Wachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef nokwanda het volgende:
Het is pas echt knap als ze al mijn katten bij naam kent
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKomt ie:
[ afbeelding ]
en..... Purrrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Muddhle, Kareltje, Donna, Merlijn, Poeshka, Bijoux, Kayleigh...
ik wist ze allemaal op Kayleigh na, die heb ik nog nooit gezien / gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Zal ik je fotoboek erbij pakken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Ja, daar kwam ik niet op iddquote:
Ach ja, Purr.quote:
Kay houdt niet erg van foto'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wist ze allemaal op Kayleigh na, die heb ik nog nooit gezien / gehoord
Dan klopt de TT bij deze toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Q ik zat je te plagen, dat zijn de katten van Nok
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Ik haat jou en ik ga zand en hoeren sturenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Bender is that you?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat jou en ik ga zand en hoeren sturen
Nelis links, Sjefke rechtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Jammerquote:
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?quote:
403 forbiddenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Ik wil even een foto posten van Sam die ik een paar weken geleden ontving
Spelen met 5 cent
[ link | afbeelding ]
Hulplijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?
Ik zou ze ontslaan.
Van de pizzeria? Hawai of hete kip svp. En als je het hier in de buurt besteld niet bij costa smeraldaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer
Welke pizza wil jij?En wanneer verhuizen jullie? Zorg ik dat het daarvoor nog komt
Jou!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?
Ik zou ze ontslaan.
Ja heej, als je er profijt van hebt doe ik het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van de pizzeria? Hawai of hete kip svp. En als je het hier in de buurt besteld niet bij costa smeralda
En je hebt mijn huidig adres. Als je het nu besteld (stuk of 20 is goed hoor) dan hoef ik niet te koken
Ik heb niets gedaan wat jij niet deed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hulplijn?Heb jij de namen voorgezegd?
Pizza als ontbijtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heej, als je er profijt van hebt doe ik het niet natuurlijk
Morgenochtend om zeven uur misschien
Leugens!quote:
Niet.quote:
Niet intrappen hoor Tombo. Ze probeert je op het verkeerde been (hihihihihi ik zei beenquote:
En wie gaat ze geloven? De persoon die een paar kuub zand en een paar kilo hoeren bij haar wil dumpen of de persoon die een logeeradres en een kaartje voor het ESF heeft geregeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet intrappen hoor Tombo. Ze probeert je op het verkeerde been (hihihihihi ik zei been) te zetten
Mooie tijger.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou is ie niet meer forbidden
[ link | afbeelding ]
Ik denk mij, want anders krijgt ze veel meer dan hoeren en zandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie gaat ze geloven? De persoon die een paar kuub zand en een paar kilo hoeren bij haar wil dumpen of de persoon die een logeeradres en een kaartje voor het ESF heeft geregeld?![]()
*nagels bijt*
Ik zei na, das heul iets andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan wat jij niet deed.
Mijn bronnen zeiden mij dat jij iets voor zei.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei na, das heul iets anders
Democracy at it's finest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk mij, want anders krijgt ze veel meer dan hoeren en zand
Ja, ik had Satsu zelfs fout gespeld!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeiden mij dat jij iets voor zei.![]()
Of wist Q. het gewoon helemaal uit haarzelf?![]()
Vieze leugenaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had Satsu zelfs fout gespeld!
Ik had Satsu fout en jij had Naartjie fout, ik kan zo de dm posten als je wilt hoor!quote:
Nee, want tombo stuurt pizzaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar spreekt u mee.
Moet jij geen eten gaan koken?
Ik kan het niet eens herinnerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef Oognip het volgende:
Ik heb dat stomme winnende nummer van die J's in mijn hoofd
Is dit omdat ik je een nepbrabo noemde?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
Ik ken een meisje die heet Muis.
Muis is niet pluis.
Ze heeft een sexpop gehad waarop ze kan rijden, maar die pop kon haar geloof ik niet echt verblijden. Muis laat scheetjes op de pop, sommige mensen in deze SC zien dat als een flop.
Maar lieve Muis, ik niet hoor! Ik laat ze graag samen met je in koor! Van die lekkere natte dikke scheten, en dan je broekje vol krijgen, dat zal je weten!
BAN HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had Satsu fout en jij had Naartjie fout, ik kan zo de dm posten als je wilt hoor!
Jij bent echt pissig, hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Dat dus. Terwijl ik WW en de Stroom zo kan jengelen
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dit omdat ik je een nepbrabo noemde?
Oh okeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Dit is mijn liefdesverklaring aan jou!
Zullen we nu elkaars slipje gaan inspecteren?quote:
En nu heeft de indiaan een extra gat erbij!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht echt dat ie het paard ging doodschieten!
Op dinsdag ga ik altijd commando, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen we nu elkaars slipje gaan inspecteren?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op dinsdag ga ik altijd commando, dat weet je toch.
En weer faalt Q. Hard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren toch al gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik net bij de kruidvat hoestdrank, strepsils, ibuprofen en multivitaminen afrekenen, zegt die vent achter de kassa "Nou, je ziet er helemaal niet zo ziek uit hoor" Gelukkig maar van niet, want ik haalde het allemaal in huis voor A
Meer intens teleurgesteldquote:
Je dichtkunsten worden er niet beter op Q.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ken een meisje die heet Muis.
Muis is niet pluis.
Ze kreeg een junk waarmee ze kon spuiten.... maar Muis wilde niet naar buiten. Zij wilde een dikke naald in haar anus steken, en vervolgens wegkruipen onder een deken.
Maar de Junk wilde meer dan alleen high worden met Muis.... hij wilde mee naar huis! Maar Muis wilde geen aids van die rare junk... ze luistert veel liever nog jaren naar snoeiharde punk!
Die is zelfs voor jou te makkelijk Qquote:
HATERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je dichtkunsten worden er niet beter op Q.
Volgens mij heb je na afloop opvang nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer intens teleurgesteld![]()
Ik zit daar in Düsseldorf straks bij die halve finale en ik had die zaal stil willen horen vallen bij WW. Nu gaan ze er waarschijnlijk gewoon doorheen praten
Ik wilde al zeggen, je ziet er helemaal niet ziek uit joh!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die is zelfs voor jou te makkelijk Q
Ah nee joh, ik ben tijdens al opvang. Beetje wapperen met het vlaggetje en alles is weer goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je na afloop opvang nodig.
Nee hoor. Dat heet goede smaak.quote:
OOoh! Ik dacht al, ze ziet er helemaal niet ziek uit joh!quote:
Ja, ik ben niet zo iemand die over zichzelf in de derde persoon praatquote:
Ik weet niet of dat voldoende gaat zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nee joh, ik ben tijdens al opvang. Beetje wapperen met het vlaggetje en alles is weer goed
Nee he? Het viel mij zondagavond ook reuze mee, anders moet het hard gegaan zijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOoh! Ik dacht al, ze ziet er helemaal niet ziek uit joh!
Dan kon 'ie hier ook z'n lol opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
Arghhhh Boor vindt dat ik moet opruimen, want die is alle los slingerende dingen van tafel aan het smijten, één voor één. Post, aansteker, pennen, alles belandt op de grond, waarna hij het onder de kasten voetbalt
Commando ze!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Het was weer gezellig kinders, maar ik moet gaan
I haz brieven- en rommelbakje gekocht vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Hij wilde je gewoon volblaffenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Goodbye het volgende:
Nouuuuuu en waar het me dus om ging was dat het meer klonk alsof 'ie me een hart onder de riem wilde steken, zo van "Je hebt een volgelopen snotkop met rode ogen, maar het valt bééééést mee"
En dán dus NIET ziek zijn
Daaaaaaaaag!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Muis006 het volgende:
En dan moet je daarna op je knieën voor de kasten gaan liggen om alles er weer onderuit te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I haz brieven- en rommelbakje gekocht vandaag.![]()
Kunnen ze dat op de grond gaan smijten. Of erin gaan liggen.![]()
Nou, dat mag ik toch hopen van niet. Ouwe ventquote:
Optimistje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Goodbye het volgende:
Nouuuuuu en waar het me dus om ging was dat het meer klonk alsof 'ie me een hart onder de riem wilde steken, zo van "Je hebt een volgelopen snotkop met rode ogen, maar het valt bééééést mee"
En dán dus NIET ziek zijn
Boor ziet je gewoon graag op je knieënquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet je daarna op je knieën voor de kasten gaan liggen om alles er weer onderuit te krijgen
Over Goodbye gesproken, niemand heeft zondag de kans gegrepen om Goodbyeeee Goodbyeeeee tegen me te zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, so long, farewell, auf wiedersehen goodbyehyeeeee en tot snel!
OIuwe fiets enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat mag ik toch hopen van niet. Ouwe vent
HA! Ik heb geen kasten waar dingen onder kunnen rollen! En Truus haalt alles weer voor me onder de bank vandaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet je daarna op je knieën voor de kasten gaan liggen om alles er weer onderuit te krijgen
Ah joh, ik kan het al langquote:
*schrijft op voor Düsseldorf*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Over Goodbye gesproken, niemand heeft zondag de kans gegrepen om Goodbyeeee Goodbyeeeee tegen me te zeggen
Geen beeldmateriaal?quote:
Ja, nou, je begrijpt wat ik bedoelquote:
Dan is het uit het zicht tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
Arghhhh Boor vindt dat ik moet opruimen, want die is alle los slingerende dingen van tafel aan het smijten, één voor één. Post, aansteker, pennen, alles belandt op de grond, waarna hij het onder de kasten voetbalt
vlaggetje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nee joh, ik ben tijdens al opvang. Beetje wapperen met het vlaggetje en alles is weer goed
Nope. Laat maar zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, je begrijpt wat ik bedoel
Klopt het dat Strepsils nu Strepfen heet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik net bij de kruidvat hoestdrank, strepsils, ibuprofen en multivitaminen afrekenen, zegt die vent achter de kassa "Nou, je ziet er helemaal niet zo ziek uit hoor" Gelukkig maar van niet, want ik haalde het allemaal in huis voor A
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is het uit het zicht toch
[..]
vlaggetje?Heb jij dat?
en bedanktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vs._stopcontact.html
Eh, volgens mij niet. Of ze zijn de oude voorraad nog aan het opmaken bij de Kruidvat in mijn dorp?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Klopt het dat Strepsils nu Strepfen heet?
Hoezo, ben jij dat?quote:
Nou, de reclamemannetjes zijn hetzelfde maar ze maken nu reclame voor strepfenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, volgens mij niet. Of ze zijn de oude voorraad nog aan het opmaken bij de Kruidvat in mijn dorp?
Daarom, altijd een condoom gebruikenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik heb plaatsvervangde schaamte en pijn
Zou het?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys boor is in de leer geweest bij Rossi zo te lezen die gooit echt alles op de grond
Gammel.quote:
Waaaaaaaaarom?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben heel stabiel toevalligquote:
quote:
Nou, na tien keer weelderig waardeloos (ja, echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]Hoe kom je daar nou ineens bij?
Het is niet eens vrijdagavond!
Maar wel mooi
Lekkerquote:
quote:
't Is maar 110 Volt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is maar 110 Volt.![]()
Dit is ook een leuke. (om te zien dan)
NSFW
http://www.myspace.com/video/vid/19174437
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |