Wachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef nokwanda het volgende:
Het is pas echt knap als ze al mijn katten bij naam kent
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKomt ie:
[ afbeelding ]
en..... Purrrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Muddhle, Kareltje, Donna, Merlijn, Poeshka, Bijoux, Kayleigh...
ik wist ze allemaal op Kayleigh na, die heb ik nog nooit gezien / gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Zal ik je fotoboek erbij pakken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
TT
[..]
Wacht
Ja, daar kwam ik niet op iddquote:
Ach ja, Purr.quote:
Kay houdt niet erg van foto'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wist ze allemaal op Kayleigh na, die heb ik nog nooit gezien / gehoord
Dan klopt de TT bij deze toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Q ik zat je te plagen, dat zijn de katten van Nok
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Ik haat jou en ik ga zand en hoeren sturenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Bender is that you?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat jou en ik ga zand en hoeren sturen
Nelis links, Sjefke rechtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Deze zijn die van mij
[ afbeelding ]
Jammerquote:
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?quote:
403 forbiddenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Ik wil even een foto posten van Sam die ik een paar weken geleden ontving
Spelen met 5 cent
[ link | afbeelding ]
Hulplijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?
Ik zou ze ontslaan.
Van de pizzeria? Hawai of hete kip svp. En als je het hier in de buurt besteld niet bij costa smeraldaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer
Welke pizza wil jij?En wanneer verhuizen jullie? Zorg ik dat het daarvoor nog komt
Jou!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En welke hulplijn heb je daarvoor geraadpleegd?
Ik zou ze ontslaan.
Ja heej, als je er profijt van hebt doe ik het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van de pizzeria? Hawai of hete kip svp. En als je het hier in de buurt besteld niet bij costa smeralda
En je hebt mijn huidig adres. Als je het nu besteld (stuk of 20 is goed hoor) dan hoef ik niet te koken
Ik heb niets gedaan wat jij niet deed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hulplijn?Heb jij de namen voorgezegd?
Pizza als ontbijtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heej, als je er profijt van hebt doe ik het niet natuurlijk
Morgenochtend om zeven uur misschien
Leugens!quote:
Niet.quote:
Niet intrappen hoor Tombo. Ze probeert je op het verkeerde been (hihihihihi ik zei beenquote:
En wie gaat ze geloven? De persoon die een paar kuub zand en een paar kilo hoeren bij haar wil dumpen of de persoon die een logeeradres en een kaartje voor het ESF heeft geregeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet intrappen hoor Tombo. Ze probeert je op het verkeerde been (hihihihihi ik zei been) te zetten
Mooie tijger.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou is ie niet meer forbidden
[ link | afbeelding ]
Ik denk mij, want anders krijgt ze veel meer dan hoeren en zandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie gaat ze geloven? De persoon die een paar kuub zand en een paar kilo hoeren bij haar wil dumpen of de persoon die een logeeradres en een kaartje voor het ESF heeft geregeld?![]()
*nagels bijt*
Ik zei na, das heul iets andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan wat jij niet deed.
Mijn bronnen zeiden mij dat jij iets voor zei.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei na, das heul iets anders
Democracy at it's finest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk mij, want anders krijgt ze veel meer dan hoeren en zand
Ja, ik had Satsu zelfs fout gespeld!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeiden mij dat jij iets voor zei.![]()
Of wist Q. het gewoon helemaal uit haarzelf?![]()
Vieze leugenaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had Satsu zelfs fout gespeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |