stortvloed aan achterlijke reactiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Het is gewoon laf en goedkoop, ze zouden er zelf eens moeten gaan staan.
Het is meteen weer duidelijk waarom ik niet met mijn gezicht op fok hoef.
Dan weet je in ieder geval al wat je te wachten staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Pagan het volgende:
De operatie is lekker snel idd. Het is dezelfde als de vorige keer, toen hadden ze eigenlijk nog langer door willen gaan maar moesten ze ineens een ECV doen en daarna stoppen.
Er wordt littekenweefsel gemaakt, dat vormt zich na de operatie, daardoor kan het zijn dat de klachten (zoals bij mij) terugkomen en de operatie over moet.
Dat staat hierboven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
PaganWat snel!
Ik ga voor je duimen. Voor de zekerheid nu maar vast
Wat is er mis met PdL?
Ze proberen tegen beter weten in een PdL-programma te maken zo dat 15 jaar geleden nog leuk en vernieuwend was. Ik kan er niet goed tegen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Pagan het volgende:
Dat staat hierboven.![]()
Zo ga je in mijn ogen niet met mensen (en dieren) om, dat vind ik echt hufterig.
Ik keek vorige week toevallig toen hij een stembandenonderzoek liet doen en daarna Adele belde. Hilarischquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch kan ik soms wel om het lachen....en Filemon vind ik sowieso eeeeeenig
Waar is je ontbijt beland dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Wilde ik net naar Rotterdam gaan, is mijn ontbijt me daar toch een partij verkeerd gevallen
Morgen maar naar Rotterdam dan
In elk geval ergens waar het overduidelijk niet wil zittenquote:
En ik maar denken dat Elies is bezweken voor de porceleinen god.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In elk geval ergens waar het overduidelijk niet wil zitten
Hij is ook in discussies vaak een kortzichtige idioot, maar dat terzijde. Dat maak ik 'm in de betreffende topics wel duidelijk, daarbuiten kan hij in z'n sop gaar kokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. 1x gehad, ik had hem niet eens zelf geplaatst. De tering wat een stortvloed aan achterlijke reacties![]()
Maar vanachter je toetsenbord is het altijd makkelijk roepen. Maar zelf staan doen ze idd niet.
En ja, misschien houdt ie zijn camera verkeerd vast. Nou, de volgende keer ws niet meer. En misschien issie wat steviger dan andere mensen... lekker boeiend
Dat is ze toch ook?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Elies is bezweken voor de porceleinen god.
Ik twijfel eraan, gezien een eerdere discussie.quote:
Het zit allemaal nog binnen hoor; en dan mag gewoon zo blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
En ik maar denken dat Elies is bezweken voor de porceleinen god.
Dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw nog steeds wel met vlagen brilliant, die madiwodovrijdagshow is de laatste tijd best leuk
![]()
Oh en hoi ik leef nog.
Ik ging de eerste ronde doen ( laaaat) en toen kwam ik het kind tegen die lunchpauze had van school, en die moest alleen thuis eten, dus kwam ie maar hier pannekoeken eten, hij heeft me heel lief geholpen met alles ( en even met de honden gerend buiten
) en mn gft bak binnen gehaald voor me.
Was gezellig![]()
En vanmorgen belde mn baas om te vragen hoe het ging. Hij schrok dat het nog niet beter gaat en zei dat ik me vooral niet druk moest maken om de maandafsluiting, dat kan wel ff wachten![]()
![]()
![]()
En toen vroeg ie of ie wel ff mocht vloeken over mn klootzakken van collega's ( zijn die oude wijven) en ff lekker mocht boeren en zo, want hij mist me
Hooooooo onmisbaar, want nu mag ie niet boeren en vieze moppen tappen, arme Deefskiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus![]()
Je![]()
Bent![]()
Misbaar!![]()
Goeie baas heb je.
En toch, als het verkeerd is gevallen kun je jezelf en wellicht ook je ontbijt heel blij maken met een tripje buitenhuis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zit allemaal nog binnen hoor; en dan mag gewoon zo blijven
Ik zap er wel eens langs; als het niet vervelend is, dan blijf ik hangen en kijk met een schuin og, maar ik zap ook wel eens weg. Af en toe komt er iets voorbij waar ik echt om moet lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw nog steeds wel met vlagen brilliant, die madiwodovrijdagshow is de laatste tijd best leuk
![]()
Maak een dealtje met 'het kind' voor de komende dagenquote:Oh en hoi ik leef nog.
Ik ging de eerste ronde doen ( laaaat) en toen kwam ik het kind tegen die lunchpauze had van school, en die moest alleen thuis eten, dus kwam ie maar hier pannekoeken eten, hij heeft me heel lief geholpen met alles ( en even met de honden gerend buiten
) en mn gft bak binnen gehaald voor me.
Was gezellig![]()
quote:En vanmorgen belde mn baas om te vragen hoe het ging. Hij schrok dat het nog niet beter gaat en zei dat ik me vooral niet druk moest maken om de maandafsluiting, dat kan wel ff wachten![]()
![]()
![]()
En toen vroeg ie of ie wel ff mocht vloeken over mn klootzakken van collega's ( zijn die oude wijven) en ff lekker mocht boeren en zo, want hij mist me
Je hebt gelijk, boeren en vieze moppen tappen: daarvoor ben je vooral nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooo onmisbaar, want nu mag ie niet boeren en vieze moppen tappen, arme Deefski![]()
Ik had met hem te doen, en hij met mij
En dan? Over een uur weer ontbijtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef Cat22 het volgende:
En toch, als het verkeerd is gevallen kun je jezelf en wellicht ook je ontbijt heel blij maken met een tripje buitenhuis.
Hee, dat is wel echt belangrijk, het leven is al saai en zuur genoeg truusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, boeren en vieze moppen tappen: daarvoor ben je vooral nodig.
Huuuu! Veel te vet op de vroege (en late) ochtend.quote:
Zeg dat. Pffftttt.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Hee, dat is wel echt belangrijk, het leven is al saai en zuur genoeg truus
Nou ja, ik ontbeet pas toen het kind alweer weg was, na een uur, toen kon ik het wel hebben hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huuuu! Veel te vet op de vroege (en late) ochtend.![]()
Ik heb ontbeten met een beetje yoghurt en net een salade met pasta en gerookte zalm op.
Ik vind het ook vaak leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch kan ik soms wel om het lachen....en Filemon vind ik sowieso eeeeeenig
Geen last van. Ik heb regelmatig pizza gegeten als ontbijt; beetje laat uit bed? Hmmm... pizzeria bellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Huuuu! Veel te vet op de vroege (en late) ochtend.![]()
Ik heb ontbeten met een beetje yoghurt en net een salade met pasta en gerookte zalm op.
Dan misschien een onderhandelingsrennie of paracetamol naar binnen werpen of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan? Over een uur weer ontbijtenNeh, ze zien maar dat ze het eens worden mijn maag en mijn ontbijt
Zekers! Ik ben ook hoofd tipp-ex werpen en droge opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, dat is wel echt belangrijk, het leven is al saai en zuur genoeg truus
Ik geef ze nog een kwartiertje de tijd en anders ga ik me ermee bemoeien!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
Dan misschien een onderhandelingsrennie of paracetamol naar binnen werpen of zo?
Zolang je niet zwanger bent is dat wel een goed idee ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef ElisaB het volgende:
Overigens heb ik wel een wijze les geleerd denk ik: als ik de volgende keer tijden het eten moet kokhalzen, dan kan ik misschien beter stoppen met eten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Nee Cat, ik zit daar al 9 jaar zijn boeren en moppen aan te horen, als ie maar betaalt toch?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Elies een tip geven waar het woord onderhandelen in voorkomt![]()
Nee zo tactloos zou ik nooit zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent vast blij dat je daar geen aandeel in had.
quote:
Daarom.quote:
Ik had er dus echt niet bij stilgestaan he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest dr echt om lollen, ik dacht wie geeft nou net Elies zo een tip?
![]()
Zeg nou zelf Catje
Ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Mss kan ze ook gelijk een onderhandelingsparacetamol bij dr broer naar binnen smijten
Hoe weet je dat dan, over wie hij het had?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef Cat22 het volgende:
En Paul de Leeuw (stukje van 3FM werd uitgezonden) zei toch echt 'mongoolfotograaf'.En had het niet over Joop van Tellingen. Arme Juicy.
Yayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn foute rekensom over gedaan en heb hem gehaald
Bedoel je de signaalrode buitenste rand, de roze middelste rand/binnenring of het donkerrode vlak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje, welke kleur is dit?
[ afbeelding ]
Nee dat niet, maar ik denk dat hij Joop niet meteen als mongool zou bestempelen. En de andere fotograaf stond zowat helemaal achter Yo en keek alleen maar naar beneden. Dan houd je Juicy over. Maar inderdaad, het had ook over een van de andere drie heren kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan, over wie hij het had?
Want er stonden drie fotografen in beeld. Heeft PdL ergens uitgelegd over welke hij het precies had dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat.quote:Sowieso totaal onnodig om die fotograaf (welke dan ook) te 'pakken' omdat hij daar in beeld stond, want de Tros had ze daar zelf geparkeerd. In beeld. Dat was de bedoeling. (Ik weet dat jij dat al weet, je was er bij, maar voor degenen die dat niet weten).
En ontzettend zwaktebod dat uitgerekend hij iemand op zijn uiterlijk wil affikken.
Gelukkig wel.quote:@Q, de meeste topics zijn ook zsm verwijderd zag ik, die daarover gingen.
quote:Ik vind Juicy een held. Hij was de enige die uberhaupt er heen wilde gaan voor FOK! en hij stond daar geweldig tussen al die professionals met hun enorme lenzen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn foute rekensom over gedaan en heb hem gehaald
Idem, maar resp felrood, roze en middelroodquote:
En nu moeten wij natuurlijk weten waarom je die info nodig hebt.quote:
als het klaar is, projectje voor iBennyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu moeten wij natuurlijk weten waarom je die info nodig hebt.
Die onderste is feller dan de bovenste. Maar nog prima om aan te kijken. Mits je dat felle rood niet als basiskleur gebruikt. Als accentkleur kan het prima.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
bedankt, en felrood, als in aaaaaahhhhhh-mijn-netvlies-het-brandt rood?
het moet wel kijkbaar blijven
Ik dacht toch echt dat ie mongolenfotografen zei, meervoud...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik denk dat hij Joop niet meteen als mongool zou bestempelen. En de andere fotograaf stond zowat helemaal achter Yo en keek alleen maar naar beneden. Dan houd je Juicy over. Maar inderdaad, het had ook over een van de andere drie heren kunnen gaan.
Ah, leuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het klaar is, projectje voor iBenny
Als het voor een valentijnskaart is zou ik het palet van de eerste gebruiken, misschien iets zachter nog. Als je gevaarlijke stoffen wil vervoeren is de tweede beter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
bedankt, en felrood, als in aaaaaahhhhhh-mijn-netvlies-het-brandt rood?
het moet wel kijkbaar blijven
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die onderste is feller dan de bovenste. Maar nog prima om aan te kijken. Mits je dat felle rood niet als basiskleur gebruikt. Als accentkleur kan het prima.
Zwabber: om de goede kleur rood te kiezen moeten we weten of het uiteindelijk voor een vrouw of een man is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als het voor een valentijnskaart is zou ik het palet van de eerste gebruiken, misschien iets zachter nog. Als je gevaarlijke stoffen wil vervoeren is de tweede beter.
Ik verstond toch echt enkelvoud. Ik zal Paul eens gaan bellen om te vragen wat hij precies bedoelt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ie mongolenfotografen zei, meervoud...
En Paul kennende zegt ie eerder dat Joop een mongool is, daar heeft ie meer last van
Ja, ik vind hem ook nog steeds leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Paul is trouwens dol op mongolen, dus mss was het niet eens een belediging.
En Paul de Leeuw is net als Fok, bashen bashen bashen.
Ik vind dat juist leuk hoor, soit dat t nu iemand is die jullie kennen
Als je dat nou vrijdag doet, dan kun je bij ons nog een bakkie komen drinkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Wilde ik net naar Rotterdam gaan, is mijn ontbijt me daar toch een partij verkeerd gevallen
Morgen maar naar Rotterdam dan
quote:"During the 2011 Vakantiebeurs in Utrecht, EVA Air had been granted an award for Best Airline to Thailand by readers of www.thailandblog.nl. To find the article, (in Dutch only) please click here. We would like to thank all our extinguished guests for this award."
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verstond toch echt enkelvoud. Ik zal Paul eens gaan bellen om te vragen wat hij precies bedoelt.
WHOESH!quote:
Van mijn moeder is de eerste 9 maanden geen foto gemaakt omdat ze zo lelijk wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
De reden dat ik dus nooit met mijn hoofd op een foto is sta is om het gebash voor te zijn.
Dat ik een buikenfoto gepost heb vind ik al heel wat.
Maar of ik ooit ons kind met een foto op fok plaats weet ik zo net nog niet. Veelal lees dan dat er ergens toch opmerkingen over gemaakt worden. En ik was de lelijkste baby ever dus als het op mij lijkt post ik er helemaal geen foto's van.
Ow, dat had mn babyneefje gister elke keer als ik m een kusje gafquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef APK het volgende:
Ik krijg de hele dag van die kloterige statische schokken
Yups, thuis, zie vorige paginaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
Oh-oh hoe gaat het met je heup? Ben je weer verstandig thuis gebleven?
LK?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Leuk joh
Ben ff een poosje weg hier; ligt aan mij, I know.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
De reden dat ik dus nooit met mijn hoofd op een foto is sta is om het gebash voor te zijn.
Dat ik een buikenfoto gepost heb vind ik al heel wat.
Maar of ik ooit ons kind met een foto op fok plaats weet ik zo net nog niet. Veelal lees dan dat er ergens toch opmerkingen over gemaakt worden. En ik was de lelijkste baby ever dus als het op mij lijkt post ik er helemaal geen foto's van.
Had hij ook van die felgekleurde strakke jaren 80 lycra pants aan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef tombolafan het volgende:
Ow, dat had mn babyneefje gister elke keer als ik m een kusje gaf
Zn vader waarbij hij op schoot zat welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef APK het volgende:
[..]
Had hij ook van die felgekleurde strakke jaren 80 lycra pants aan?
whut?quote:
waarom?quote:Ben ff een poosje weg hier; ligt aan mij, I know.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef APK het volgende:
[..]
Had hij ook van die felgekleurde strakke jaren 80 lycra pants aan?
Je mag op kraamvisite komen. Maar anders krijg je wel een foto hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik krijg hem toch wel in mijn mail, toch?
Huh, why?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Leuk joh
Ben ff een poosje weg hier; ligt aan mij, I know.
Da's ook niet vreemd. Ik heb nog niets van die stoel gehoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef asfalthooligan het volgende:
en nee ben niet chaggie , heb gewoon een ontzettend pesthumeur door alles
Serieus? Bashen is lol?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Paul is trouwens dol op mongolen, dus mss was het niet eens een belediging.
En Paul de Leeuw is net als Fok, bashen bashen bashen.
Ik vind dat juist leuk hoor, soit dat t nu iemand is die jullie kennen
Oh, bashen vind ik niet leuk, maar Paul meestal welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Dit hierboven is geen aanval op oh-oh hoor, maar gewoon over de lol van het bashen in het algemeen.
Ik snap het niet. Maar ik ben dan ook een watje. En een jankzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vind hem over het algemeen ook prima te pruimen en bij vlagen idd zelfs heel grappig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, ik vind Paul de Leeuw door de jaren heen echt wel grappiger dan wie dan ook.
Dat zal een kwestie van smaak zijn dan.
Bovendien heb ik dit hele gedoe niet eens gezien, en hoef ik het ook niet eens te zien
Misschien heeft hij ergens ingezeten en reageer je op een overblijfsel daarvan op zijn nagels?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi hing weer in het gordijn. Ik haal eruit en kreeg een nagel in mijn hand.
Nu heb ik er een allergische reactie op. En dat heb ik echt nog nooit van een krabbel gehad. Laat staan van 1 nagel in mijn vel.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, bashen vind ik niet leuk, maar Paul meestal welHet ging me dan ook om het stukje 'bashen bashen bashen en dat is juist leuk'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar da's gewoon mijn opvatting. Dan maar een treurwilg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Paul maakt zijn geniaalste uitzendingen met mongolen en gehandicapten en ergens vind ik het echt minder erg als hij het als scheldwoord gebruikt dan een ander die niet vaak openlijk duidelijk heel veel affiniteit met die mensen heeft laten zien, ondanks dat ie het dan mss dit keer wel anders bedoelt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem over het algemeen ook prima te pruimen en bij vlagen idd zelfs heel grappig.
Maar dit vind ik echt zo makkelijk scoren.
De mensen die hij op nationale tv zo weg zet in dit geval denken daar vast anders overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paul maakt zijn geniaalste uitzendingen met mongolen en gehandicapten en ergens vind ik het echt minder erg als hij het als scheldwoord gebruikt dan een ander die niet vaak openlijk duidelijk heel veel affiniteit met die mensen heeft laten zien, ondanks dat ie het dan mss dit keer wel anders bedoelt.
Volgens mij bedoelde hij gewoon echt al die fotografen en is 'mongolen-[insert beroep]' gewoon spreektaal voor hem als hij een beetje geïrriteerd is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
Serieus? Bashen is lol?
Ik vind de op het randje humor van PdL vaak wel leuk, maar iemand op zijn uiterlijk pakken vind ik echt het laagste van het laagste. Als hij dat tegen die Adje van hem doet, oke, die is daarvoor ingehuurd en wil het zelf, maar tegen een volslagen onbekende die hem werkelijk nooit iets gedaan heeft? Ik snap die humor niet. Hij weet dat die beelden er bij komen op tv, dus hij weet dat die mensen zich persoonlijk aangesproken voelen als hij zoiets zegt.
En je eerste zin vind ik eerlijk gezegd ronduit naïef - en dat ben je niet, dus je gelooft het zelf ook niet denk ik - over dat hij het vast heel lief bedoelde omdat hij dol op mongolen is.
Dus roep het maar: 'Jankzak!', maar ik wilde het toch ff kwijt![]()
(En het is geen kwestie van 'iemand kennen', want ik ken JH niet.)
Oh, dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om het stukje 'bashen bashen bashen en dat is juist leuk'.
Maar da's gewoon mijn opvatting. Dan maar een treurwilg
Doe ik en de kattenbak deed vriend meestal al en doe ik nu dus helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Hou het wel even in de gaten, f_r. Je weet dat je beter geen kattenbakken kunt verschonen als je zwanger bent hè?
Zo heb ik het ook geïnterpreteerd en ik hoop maar dat dat juist isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij gewoon echt al die fotografen en is 'mongolen-[insert beroep]' gewoon spreektaal voor hem als hij een beetje geïrriteerd is.
Hij zei verder toch niks over JH persoonlijk?
Daar begonnen een paar beroepsfokkers toch mee?
Da's maar net per persoon verschillend hoe je het opvat natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij gewoon echt al die fotografen en is 'mongolen-[insert beroep]' gewoon spreektaal voor hem als hij een beetje geïrriteerd is.
Volgens mij zou dat wel meevallen, jij profileert je hier niet zoals hij dat soms doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
De mensen die hij op nationale tv zo weg zet in dit geval denken daar vast anders over
Ik moet er werkelijk niet aan denken dat ik - als er geen fotograaf had gewild voor FOK - daar zelf was gaan staan om dan maar een paar foto's proberen te maken voor ESF. Dan had ik de topics om mijn oren gekregen.
Nou ja zo bedoel ik het ook hoor, van Paul de Leeuw verwacht je het toch ook wel ergens gewoon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook geïnterpreteerd en ik hoop maar dat dat juist is
Ja, dat denk ik ook iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef APK het volgende:
[..]
Echt niet? Geen probleem?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook iddIk heb het niet rot opgevat iig (ik zou er zelf ook niet mee zitten als ik daar gestaan had eigenlijk)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's maar net per persoon verschillend hoe je het opvat natuurlijk.
Ik zou in elk geval flink not amused zijn geweest als ik daar had gestaan. En ik denk dat er weinig zouden zijn die zoiets wel prima hadden gevonden als je zo over de tong ging
Nou, ik heb foto's van mezelf gezien van ná het NSF en trust me, daar was ook heel wat reden tot bashen geweest hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat wel meevallen, jij profileert je hier niet zoals hij dat soms doet.
Ja maar je had ook geweten dat het zou gaan gebeuren en dat wist JH heus ook wel toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet? Geen probleem?
Ook als je daarna het ene na het andere bashtopic met foto's om je oren had gekregen?
Knap!
(Srsly).
Ik had het vreselijk gevonden.
Uhuhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zou ie gezegd hebben: "maar alle aandacht werd weggezogen door die mooie mevrouw ACHTER Yolanthe"
Ohhhh, toen ik thuis kwam en in de spiegel keek ging ik echt vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik heb foto's van mezelf gezien van ná het NSF en trust me, daar was ook heel wat reden tot bashen geweest hoor
Nee, echt nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet? Geen probleem?
Ook als je daarna het ene na het andere bashtopic met foto's om je oren had gekregen?
Knap!
(Srsly).
Ik had het vreselijk gevonden.
Oh, ik wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dat denk ik ook iddIk heb het niet rot opgevat iig (ik zou er zelf ook niet mee zitten als ik daar gestaan had eigenlijk)
Had JH van te voren moeten weten dat PdL 'mongolenfotograaf' zou zeggen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar je had ook geweten dat het zou gaan gebeuren en dat wist JH heus ook wel toch?
Hoe kun je nu van tevoren weten dat je vol in beeld achter Yo komt te staan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar je had ook geweten dat het zou gaan gebeuren en dat wist JH heus ook wel toch?
Ik heb die foto gekregen van die dame die dat interviewtje met mij en Erik deed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh, toen ik thuis kwam en in de spiegel keek ging ik echt van
![]()
![]()
![]()
Kwam door het vocht tekort vrees ik
Ik denk dat APK doelt op je gedragquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik heb foto's van mezelf gezien van ná het NSF en trust me, daar was ook heel wat reden tot bashen geweest hoor
Echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb die foto gekregen van die dame die dat interviewtje met mij en Erik deed.![]()
![]()
Zweterig hoofd van die hitte daar en ons gespring en gewapper, echt OMGWTF
Ahw, is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb die foto gekregen van die dame die dat interviewtje met mij en Erik deed.![]()
![]()
Zweterig hoofd van die hitte daar en ons gespring en gewapper, echt OMGWTF
Dit jaar niet hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat APK doelt op je gedragJij bent genomineerd als liefste user toch?
Dat krijgt JH niet voor elkaar gok ik
Ik heb de Tros instructies van te voren aan JH gemaild en daarin stond dat de fotografen alleen tijdens het winnende liedje aan het podium wat foto's mochten maken. Dat ze eerst in een aparte persruimte moesten kijken en daarna de studio in geloodst zouden worden. Hij heeft idd echt nooit echt kunnen weten dat hij zelf zo pontificaal in beeld zou komen, dat had ik zelf ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu van tevoren weten dat je vol in beeld achter Yo komt te staan?
Ik had er vooraf in ieder geval geen idee van dat ze die fotografen zo lomp neer zouden zetten.
En ik ben allang bij dat JH heel goed heeft gesnapt dat onze wapper groepsfoto niet op Fok hoefde.(al zou ik die wel in PM willen. Greys, heb jij daarover al iets met hem afgesproken?)
Ja, jij liep al half wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
Die enige gelukte foto bij het Tros logo, ik was het wapperen al zat volgens mij![]()
Wat doet die JH dan allemaal online, ik heb hem nog nooit zien posten volgens mij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat APK doelt op je gedragJij bent genomineerd als liefste user toch?
Dat krijgt JH niet voor elkaar gok ik
Gelukkig was ik verder heeeeeeel enthousiastquote:
Ik had niet de indruk dat hij het erg vond op dat momentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Hoe kun je nu van tevoren weten dat je vol in beeld achter Yo komt te staan?
Ik had er vooraf in ieder geval geen idee van dat ze die fotografen zo lomp neer zouden zetten.
Ook de enige foto waar ik opsta.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
Die enige gelukte foto bij het Tros logo, ik was het wapperen al zat volgens mij![]()
Nog geen kleinzoon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik krijg hem toch wel in mijn mail, toch?
Ja misschien is dat het ook een beetje, dat hij het ook 'voor mij' deed, daar gaan staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar Greys, mss voel je je verantwoordelijk ervoor of zo?
Hij stond toch echt zelf zo stoer te douwen daar hoor![]()
Als ie gewoon achter Joop was gaan staan had niemand m gezien
Hij trollt aardig wat af. Ik heb die bashtopics verder niet gelezen maar 't zou best een hoog balkaats gehalte kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat doet die JH dan allemaal online, ik heb hem nog nooit zien posten volgens mij?
Trollen en rotzooien op FOK! is iets anders dan foto's van iemand online zetten en hem dan massaal op zijn uiterlijk af te fikkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hij trollt aardig wat af. Ik heb die bashtopics verder niet gelezen maar 't zou best een hoog balkaats gehalte kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je mag op kraamvisite komen. Maar anders krijg je wel een foto hoor.
Ja maar goed, als iemand er zelf ook om bekend staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Trollen en rotzooien op FOK! is iets anders dan foto's van iemand online zetten en hem dan massaal op zijn uiterlijk af te fikken
Hij zit waarschijnlijk niet in dezelfde fora als jij danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat doet die JH dan allemaal online, ik heb hem nog nooit zien posten volgens mij?
Ja, vind ik ook! Tombo heeft die gemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
Die foto in de gang na de garderobe is wel leuk!
Alleen daar staat Tombo weer niet op.
Ik zal mijn foto's ook even er in zetten, al denk ik niet dat er iets leuks tussen zit
Die bij het troslogo is ook leuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
Die foto in de gang na de garderobe is wel leuk!
Alleen daar staat Tombo weer niet op.
quote:Ik zal mijn foto's ook even er in zetten, al denk ik niet dat er iets leuks tussen zit
Nou daar staat ie (bij mijn weten) toch echt niet om bekend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar goed, als iemand er zelf ook om bekend staat
Een paar jaar geleden werden regelmatig gewoon foto's gepost, dat zie je nu idd nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind sowieso dat er flink getrolled wordt.
Post iemand een foto in oud. Reactie van een troll bah vies kind ik hou niet van kinderen
Post je een foto van je huisdier: reactie troll ik hou niet van dieren het is een lelijk ding
En ik weet wel dat je je er niks van aan moet trekken maar soms is het echt niet leuk de reactie die je krijgt.
Straks durft er niemand meer een foto te posten.
Hij is sowieso leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Goodbye het volgende:
Die van mij met dat gehaktbalaanprijskartonnetje op mijn hoofd was ook leuk geweest als een zeker persoon () niet te vroeg had geklikt
Dat kapsel ook dat onder die muts uitkomtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef Pagan het volgende:
Ynske is ook weer eens bezig geweest.![]()
[ afbeelding ]
De naam van de foto sowiesoquote:
Joh, elke fucking foto is reden tot bashen hier op fok.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor inloggen in de emmert?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
Die foto van Peter en Ing en mij. Dat hoofd, jezus fuck
Nok zei vlak daarvoor 'Greys trekt een fotohoofd', dus ik wilde eens 'anders' kijken.
Dat was ook de laatste keer
Ik vind hem wel leuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
Nok zei vlak daarvoor 'Greys trekt een fotohoofd', dus ik wilde eens 'anders' kijken.
Ja, ehquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
Neuh, geloof me...hier op fok maakt het geen reet uit wie je bent of wat je doet op het forum. Het boeit niet eens hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, echt nietHelemaal als het door Paul de Leeuw was
En bashtopics... tja, ik denk dat dat deels ook wel komt door je gedrag op het forum zelf misschien?
Maar evengoed dan, dat zijn mensen die me nog nooit meegemaakt hebben irl, daar trek ik me misschien even iets van aan maar daarna zal het me weinig boeien
Valt hier in de SC wel mee toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Qwea het volgende:
Joh, elke fucking foto is reden tot bashen hier op fok.
Waarom zou iemand achter iemand anders moeten gaan staan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar Greys, mss voel je je verantwoordelijk ervoor of zo?
Hij stond toch echt zelf zo stoer te douwen daar hoor![]()
Als ie gewoon achter Joop was gaan staan had niemand m gezien
Zodat anderen hem niet gaan bashen om zijn uiterlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef Qwea het volgende:
Waarom zou iemand achter iemand anders moeten gaan staan?
Het gaat dan ook niet over de SCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef APK het volgende:
[..]
Valt hier in de SC wel mee toch?
Ik zie af en toe nog wel eens foto's van personen voorbij komen, maar nooit gebash op zo'n foto.
Jij hebt echt een fotohoofd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
Ooh ja! Goeie idd!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zodat anderen hem niet gaan bashen om zijn uiterlijk
Vergeet je alleen niet, dat vertelde MM me dus.... Dat google die shit (foto's) wel indexeert...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een fotohoofd.Je eigen hoofd is al leuk genoeg, maar als er een camera in zicht komt ga je er echt voor staan. In vind het schattig.
![]()
As for foto's plaatsen: never nooit niet van mijn kop. Behalve eventjes in de SC. Maar dat is omdat hier mensen zitten die ik ken en waarvan ik erop vertrouw dat die er niet mee aan de haal gaan. Maar omdat dit geen afgesloteb gedeelte van fok is gaan ze ook gauw genoeg weer weg.
Foto's van anderen zet ik al nooit neer, ook geen foto's van b.v. mijn neefjes en nichtjes. Ik vind het een veel te naar idee dat sommige personen daar een pervers plezier aan zouden kunnen beleven.En mijn broer+schoonzus hebben er geen toestemming voor gegeven (nooit om gevraagd trouwens), dus alleen al daarom plaats ik ze niet.
Ja, stom dat hij ging voor de beste plek om een foto te maken. Voor fok. Omdat hij die representeerde. En als dank wordt hij gebasht. Dat nodigt andere Fok!fotografen ook echt uit om zich voor een volgend event aan te melden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Goeie idd!
Wat een idiote hufter ook dat hij dat dan niet even heeft gedaan!.
Dat weet ik, heb zelf mijn fotoboek een jaar geleden ook leeggehaald maar dat had ook mede met privacy te maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Qwea het volgende:
Het gaat dan ook niet over de SCMaar kom maar eens buiten de SC. En waarom denk je dat vrijwel iedereen de pic of onder een spoiler plaatst en na 5 min weer weghaald, of per PM rond stuurt?
Helaas is deze SC ook te bezichtigen voor andere idioten die denken zonder enige goeie aanleiding iemand totaal af te moeten zeiken.
Als ze er zoveel moeite voor gaan doen... alla dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vergeet je alleen niet, dat vertelde MM me dus.... Dat google die shit (foto's) wel indexeert...?
Maar als iemand met een camera voor je neus staat en roept 'Even op de foto' en er staan er nog twee naast je, dan ga je er toch automatisch 'naar kijken'?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een fotohoofd.Je eigen hoofd is al leuk genoeg, maar als er een camera in zicht komt ga je er echt voor staan. In vind het schattig.
![]()
Ja, dat laatste speelt bij mij ook zeker mee!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb zelf mijn fotoboek een jaar geleden ook leeggehaald maar dat had ook mede met privacy te maken.
Ik wel, maar meestal mislukt het alsnogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als iemand met een camera voor je neus staat en roept 'Even op de foto' en er staan er nog twee naast je, dan ga je er toch automatisch 'naar kijken'?Of letten anderen totaal niet op hoe ze op de foto komen?
Ik heb je adresquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze er zoveel moeite voor gaan doen... alla dan.Maar daarom ook alleen maar foto's van mij, zodat anderen geen last krijgen van mijn acties. En ik houd mezelf nog steeds voor dat ik redelijk anoniem ben voor de gemiddelde user buiten de SC.
Maar ik moet dus wel zorgen dat jullie allemaal mijn vriendjes () blijven, want jullie weten teveel van me.
Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Iedereen kijkt natuurlijk en lacht (de één leuker dan de ander *kijkt naar zichzelf*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als iemand met een camera voor je neus staat en roept 'Even op de foto' en er staan er nog twee naast je, dan ga je er toch automatisch 'naar kijken'?Of letten anderen totaal niet op hoe ze op de foto komen?
Ik hou serieus meestal een hand voor de lens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
Laf joe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh, dat doe ik ook graag jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou serieus meestal een hand voor de lens.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
Cat, ik hoop dat je trek hebt in pizza, en dat je tuin opgehoogd moet worden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Uhm... betekent dit dat ik nog een voorkeur mag aangeven tussen pizza of tuin ophogen?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Goodbye het volgende:
Of je doet gewoon een X Factor X, werkt ook prima op afstand
Welneeeeee, dit betekend dat je gewoon alles krijgt. Omdat je zo liev bent!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... betekent dit dat ik nog een voorkeur mag aangeven tussen pizza of tuin ophogen?
Ow, die zijn stom iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
Juicyhil is een dikzak
Dit soort topics bedoel ik nou
Open dan een topic als je hem zo graag wilt bashen over zijn kut posts. Maar laat het feit dat hij dik is er lekker buiten.
Nou da's dan echt volledig onbewust, want de foto was van alleen de hoofdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Iedereen kijkt natuurlijk en lacht (de één leuker dan de ander *kijkt naar zichzelf*), maar jij gooit je hele lijf erin. Ik vind het leuk! Maar met iets minder moeite kwam je net zo mooi op de foto.
Misschien had je je hakken uit moeten doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's dan echt volledig onbewust, want de foto was van alleen de hoofden![]()
Oh wacht, weet je wat het misschien is? Bedoel je dat ik soms wat geknikt met één been sta?
Dat is puur omdat ik dan wat meer op gelijke hoogte kom met de anderen
hoeft ze niet meer te bellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Ow gawd, mn moeder heeft msn ontdekt, nu gaan we het krijgen
Heeft ze je al een buzzer gestuurd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Die had ik nu expres al niet aan (het was ff zoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien had je je hakken uit moeten doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
Ik had veel adressen van jullie, ooit. Telefoonnummers en namen ook, maar ik bewaar nooit iets fatsoenlijk dus ik heb alleen Cat dr nummer nog
Wat zou ik een waardeloze stalker zijn!
Asfalt die foto
de mijne twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik twitter niet en hyves niet en facebook niet, dus dat ze zich daar maar gaat vermakenquote:
Kellyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
29-1-2011, Moergestel, Snelweg A58; Automobilist ramt pui van benzinestation
Een automobilist heeft zaterdagmiddag met haar auto de pui van een benzinestation langs de A58 geramd. Het ongeluk gebeurde rond 16.15 uur bij de Total-pomp op parkeerplaats Kerkeind bij Moergestel. Wat er precies is gebeurd is nog niet duidelijk, wel was achter de auto een duidelijk oliespoor te zien. Ook de brandweer kwam daarom ter plekke. Volgens de eerste berichten zou de man in slaap zijn gevallen achter het stuur en bij het ongeval niet gewond zijn geraakt
Wat is het nu? een man of vrouw?
Ik hou net zoveel van jouw hond als jij van mijn katten houdt.quote:
Klinkt leuk zo'n babyweek!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet morgen naar de arbo arts.
Nu ben ik bang dat ik van hem/haar weer full-time moet gaan werken.
Ik heb sowieso een baby week:
vanavond zwemmen
morgen arbo en 20 wk echo
do controle vk
vrij controle z-huis mag mijn schoonmoeder mee voor de echo
En wat vind je daar nu van, zo'n baby week? Oprechte vraag. Uit je posts vind ik heel lastig te halen of je inmiddels wat blijer bent met je zwangerschap en het aankomend moederschap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet morgen naar de arbo arts.
Nu ben ik bang dat ik van hem/haar weer full-time moet gaan werken.
Ik heb sowieso een baby week:
vanavond zwemmen
morgen arbo en 20 wk echo
do controle vk
vrij controle z-huis mag mijn schoonmoeder mee voor de echo
Daar moet je nooit sorry voor zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Disana het volgende:
Oh wat een goeie TT![]()
Sorry kwam weer even neuzen in F&F.
Vet veel dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hou net zoveel van jouw hond als jij van mijn katten houdt.
Awwwww!quote:
Ik neus hier vaak wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar moet je nooit sorry voor zeggen
Leuk om je weer te zien
HEB JE HET AL IN HET NHD GELEZEN?!?!?!?!?!?!?!!?!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar moet je nooit sorry voor zeggen
Leuk om je weer te zien
Spel z'n naam goed, trutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwwww!Ik wist niet dat ik zoveel van Baloulou hield.
WAT???!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
HEB JE HET AL IN HET NHD GELEZEN?!?!?!?!?!?!?!!?!
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat ik ben er wel blij mee heb altijd een kinderwens gehad maar moest er wel eventjes aanwennen.
Maar ben ook wel onzeker en voel mij gewoon nog steeds erg beroerd.
Maar heb wel een buikenfoto geplaatst vandaag ben er al aardig aan gewend. We hebben ook al heel veel voor de uitzet bij elkaar.
@oognip mijn moeder mocht ook een keer mee en ik vind dat wat de een mag de ander ook mag.
DE KIPKRAAM SCHUIFT 100!!!!!! METER OP!quote:
Wat is gkb?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Gloeiende gloeiende ik werk gvd straks niet meer mee met dat kut gkb
Nu al 3 mails verstuurd elke dag een bel verzoek en die verrekte kut belt maar niet terug.
Straks zijn we een week verder is die rekening nog niet betaald gvd
Ben nu wel sjaggie zo
Balouwwwww! Ik houwwww van jouwwwwww!quote:
Naartjie, Yoko en Satsu (is die laatste goed gespeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balouwwwww! Ik houwwww van jouwwwwww!![]()
Niks mis mee, toch?
Nu jij de namen van mijn drie katten.
quote:
Die laatste wel, maar die eerste niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naartje, Yoko en Satsu (is die laatste goed gespeld?)
Nee!quote:
Nelis ende Sjefke!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben zwaar onder de indruk hoor Q
Nu mijne
Yeah, right.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben zwaar onder de indruk hoor Q
Ja, leuk!quote:
Piet!quote:
NOU EN HOE HET DE PENIS VAN LK DR MAN DAN?quote:
JA! ZEG! Doe er is wat aanquote:
Piempiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOU EN HOE HET DE PENIS VAN LK DR MAN DAN?
Toettoet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOU EN HOE HET DE PENIS VAN LK DR MAN DAN?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, gooi eens een foto van de mannen erin. Mag Q zeggen wie wie is.
Links Nelis, rechts Sjefkequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKomt ie:
[ afbeelding ]
Dies lief!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKomt ie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |