quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Moest vanochtend ff m'n remmetjes na laten kijken op dringend onvriendelijk verzoek van meneer I. en ik de hele tijd brullen dat ie geweldig remt en dat hij zich aanstelt.
Nou....wrs. is de ABS-computer kapot![]()
Ja! *afklopt*quote:
Vrouw!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Moest vanochtend ff m'n remmetjes na laten kijken op dringend onvriendelijk verzoek van meneer I. en ik de hele tijd brullen dat ie geweldig remt en dat hij zich aanstelt.
Nou....wrs. is de ABS-computer kapot![]()
Kokos.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Rewimo het volgende:
Oeps Ing, maar goed dat je ernaar hebt laten kijken
Het ruikt lekker trouwens hier in de SC, naar kokos
Tja, ik rij iedere dag in die auto en was gewoon aan die rem gewend zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrouw!![]()
![]()
Fijn dat je je weer wat beter voelt Greysie.![]()
En hoe is het met Senes?
Ze gaan bijna een maand. En deze keer niet naar de familie in ZA, dat doen ze als het goed is dit najaar weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, ik rij iedere dag in die auto en was gewoon aan die rem gewend zo.
Maar meneer I. reed er van de week in en die mopperde en mekkerde alles bij elkaar.
Toen zwagert ff ging proefrijden en na een uur nog niet terug was kreeg ik toch het angstige vermoeden dat meneer I. gelijk zou hebben![]()
Gaat weer een paar 100 euro kosten, JF![]()
Greys, hoe lang gaan je ouders weer weg?
Weer naar die familie?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan bijna een maand. En deze keer niet naar de familie in ZA, dat doen ze als het goed is dit najaar weerDeze keer gaan ze naar Kenia en Tanzania. Daar waren ze vorig jaar wat korter, maar daar willen ze nu langer heen. Dus hopen dat pa deze keer uit die kroko rivier blijft en niet weer overboord valt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel heerlijk dat ze dat allemaal nog kunnen doen samen
Als het niet anders kan, als je je slecht voelt, dan toch afzeggen. Aan jezelf denkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu kruip ik nog ff een uurtje m'n bedje in met een paar paracetamolletjes.
Ik moet vanavond nog weg, jakkiebah.
Maar afzeggen is ook zo lullig, aangezien het al tig keer verzet is
Je gezondheid gaat voor hoor. Als het niet gaat, gaat het niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan maar hopen dat je je wat beter voelt. Want als je ziek bent dan heb je ook weinig aan dat bezoekje, en degenen waar je naartoe gaat ook niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]Ik denk juist dat ze het daarom nu allemaal al doen. Ze hebben geleerd hoe onzeker het leven is destijds door mijn moeders ziekte en nu leven ze er op los
Ze wilden om het jaar naar Afrika, nu gaan ze als het even kan twee keer per jaar een paar weken.
We hebben vorig jaar een Hotmail adres voor ze aangemaakt, ze wisten niet dat dat bestond, e-mail op internet zeg maar () , dus dan krijgen we tijdens die rondreizen regelmatig updates, zo tof!
quote:Dear Customer
We would like to draw your attention to the statement below, as we believe you placed an order with us during the affected period. We are keen for customers not to have their credit cards used fraudulently, so urge you to contact your bank.
Thank you for your past custom, we really appreciate all the support you give - especially at this time whilst we are under attack.
Everyone at Lush xx
********************************************************************************
Our website has been the victim of hackers.
24 hour security monitoring has shown us that we are still being targeted and there are continuing attempts to re-enter.
We refuse to put our customers at risk of another entry - so have decided to completely retire this version of our website.
For complete ease of mind, we would like all customers that placed ONLINE orders with us between 4th Oct 2010 and today, 20th Jan 2011, to contact their banks for advice as their card details may have been compromised.
We Believe hacking is a serious crime which steals large amounts of money and disrupts the lives of cardholders.
We Believe that hacking erodes the trust between businesses and their customers and creates a climate of fear around online ordering.
We Believe in working with police and banks to do all we can to bring this branch of organised crime to justice.
A completely separate, temporary website will be launched in a few days - initially taking PayPal payments only.
Meanwhile we would be delighted to serve you in our shops or take your order at our Mail Order Phone Room. Both of which have not been affected by this crisis since the credit card terminals are directly linked to the banks only and are not internet based.
We would like to thank all our customers for standing shoulder to shoulder with us whilst we have shared being victims of this crime.
Mail Order Phones are open:
Mon - Fri 8am to 9pm
Sat 9am to 5pm
Sun 10am to 4pm
Ik ben bang dat het echt is. Ik heb mijn rekening gecontroleerd maar bij mij is gelukkig niks geks gebeurd. En anders had de bank me wel ingelicht, heb ik al eens eerder meegemaakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Cat, heb jij die mail van Lush ook gehad? Is dat nep of echt?
[..]
O njam!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Ynske het volgende:
taart van witte chocolade, amandelen en munt
romige munt en chocolade vormen de perfecte combi van verfrissend en zoet, waarbij de een de ander versterkt
Suikerdeeg
voor 175g
175g bloem
snufje zout
75 gram zachte ongezouten boter
2 eidooiers
1 el koud water
40 g fijne kristalsuiker
1 zeef bloem en zout op een koud oppervlak en maak een kuiltje in t midden
2 doe boter, eidooiers, water en suiker in het kuiltje en meng met de vingertoppen van 1 hand tot het mengsel op roerei lijkt
3 meng met uw vingertoppen geleidelijk de bloem erdoor tot er een glad deeg ontstaat. knijp luchtig bij elkaar tot er een bal ontstaat. wikkel het deeg in huishoudfolie en leg voor gebruik ca 30 min in de koelkast
De taart zelf
300 g suikerdeeg
125g gemalen amandelen
50g fijne kristalsuiker
125g boter
2 grote eieren
300 g witte chocolade fijngehakt
25 g geschaafde amandelen
25g witte chocolade geraspt voor de garnering
muntroom
3dl slagroom
2 el gehakte munt
2 el fijne kristalsuiker
1 voor deeg zie boven, rol het deeg uit en bekleed een geribbelde taartvorm van 23cm doorsnee ermee. zet de taartbodem 30 min in de koelkast
2. pureer de amandelen, suiker, boter en eieren in een keukenmachine glad. voeg de witte chocolade toe en meng een paar keer kort tot de chocolade zich met de rest heeft vermengd
3 verdeel het mengsel over de taatbodem, strooi de geschaafde amandelen erover en bak de taart 40 min in een voorverwarmde oven (180graden) tot de vulling goudbruin is, en bovenaan stijf.
4 haal de taart uit de oven, strooi de geraspte witte chocolade erover. klop de slagroom, munt en suiker lobbig en serveer de warme taart ermee
hij was goed te doen, maar o zo ontzettend machtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt ook lekker Yns.Maar die combi eet ik al vaker, die chocola-munt taart ga ik zeker proberen, lijkt me heel apart!
Ah fuckquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het echt is. Ik heb mijn rekening gecontroleerd maar bij mij is gelukkig niks geks gebeurd. En anders had de bank me wel ingelicht, heb ik al eens eerder meegemaakt.
Maar ik las al eerder verhalen van mensen van wie de CC gehacked is.
Ah, verjaardagstaart dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij was goed te doen, maar o zo ontzettend machtig
t recept was voor 6-8 man,wij hebben met14 man ervan gegeten
Nu je het zegt! Het begon een minuut of 2 geleden echt te meuren hier.quote:
Dat was jij dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Het begon een minuut of 2 geleden echt te meuren hier.
now?quote:
Nah, ik luister 21 van Adelequote:
Nee, nou hoeven we niet veel slaapkamers ofzo, maar dit was gewoon niet ideaal, en we willen wel een leuk balkon (of tuin) maar 85m2 vonden we beide toch iets té...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat een ziekenboeg hier!
Huisje klinkt aardig, Ll maar zo te lezen toch niet echt voor jullie.
Ja, inmiddels wel! Het valt me op dat je die conditioner bijna niet nodig hebt (wel gebruikt hoor!) omdat het van die shampoo al best zacht wordtquote:
Mja, bij mij was het voorzorg, niks illegaals afgeschreven. En nu krijg ik een CC waarvan het nummer weer leesbaar is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je CC cat
Heb jij hem ook al geblokkerd Greys?
Gb.quote:
Slaapkamer uitbouwen in de tuin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, nou hoeven we niet veel slaapkamers ofzo, maar dit was gewoon niet ideaal, en we willen wel een leuk balkon (of tuin) maar 85m2 vonden we beide toch iets té...
Oh echt, geblokkeerd? Fuck zeg, ik heb de creditcard van S gebruikt voor die bestelling en dan geld aan hem overgemaakt, omdat ik zelf geen CC hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, CC geblokkeerd. Lush is bad for you.
Dit is wel heel mild, thoughquote:
Niet meteen panikeren hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, geblokkeerd? Fuck zeg, ik heb de creditcard van S gebruikt voor die bestelling en dan geld aan hem overgemaakt, omdat ik zelf geen CC hebEn die kan niet zonder CC omdat hij die hotels in het buitenland elke week daarmee betaalt/voorschiet voor zijn werk. Fuckeduck.
Herkansing:quote:
Nee maar het zou wel lullig zijn als er dan met andermans CC iets gebeurt omdat ik Lush besteld hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet meteen panikeren hoor.Bij mij was er niks aan de hand, ik heb het voor de zekerheid gedaan. Misschien als hij een weekje thuis is toch maar laten doen? En misschien gebeurt er helemaal niks met zijn account.
Op de tijdelijke nieuwe website kun je betalen met Paypal!![]()
![]()
Thats what Im sayinquote:
Prima hoor Catquote:
Inderdaad lullig als er iets mee gebeurt, maar gelukkig heb je er zelf nooit schade van. Maar het gedoe is vervelend, zeker in zijn situatie. Even de bank bellen idd, dan zijn zij ook alert en kunnen snel blokkeren als er rare dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar het zou wel lullig zijn als er dan met andermans CC iets gebeurt omdat ik Lush besteld heb![]()
En hij is nooit een weekje thuis. Maar goed, hij moet maar even met zijn bank bellen maandag
Faal!quote:
Ja daaaaaag, zo hoeft het niet hoorquote:
Dank je, ik was er écht blij mee.quote:
Er was al uitgebouwd, en dat was dus de grote keuken gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |