quote:Ssirgany Sarah El Sirgany
BREAKING: A stage, sound system and projector is being set up in #Tahrir Square in anticipation someone to address protesters
Ik krijg echt het gevoel dat hij niet weg MAG....kom op...nu al een week! hij doet alsof er niets aan de hand is :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kiest zelf eieren voor zijn geld, maar wilt gezichtsverlies beperken.... geef het nog een paar dagen..... dan "geeft" hij het land terug aan het volk
Die man is ook al 82quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat hij niet weg MAG....kom op...nu al een week! hij doet alsof er niets aan de hand is :S
het gaat dus veel verderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen komt er een video
waar zit hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat hij niet weg MAG....kom op...nu al een week! hij doet alsof er niets aan de hand is :S
Pas een week, hij heeft er in 30 jaar al best wat crisissen opzitten hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor onze journalisten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef deleriouz het volgende:
AJE is baas. Gewoon lak aan het intrekken van hun werkvergunningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |