Het zijn ook maar een paar man inderdaad, en er is al bekend dat de regering 100 pond betaalt voor mensen die willen demonstreren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens ook pro-Mubarak demonstraties zag ik. Lachwekkend, komt in die regio vaak voor dat regeringen mensen betalen en onderdruk zetten om aan dergelijke schijn-demonstraties mee te doen.
Zoals in het AZ-stadion bij elke thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens ook pro-Mubarak demonstraties zag ik. Lachwekkend, komt in die regio vaak voor dat regeringen mensen betalen en onderdruk zetten om aan dergelijke schijn-demonstraties mee te doen.
tuurlijk, wanneer word je weer wakker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zit gewoon in ons topic te spitten.
Vooral dat filmpje, je ziet hoe bang die mensen voor dat groepje agenten in burger zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ook interessant:
http://www.joop.nl/wereld(...)oor_geheime_politie/
Als ik het zo zie, (lang leve google maps)denk ik dat t er misschien een miljoen zijn. Hooguit. Dat plein is enorm, ik geloof dat daar best een paar honderdduizend mensen op kunnen en in de straten eromheen ook nog flink wat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Insane- het volgende:
[..]
Het gaat ook om alle wegen die met Tahrir Sq verbonden zijn he.
dat viel mij ook op ja. Die agenten etc viel wel mee, maar dat groepje agenten in burger waren ze echt bang voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Vooral dat filmpje, je ziet hoe bang die mensen voor dat groepje agenten in burger zijn.
Daarin is duidelijk te zien dat de arrestatie op de google dude gericht was.
Niet zozeer bang, maar het is gewoon zo verwarrend dat een paar mensen die eerst nog naast je stonden plotseling 'stillen' blijken te zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Vooral dat filmpje, je ziet hoe bang die mensen voor dat groepje agenten in burger zijn.
Daarin is duidelijk te zien dat de arrestatie op de google dude gericht was.
Als ik zijn salaris krijg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
tuurlijk, wanneer word je weer wakker?
neequote:
zoek een baan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik zijn salaris krijg.
ballen?quote:
Je weet dat er iets niet klopt in deze wereld als je Justin Bieber nodig hebt om aandacht te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ook interessant:
http://www.joop.nl/wereld(...)oor_geheime_politie/
Dat zijn ze in Egypte wel gewend hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, maar het is gewoon zo verwarrend dat een paar mensen die eerst nog naast je stonden plotseling 'stillen' blijken te zijn.
Waarom?quote:
indd, ONZ is een paar stappen naar benedenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stop eens met die offtopic shit.
Neuh........we wachten op relevant nieuws.....totdat dfat gebeurd......gaan we gewoon offquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Stop eens met die offtopic shit.
Dat zal allemaal wel. Als je wilt lol trappen of wilt slowchatten ga naar ONZ. Nu weer ontopic dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Neuh........we wachten op relevant nieuws.....totdat dfat gebeurd......gaan we gewoon off
What the fuck. Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zijn ook maar een paar man inderdaad, en er is al bekend dat de regering 100 pond betaalt voor mensen die willen demonstreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |