En 100 is het uiteindelijk geworden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
corrigeerde zichzelf nog een x , terug in 1000
ik hoorde het luid en duidelijk op tv ( daarom ff terug naar pc gerend )
Waar heb ik een frequentie voor nodig? :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
check aje voor up-todate freq.
Er wonen sowieso al 8 miljoen mensen in Cairoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Meerdere camerapunten gezien nu van Tahrir Sq., het staat toch echt bommetjevol. Ik geloof wel dat ze over die miljoen heen zijn, in heel Caïro.
okaj duidelijk verwaring .. ik hoorde hem ook nog gezeggen dat zoieoz dat soort cijfers moeilijk vast te stellen zijn ..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En 100 is het uiteindelijk geworden.
VEEL meer toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Er wonen sowieso al 8 miljoen mensen in Cairo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Er wonen sowieso al 819 miljoen mensen in Cairo
Wiki geeft 8 aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef deleriouz het volgende:
Gaan ze nog dineren in het paleis of blijven ze daar op het plein staan?
dat is alleen downtown cairo, suburbs en kerkhoven meegerekend 19 miljoenquote:
ja ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, 8 mln.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ca%C3%AFro_(stad)
Haha in Tunesie deed Ben Ali het door bier uit te delen en auto's massaal te huren waarin pro-Ben Ali supporters als een idioot zaten te toeteren na zijn laatste toespraak dat alle censuur "opgeheven is" en hij eerlijke verkiezingen uitschrijft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens ook pro-Mubarak demonstraties zag ik. Lachwekkend, komt in die regio vaak voor dat regeringen mensen betalen en onderdruk zetten om aan dergelijke schijn-demonstraties mee te doen.
Ja, maar dat maakt die miljoen meer dan impressive, als je meerekent dat de curfew gaande is, staatstv mensen nog steeds probeert te overtuigen dat er niets aan het handje is, mensen hun eigen huizen moeten verdedigen, het plein afgezet is, én er tig kinderen en bejaarden thuis zullen zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Er wonen sowieso al 8 miljoen mensen in Cairo
Kiest zelf eieren voor zijn geld, maar wilt gezichtsverlies beperken.... geef het nog een paar dagen..... dan "geeft" hij het land terug aan het volkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef lf2 het volgende:
Wat denken jullie ?
Gaat mubarak zelf weg of wordt hij afgezet (dus totdat hun zelf bij paleis aan komen) of verwachten jullie wat anders ?
Ik denk dat hij geen keus heeft,hij kan niet weg....
quote:Ssirgany Sarah El Sirgany
BREAKING: A stage, sound system and projector is being set up in #Tahrir Square in anticipation someone to address protesters
Ik krijg echt het gevoel dat hij niet weg MAG....kom op...nu al een week! hij doet alsof er niets aan de hand is :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kiest zelf eieren voor zijn geld, maar wilt gezichtsverlies beperken.... geef het nog een paar dagen..... dan "geeft" hij het land terug aan het volk
Die man is ook al 82quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat hij niet weg MAG....kom op...nu al een week! hij doet alsof er niets aan de hand is :S
het gaat dus veel verderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen komt er een video
waar zit hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat hij niet weg MAG....kom op...nu al een week! hij doet alsof er niets aan de hand is :S
Pas een week, hij heeft er in 30 jaar al best wat crisissen opzitten hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor onze journalisten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef deleriouz het volgende:
AJE is baas. Gewoon lak aan het intrekken van hun werkvergunningen
Dat is de inmiddels overbekende 6 Oktober-brug.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Die brug/weg in de verte schijnt dus ook helemaal vol te staan.
Wat valt er nog voor hem te winnen door het uit te stellen dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kiest zelf eieren voor zijn geld, maar wilt gezichtsverlies beperken.... geef het nog een paar dagen..... dan "geeft" hij het land terug aan het volk
Kasr el Nil-brug dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat is de inmiddels overbekende 6 Oktober-brug.
Of nee, degeen eronder.
wat zegt deze?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Een nieuwe minister van informatie aan het woord op de staatstelevisie
"Don't believe them! They are nowhere! We are beating and pounding them, we are moving as fast as snakes!"quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo kennen we het Midden-Oosten weer.Pop van Mubarak opgehangen! Allahu Akbar!
Het mislopen van massa-emotiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat valt er nog voor hem te winnen door het uit te stellen dan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef deleriouz het volgende:
[..]
"Don't believe them! They are nowhere! We are beating and pounding them, we are moving as fast as snakes!"
Klopt deden wij een paar honderd jaar geleden ook.quote:
Dat was vrijdag natuurlijk ook. En ze blijven terugkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Hukkie het volgende:
Wat zou er gebeuren als al die mensen er vanavond nog staan? Kan me voorstellen dat mensen moe worden, honger krijgen. En die kunnen geen kant op.
Je moet niks, je hebt andere prioriteiten gesteld, dat is wat andersquote:
honger sowieso, er is bijna geen geld en eten meer te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Hukkie het volgende:
Wat zou er gebeuren als al die mensen er vanavond nog staan? Kan me voorstellen dat mensen moe worden, honger krijgen. En die kunnen geen kant op.
Wie is wij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt deden wij een paar honderd jaar geleden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |