abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 13:54:23 #1
163650 Greys
pi_91704211

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha |

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg
avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1.jpgCat.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
SeSa-lijstje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91704255
:W

Moest vanochtend ff m'n remmetjes na laten kijken op dringend onvriendelijk verzoek van meneer I. en ik de hele tijd brullen dat ie geweldig remt en dat hij zich aanstelt.
Nou....wrs. is de ABS-computer kapot :') :@
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_91704271
Succes Ll en DVJ :W
  Moderator zaterdag 22 januari 2011 @ 13:56:29 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_91704297
:w

Hoofdpijn beetje weg, Greys?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 13:58:51 #5
163650 Greys
pi_91704374
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:

Moest vanochtend ff m'n remmetjes na laten kijken op dringend onvriendelijk verzoek van meneer I. en ik de hele tijd brullen dat ie geweldig remt en dat hij zich aanstelt.
:o :D
Goed dat je het ff na hebt laten kijken dan :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef senesta het volgende:
:w

Hoofdpijn beetje weg, Greys?
Ja! *afklopt*
:*

Vandaag ga ik nog een beetje brakken. Morgen naar mijn ouders, want mijn vader is laatst jarig geweest en maandag gaan ze weer naar Afrika O+

Gaat het met jou al wat beter?
En had je scooterttt eigenlijk ook schade van die val, of alleen jij? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:59:39 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_91704410
Ruik jij nu ook al naar cocos Greys?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_91704414
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:

Vrouw! :D _O-

Fijn dat je je weer wat beter voelt Greysie. :*

En hoe is het met Senes?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 januari 2011 @ 14:00:58 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91704455
Oeps Ing, maar goed dat je ernaar hebt laten kijken :o

Het ruikt lekker trouwens hier in de SC, naar kokos :9~
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91704500
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Rewimo het volgende:
Oeps Ing, maar goed dat je ernaar hebt laten kijken :o

Het ruikt lekker trouwens hier in de SC, naar kokos :9~
Kokos. O+

Volgens mij heb ik nog een kokosmelt liggen voor op de brander. :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:02:16 #10
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91704510
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vrouw! :D _O-

Fijn dat je je weer wat beter voelt Greysie. :*

En hoe is het met Senes?
Tja, ik rij iedere dag in die auto en was gewoon aan die rem gewend zo.
Maar meneer I. reed er van de week in en die mopperde en mekkerde alles bij elkaar.
Toen zwagert ff ging proefrijden en na een uur nog niet terug was kreeg ik toch het angstige vermoeden dat meneer I. gelijk zou hebben :')
Gaat weer een paar 100 euro kosten, JF }:|

Greys, hoe lang gaan je ouders weer weg?
Weer naar die familie? :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 14:05:29 #11
163650 Greys
pi_91704638
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Tja, ik rij iedere dag in die auto en was gewoon aan die rem gewend zo.
Maar meneer I. reed er van de week in en die mopperde en mekkerde alles bij elkaar.
Toen zwagert ff ging proefrijden en na een uur nog niet terug was kreeg ik toch het angstige vermoeden dat meneer I. gelijk zou hebben :')
Gaat weer een paar 100 euro kosten, JF }:|

Greys, hoe lang gaan je ouders weer weg?
Weer naar die familie? :)
Ze gaan bijna een maand. En deze keer niet naar de familie in ZA, dat doen ze als het goed is dit najaar weer :o Deze keer gaan ze naar Kenia en Tanzania. Daar waren ze vorig jaar wat korter, maar daar willen ze nu langer heen. Dus hopen dat pa deze keer uit die kroko rivier blijft en niet weer overboord valt :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:07:11 #12
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91704701
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze gaan bijna een maand. En deze keer niet naar de familie in ZA, dat doen ze als het goed is dit najaar weer :o Deze keer gaan ze naar Kenia en Tanzania. Daar waren ze vorig jaar wat korter, maar daar willen ze nu langer heen. Dus hopen dat pa deze keer uit die kroko rivier blijft en niet weer overboord valt :')
_O-

Wel heerlijk dat ze dat allemaal nog kunnen doen samen O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:08:07 #13
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91704736
En nu kruip ik nog ff een uurtje m'n bedje in met een paar paracetamolletjes.
Ik moet vanavond nog weg, jakkiebah.
Maar afzeggen is ook zo lullig, aangezien het al tig keer verzet is -O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 14:09:31 #14
163650 Greys
pi_91704792
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

_O-

Wel heerlijk dat ze dat allemaal nog kunnen doen samen O+
:Y Ik denk juist dat ze het daarom nu allemaal al doen. Ze hebben geleerd hoe onzeker het leven is destijds door mijn moeders ziekte en nu leven ze er op los O+ Ze wilden om het jaar naar Afrika, nu gaan ze als het even kan twee keer per jaar een paar weken.
We hebben vorig jaar een Hotmail adres voor ze aangemaakt, ze wisten niet dat dat bestond, e-mail op internet zeg maar ( :+ ) , dus dan krijgen we tijdens die rondreizen regelmatig updates, zo tof!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 14:10:26 #15
163650 Greys
pi_91704825
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Als het niet anders kan, als je je slecht voelt, dan toch afzeggen. Aan jezelf denken :*
Maar misschien trekt het weg na een tukkie. Hope so!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:11:32 #16
176471 oh-oh
pi_91704871
Ow Ing ziek is ziek joh :*
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 januari 2011 @ 14:12:16 #17
13151 crew  Rewimo
pi_91704892
quote:
Je gezondheid gaat voor hoor. Als het niet gaat, gaat het niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91705030
quote:
Dan maar hopen dat je je wat beter voelt. Want als je ziek bent dan heb je ook weinig aan dat bezoekje, en degenen waar je naartoe gaat ook niet. :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

:Y Ik denk juist dat ze het daarom nu allemaal al doen. Ze hebben geleerd hoe onzeker het leven is destijds door mijn moeders ziekte en nu leven ze er op los O+ Ze wilden om het jaar naar Afrika, nu gaan ze als het even kan twee keer per jaar een paar weken.
We hebben vorig jaar een Hotmail adres voor ze aangemaakt, ze wisten niet dat dat bestond, e-mail op internet zeg maar ( :+ ) , dus dan krijgen we tijdens die rondreizen regelmatig updates, zo tof!
Leuk hoor. :Y

Mijn ouders genieten ook volop van hun tijd met elkaar. Ze zijn niet zo van de verre reizen (doen ze 1 keer per 2 jaar of zo) maar wel vaak naar de kleinkinderen en verder veel vrienden en leuke hobby's. En mijn vader heeft zowat al zijn vrijwilligerswerk overboord gegooid, hij wilde geen verplichtingen meer maar doet nu dingen op tijdelijke basis. Wel apart, voor hij ziek werd was het een workaholic. Maar na zoiets veranderen je prioriteiten heel snel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 januari 2011 @ 14:34:19 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_91705725
taart van witte chocolade, amandelen en munt

romige munt en chocolade vormen de perfecte combi van verfrissend en zoet, waarbij de een de ander versterkt

Suikerdeeg

voor 175g

175g bloem
snufje zout
75 gram zachte ongezouten boter
2 eidooiers
1 el koud water
40 g fijne kristalsuiker

1 zeef bloem en zout op een koud oppervlak en maak een kuiltje in t midden

2 doe boter, eidooiers, water en suiker in het kuiltje en meng met de vingertoppen van 1 hand tot het mengsel op roerei lijkt

3 meng met uw vingertoppen geleidelijk de bloem erdoor tot er een glad deeg ontstaat. knijp luchtig bij elkaar tot er een bal ontstaat. wikkel het deeg in huishoudfolie en leg voor gebruik ca 30 min in de koelkast

De taart zelf
300 g suikerdeeg
125g gemalen amandelen
50g fijne kristalsuiker
125g boter
2 grote eieren
300 g witte chocolade fijngehakt
25 g geschaafde amandelen
25g witte chocolade geraspt voor de garnering

muntroom
3dl slagroom
2 el gehakte munt
2 el fijne kristalsuiker

1 voor deeg zie boven, rol het deeg uit en bekleed een geribbelde taartvorm van 23cm doorsnee ermee. zet de taartbodem 30 min in de koelkast

2. pureer de amandelen, suiker, boter en eieren in een keukenmachine glad. voeg de witte chocolade toe en meng een paar keer kort tot de chocolade zich met de rest heeft vermengd

3 verdeel het mengsel over de taatbodem, strooi de geschaafde amandelen erover en bak de taart 40 min in een voorverwarmde oven (180graden) tot de vulling goudbruin is, en bovenaan stijf.

4 haal de taart uit de oven, strooi de geraspte witte chocolade erover. klop de slagroom, munt en suiker lobbig en serveer de warme taart ermee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 14:34:37 #20
163650 Greys
pi_91705737
Cat, heb jij die mail van Lush ook gehad? Is dat nep of echt? :@

quote:
Dear Customer

We would like to draw your attention to the statement below, as we believe you placed an order with us during the affected period. We are keen for customers not to have their credit cards used fraudulently, so urge you to contact your bank.

Thank you for your past custom, we really appreciate all the support you give - especially at this time whilst we are under attack.

Everyone at Lush xx

********************************************************************************

Our website has been the victim of hackers.

24 hour security monitoring has shown us that we are still being targeted and there are continuing attempts to re-enter.

We refuse to put our customers at risk of another entry - so have decided to completely retire this version of our website.

For complete ease of mind, we would like all customers that placed ONLINE orders with us between 4th Oct 2010 and today, 20th Jan 2011, to contact their banks for advice as their card details may have been compromised.

We Believe hacking is a serious crime which steals large amounts of money and disrupts the lives of cardholders.
We Believe that hacking erodes the trust between businesses and their customers and creates a climate of fear around online ordering.
We Believe in working with police and banks to do all we can to bring this branch of organised crime to justice.

A completely separate, temporary website will be launched in a few days - initially taking PayPal payments only.

Meanwhile we would be delighted to serve you in our shops or take your order at our Mail Order Phone Room. Both of which have not been affected by this crisis since the credit card terminals are directly linked to the banks only and are not internet based.

We would like to thank all our customers for standing shoulder to shoulder with us whilst we have shared being victims of this crime.

Mail Order Phones are open:
Mon - Fri 8am to 9pm
Sat 9am to 5pm
Sun 10am to 4pm
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91705897
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Cat, heb jij die mail van Lush ook gehad? Is dat nep of echt? :@

[..]

Ik ben bang dat het echt is. Ik heb mijn rekening gecontroleerd maar bij mij is gelukkig niks geks gebeurd. En anders had de bank me wel ingelicht, heb ik al eens eerder meegemaakt.
Maar ik las al eerder verhalen van mensen van wie de CC gehacked is.
pi_91705940
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Ynske het volgende:
taart van witte chocolade, amandelen en munt

romige munt en chocolade vormen de perfecte combi van verfrissend en zoet, waarbij de een de ander versterkt

Suikerdeeg

voor 175g

175g bloem
snufje zout
75 gram zachte ongezouten boter
2 eidooiers
1 el koud water
40 g fijne kristalsuiker

1 zeef bloem en zout op een koud oppervlak en maak een kuiltje in t midden

2 doe boter, eidooiers, water en suiker in het kuiltje en meng met de vingertoppen van 1 hand tot het mengsel op roerei lijkt

3 meng met uw vingertoppen geleidelijk de bloem erdoor tot er een glad deeg ontstaat. knijp luchtig bij elkaar tot er een bal ontstaat. wikkel het deeg in huishoudfolie en leg voor gebruik ca 30 min in de koelkast

De taart zelf
300 g suikerdeeg
125g gemalen amandelen
50g fijne kristalsuiker
125g boter
2 grote eieren
300 g witte chocolade fijngehakt
25 g geschaafde amandelen
25g witte chocolade geraspt voor de garnering

muntroom
3dl slagroom
2 el gehakte munt
2 el fijne kristalsuiker

1 voor deeg zie boven, rol het deeg uit en bekleed een geribbelde taartvorm van 23cm doorsnee ermee. zet de taartbodem 30 min in de koelkast

2. pureer de amandelen, suiker, boter en eieren in een keukenmachine glad. voeg de witte chocolade toe en meng een paar keer kort tot de chocolade zich met de rest heeft vermengd

3 verdeel het mengsel over de taatbodem, strooi de geschaafde amandelen erover en bak de taart 40 min in een voorverwarmde oven (180graden) tot de vulling goudbruin is, en bovenaan stijf.

4 haal de taart uit de oven, strooi de geraspte witte chocolade erover. klop de slagroom, munt en suiker lobbig en serveer de warme taart ermee
O njam! :9~ :9 :Y)
Ziet eruit als iets wat zelfs ik zou kunnen klaarmaken! *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 januari 2011 @ 14:41:11 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_91705982
van de week ga ik deze maken:

Chocolade-kersentaart

deze perfecte combi van chocolade en kersen is zowel klassiek als zeer geslaagd.

oventemp eerst 200 dan 180 graden

deeg:
175 g bloem
1/2 tl gemalen kaneel
125 g ongezouten boter, in blokjes
25g fijne kristalsuiker
2-3 el ijskoud water

vulling:
2 eieren
40g fijne kristalsuiker
150g witte chocolade, fijngehakt
3dl slagroom
450g verse kersen ontpit, of blikken ontpitte kersen uitgelegt a 425g
gemalen kaneel, voor erover

1. voor het deeg: zeef de bloem en kaneel boven een kom en wrijf de boter er met uw vingertoppen door. Voeg de suiker en net voldoende water toe voor een stevig deeg. Rol uit en bekleed een taartvorm met een doorsnee van 23 cm met losse rand. Zet 20 min in de koelkast en bak 10 min blind in een voorverwarmde oven. Verwjder bakpapier en blinde vulling en bak de taartbodem nog 5 min.

2. Klop de eieren en suiker. Verwarm de chocolade en slagroom in een kleine kom boven heet water tot de chocolade gesmolten is. Voeg al roerend aan het eimengsel toe.

3. Verdeel de kersen over de taartbodem en schenk het chocolade mengsel erover

4. Bak de taart ca 45 min in een voorverwarmde oven van 180 graden tot de chocoladevulling opgestijfd is. Bestuif met kaneel en serveer warm.
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 januari 2011 @ 14:42:21 #24
13151 crew  Rewimo
pi_91706025
Mjam, lekkere taarten :9

Zo magneetmuurtje is klaar *O* Nu nog drogen, dan plakband eraf en dan kunnen alle kunstwerken opgehangen worden ;)
pi_91706089
Klinkt ook lekker Yns. :Y Maar die combi eet ik al vaker, die chocola-munt taart ga ik zeker proberen, lijkt me heel apart!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 januari 2011 @ 14:49:15 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_91706273
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt ook lekker Yns. :Y Maar die combi eet ik al vaker, die chocola-munt taart ga ik zeker proberen, lijkt me heel apart!
hij was goed te doen, maar o zo ontzettend machtig _O-
t recept was voor 6-8 man, :') wij hebben met14 man ervan gegeten :D
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 14:49:37 #27
163650 Greys
pi_91706284
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het echt is. Ik heb mijn rekening gecontroleerd maar bij mij is gelukkig niks geks gebeurd. En anders had de bank me wel ingelicht, heb ik al eens eerder meegemaakt.
Maar ik las al eerder verhalen van mensen van wie de CC gehacked is.
Ah fuck :') Ik was er al bang voor dat het echt was.
En ik heb idd in die periode ook besteld. Nou, even achteraan maar dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91706503
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91706506
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

hij was goed te doen, maar o zo ontzettend machtig _O-
t recept was voor 6-8 man, :') wij hebben met14 man ervan gegeten :D
Ah, verjaardagstaart dus. :+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:56:49 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_91706557
Tering, wat stinkt het hier :{w
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_91706584
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:56 schreef APK het volgende:
Tering, wat stinkt het hier :{w
Nu je het zegt! Het begon een minuut of 2 geleden echt te meuren hier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 januari 2011 @ 14:57:38 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_91706592
zo, k ga nog ff wat rondhangen, vanavond naar Nu of Nooit, lekker fotograferen
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:00:18 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_91706683
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nu je het zegt! Het begon een minuut of 2 geleden echt te meuren hier.
Dat was jij dus. :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:48:11 #34
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91708075
Wakkert *O*

Wat zien die taarten er heerlijk uit, nou ja, de recepten dan.
Maar niet iets waar ik me aan zou wagen :')
pi_91708274
Fijn dat de auto weer gemaakt is Ing maar dat zijn altijd nare rekeningen.
WIj gaan vanavond naar het theater heb ik ook niet echt veel zin in maar het is wel een leuke groep die de voorstelling geeft.

Is het bij iedereen van dat somber weer?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:55:40 #36
176471 oh-oh
pi_91708303
Boh, ik heb net 15 hele minuten met mn schoonbroertje aan de telefoon gezeten, das een record in de 12 jaar dat we elkaar kennen, maar leuk was het niet :')

Hij belde omdat het kadopakket was aangekomen, maar nichtje was wederom niet aanspreekbaar want de tv stond weer es aan :')
En toen wilde hij de tv uitzetten omdat hij het onbeleefd vond dat ze niet fatsoenlijk bedankte voor de kado's en toen brak de hel los.
Faalopvoeders _O-
( Groucho Marx )
pi_91708488
Dance zhe war ist uber *O*
pi_91708619
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
now? O+
pi_91708661
Ing nog niet beter lees ik. Beterschap en wel aan jezelf denken he als het niet gaat lekker thuis in bed blijven.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:09:35 #40
176471 oh-oh
pi_91708775
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nah, ik luister 21 van Adele :P
( Groucho Marx )
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:18:44 #41
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91709090
Ik ben niet echt ziek hoor, maar gewoon niet fit en lamlendig.
Alles vanaf de schouders naar boven voelt kut zeg maar ;)
Morgen lekker dagje brak doen...

Hoe was het huis Ll?
Kun je daar een gezinnetje stichten met DVJ? :+
pi_91709273
Oh dat kan er prima denk ik _O- alhoewel het qua slaapkamers niet zo grandioos was, 2 slaapkamers en dan qua grootte ook niet geweldig. Wel hele grote woonkamer, grote keuken, luxe badkamer met hoekbad, en een tuin van 17m diep (totale opp vlakte van de tuin was 85m2 :D ), en daar dan nog een schuurtje van 12m2 op. Maar het was niet helemaal... Beetje rare indeling... Grote bg met woonkamer, keuken en badkamer, en dan 2 kleine steile wenteltrapjes omhoog, en op de 1e en 2e verd. dan 1 slaapkamer...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 januari 2011 @ 16:25:58 #43
13151 crew  Rewimo
pi_91709345
Noh, kind is echt ziek, 39 koorts, hoofdpijn, hoesten, niezen :{
pi_91709419
Wat een ziekenboeg hier!

Huisje klinkt aardig, Ll maar zo te lezen toch niet echt voor jullie.
pi_91709448
Klinkt idd niet helemaal ideaal LL
Beterschap met het kind Rewimo
pi_91709587
Zeau, CC geblokkeerd. Lush is bad for you. ;(
pi_91709660
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat een ziekenboeg hier!

Huisje klinkt aardig, Ll maar zo te lezen toch niet echt voor jullie.
Nee, nou hoeven we niet veel slaapkamers ofzo, maar dit was gewoon niet ideaal, en we willen wel een leuk balkon (of tuin) maar 85m2 vonden we beide toch iets té...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:36:16 #48
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91709716
Idd rare indeling lijkt mij, maar de meest gebruikte woonruimtes zijn wel dus wel lekker ruim.
En een tuin, ook wel lekker.
Naja, er komt vanzelf iets op jullie pad waar je beide op slag voor valt :Y

Cat, wat balen zeg :{

Rewimo, beterschap voor Christan :)

Ziggo net gebeld en de TieVie dut ut weer *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 16:45:22 #49
163650 Greys
pi_91710015
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Ruik jij nu ook al naar cocos Greys?
Ja, inmiddels wel! Het valt me op dat je die conditioner bijna niet nodig hebt (wel gebruikt hoor!) omdat het van die shampoo al best zacht wordt O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91710023
Balen van je CC cat
Heb jij hem ook al geblokkerd Greys?
pi_91710032
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91710080
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen van je CC cat
Heb jij hem ook al geblokkerd Greys?
Mja, bij mij was het voorzorg, niks illegaals afgeschreven. En nu krijg ik een CC waarvan het nummer weer leesbaar is. *O*
pi_91710093
Jeuj voor Ing TieVie! *O*
pi_91710107
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Goodbye het volgende:
Gb.

(ik weet je smiley code niet) :P
pi_91710122
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, nou hoeven we niet veel slaapkamers ofzo, maar dit was gewoon niet ideaal, en we willen wel een leuk balkon (of tuin) maar 85m2 vonden we beide toch iets té...
Slaapkamer uitbouwen in de tuin. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 16:48:18 #56
163650 Greys
pi_91710152
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Zeau, CC geblokkeerd. Lush is bad for you. ;(
Oh echt, geblokkeerd? Fuck zeg, ik heb de creditcard van S gebruikt voor die bestelling en dan geld aan hem overgemaakt, omdat ik zelf geen CC heb :') En die kan niet zonder CC omdat hij die hotels in het buitenland elke week daarmee betaalt/voorschiet voor zijn werk. Fuckeduck.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91710179
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gb.

(ik weet je smiley code niet) :P
Dit is wel heel mild, though ;(
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91710226
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh echt, geblokkeerd? Fuck zeg, ik heb de creditcard van S gebruikt voor die bestelling en dan geld aan hem overgemaakt, omdat ik zelf geen CC heb :') En die kan niet zonder CC omdat hij die hotels in het buitenland elke week daarmee betaalt/voorschiet voor zijn werk. Fuckeduck.
Niet meteen panikeren hoor. :* Bij mij was er niks aan de hand, ik heb het voor de zekerheid gedaan. Misschien als hij een weekje thuis is toch maar laten doen? En misschien gebeurt er helemaal niks met zijn account.

Op de tijdelijke nieuwe website kun je betalen met Paypal! :D :|W :@
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 16:50:20 #59
163650 Greys
pi_91710229
Gbbbbbbb :o :D O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91710252
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit is wel heel mild, though ;(
Herkansing:

GB! :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 16:51:27 #61
163650 Greys
pi_91710272
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet meteen panikeren hoor. :* Bij mij was er niks aan de hand, ik heb het voor de zekerheid gedaan. Misschien als hij een weekje thuis is toch maar laten doen? En misschien gebeurt er helemaal niks met zijn account.

Op de tijdelijke nieuwe website kun je betalen met Paypal! :D :|W :@
Nee maar het zou wel lullig zijn als er dan met andermans CC iets gebeurt omdat ik Lush besteld heb :') :@ En hij is nooit een weekje thuis. Maar goed, hij moet maar even met zijn bank bellen maandag :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91710276
Zo ik ben schoon (al een tijdje hoor) :9 Maar wat een lekker spul O+
pi_91710295
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
Gbbbbbbb :o :D O+ *O*
Thats what Im sayin :7
pi_91710317
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Herkansing:

GB! :7
Prima hoor Cat :D
pi_91710335
Ik ga lekker uit eten straks! :9~ in dat restaurant waar ik ook met jou ben geweest, Greys!
pi_91710340
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar het zou wel lullig zijn als er dan met andermans CC iets gebeurt omdat ik Lush besteld heb :') :@ En hij is nooit een weekje thuis. Maar goed, hij moet maar even met zijn bank bellen maandag :)
Inderdaad lullig als er iets mee gebeurt, maar gelukkig heb je er zelf nooit schade van. Maar het gedoe is vervelend, zeker in zijn situatie. Even de bank bellen idd, dan zijn zij ook alert en kunnen snel blokkeren als er rare dingen gebeuren.
pi_91710345
Vier op een rij! *O*
pi_91710354
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Vier op een rij! *O*
Faal! *O*
pi_91710373
En ninja quote beats nija edit.

Mijn eerste. O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:54:20 #70
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_91710382
Vooruit dan maar...

Zucht...

GOODBYE :o :D O+ *O*
pi_91710384
Leuk voor je, Cat :6
pi_91710398
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vooruit dan maar...

Zucht...

GOODBYE :o :D O+ *O*
Ja daaaaaag, zo hoeft het niet hoor :'(

Laat die hele smilie reeks maar ziten voortaan hoor _O-
pi_91710415
Bah -O- aankomende week tentamens en ook nog eens hele belangrijke. Woensdag heb ik een tentamen 'medisch rekenen' en daar moet je een 10 ophalen wil je hem halen :X Dat wordt nog wat :')
pi_91710650
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef Goodbye het volgende:
Leuk voor je, Cat :6
Dank je, ik was er écht blij mee. O+
pi_91710651
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Slaapkamer uitbouwen in de tuin. ^O^
Er was al uitgebouwd, en dat was dus de grote keuken geworden :Y Je kán in principe nog wel verder uitbouwen hoor, maar dan moet je een vergunning vragen. Maar een tuin van 17m diep leent zich iig er wel voor om nog 2 of 3 meter ofzo bij het huis te trekken _O-

Maar goed, ik ga geen huis kopen om het vervolgens meteen uit te bouwen ofzo :D

Klote van die CC's Greys en Cat -O-

Maar wel slim te blokkeren, als er dan fraude mee is gepleegd krijg je het wel terug van je bank / CC-bedrijf volgens mij. Als je zelf 'nalatig' bent met 't blokkeren niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')