THIS IS SPART.....MUBARAKKKKKKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Infection het volgende:
[..]
200 vs 1 miljoen. Wie zal er dan toch gaan winnen?
die houden zich opvallend stil jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begin meer en meer te vrezen dat de VS stiekem heel erg achter Mubarak staat.
Als ze al verder durven als ze de herrie horen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Carine-C het volgende:
[..]
200 tegen hoeveel? denk niet dat het lang duurt. Volgens mij schreeuwen ze ze gewoon weg.
De VS is nooit te vertrouwen geweest, dus het zal me niks verbazen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begin meer en meer te vrezen dat de VS stiekem heel erg achter Mubarak staat.
Ik denk dat ze nu afwachten, ze weten zelf ook wel dat Muburak zijn positie politiek onhoudbaar is. Het is vooral het alternatief wat in hun agenda niet zo fijn is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef horned_reaper het volgende:
"mensen gaan met kitchen knives en hunting rifles en samurai swords de straat op protesteren"
Die lijken me dan toch het meest nuttig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef horned_reaper het volgende:
"mensen gaan met kitchen knives en hunting rifles en samurai swords de straat op protesteren"
Zegt wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef horned_reaper het volgende:
quote:RiverDryFilm A priest and an imam stand, hands together, aloft, as the crowd chants "WE ARE AS ONE HAND" #Jan25 #Egypt
2 minutes ago via web
Het was een reactie op jouw veronderstelling en contradictie waarin jij in een persoonlijke mening aangeeft dat Egypte vooral uit moskeeën en islamitische terroristen zou moeten bestaan ik citeer: ''mensen eerder beelden van pyramides en duikvakanties oproept dan moskeeën en haatbaarden''.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gros van mensen in Nederland is niet intellectueel, Telegraaf is grootste krant van Nederland. Ik kan aardig gelijk hebben.
Maar hoef het niet te krijgen hoor
Ik heb ze dit weekend nog een paar F16s weg zien schreeuwen,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Carine-C het volgende:
[..]
200 tegen hoeveel? denk niet dat het lang duurt. Volgens mij schreeuwen ze ze gewoon weg.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ze dit weekend nog een paar F16s weg zien schreeuwen,
dat bedoel ik, eitje dan tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ha dat was zo extreem cool.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:abdu: RT @abdu: Journalist: Army in Tahrir sq. says they changed their uniform 'cause some of the police were wearing army uniforms to confuse #Egypt #Jan25
5 minutes
Dan zou jij eerst de voorgaande topics moeten kijken van inplaats ook alleen in 2 topics ook ineens mee te praten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik bedoel alleen dat je kritisch moet blijven en niet mee moet gaan in de opwindingIig, de nieuwsbronnen moeten dat niet doen.
Belangen vs. vrijhedenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toe maar, een week te laat zijn ze idd echt wakker. Ach, lijkt me een goede zaak. Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef Silenus het volgende:
Vanaf 13u na het journaal live beelden van de demonstratie op Nederland 1.
maar je moet toegeven dat ook hier onwaarheden hebben gestaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zou jij eerst de voorgaande topics moeten kijken van inplaats ook alleen in 2 topics ook ineens mee te praten.
Wij zijn hier redelijk kritisch geweest met een aantal zaken.
Denk je niet dat de negatieve connotatie van de religie die door die user werd bedoeld waardoor mensen geen aandacht zouden willen besteden aan deze protesten wordt gevormd door het aangenomen terroristische karakter van de Islam door deze - misschien simpele - mensen. Daarom zei ik haatbaarden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Het was een reactie op jouw veronderstelling en contradictie waarin jij in een persoonlijke mening aangeeft dat Egypte vooral uit moskeeën en islamitische terroristen zou moeten bestaan ik citeer: ''mensen eerder beelden van pyramides en duikvakanties oproept dan moskeeën en haatbaarden''.
Wat moeten we anders? Madame Toverkol en haar glazen bol een accountje laten aanmaken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar je moet toegeven dat ook hier onwaarheden hebben gestaan
Natuurlijk, er zijn altijd onwaarheden, en ik denk dat de meesten zelf wel het verstand hebben die dingen/verhalen er tussen weg te kunnen filterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar je moet toegeven dat ook hier onwaarheden hebben gestaan
Ik reageerde alleen om wat ik zag, ik ben dus ook schuldig aan snelle aannamesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zou jij eerst de voorgaande topics moeten kijken van inplaats ook alleen in 2 topics ook ineens mee te praten.
Wij zijn hier redelijk kritisch geweest met een aantal zaken.
ik kan me ook voorstellen dat het erg frustrerend is voor de demonstranten die echt richting paleis wouden gaan en er zich op voorbereid hadden ( al is het puur psychisch) nu weer op dat plein vastzitten ....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef senesta het volgende:
Ik hoop wel dat er nog iets gaat gebeuren en dat dit niet weer uitgaat als een kaars vanmiddag/vanavond.
Daarom staat er ook eenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn altijd onwaarheden, en ik denk dat de meesten zelf wel het verstand hebben die dingen/verhalen er tussen weg te kunnen filteren
nee maar kun je de journalistiek niet verwijten dat ze niks laten weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat moeten we anders? Madame Toverkol en haar glazen bol een accountje laten aanmaken?
Ach kom op, dat gebeurd al nooit en dan zou het nu ineens wel zo zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar kun je de journalistiek niet verwijten dat ze niks laten weten.
Hun zoeken eerst uit, en 100% zeker, dan pas zeggen ze het. en daarom zo weinig info geweest (denk ik)
duurt toch geen week om te achterhalen dat het plein daar vol staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hun zoeken eerst uit, en 100% zeker, dan pas zeggen ze het. en daarom zo weinig info geweest (denk ik)
Ja, want Live beelden moet je eerst analyseren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd houdt het leger de demonstranten op het plein, en heeft roadblocks richting het paleis gezet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
Net contact gehad met onze correspondent Guus Valk vanaf het Tahrir plein in Kairo. Hij meldt dat het leger de organisatie zo'n beetje heeft overgenomen. Soldaten controleren paspoorten en checken of mensen geen wapens bij zich hebben. Het leger faciliteert de demonstratie dus. Ze hebben ook de toegangswegen naar het plein in de hand en zitten er stevig op, maar omdat ze de demonstratie faciliteren en zich dienstbaar op stellen is de sfeer zeer gemoedelijk.
Kan komen doordat het "leger in de lucht" doorgaans de luchtmacht genoemd wordt...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
De helikopters zijn nog wel in de lucht. Elke keer als die overkomen maken mensen massaal wegwerpgebaren. Er is voor de demonstranten een verschil tussen het leger op straat en het leger in de lucht. Dat in de lucht wordt gezien als pro-Mubarak, het leger op de straat op de hand van de demonstranten.
dinsdag 1 februari 2011 12:49 NRC Live
huh? laatste wat ik kan zien op nrc live is van zaterdag??????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
De helikopters zijn nog wel in de lucht. Elke keer als die overkomen maken mensen massaal wegwerpgebaren. Er is voor de demonstranten een verschil tussen het leger op straat en het leger in de lucht. Dat in de lucht wordt gezien als pro-Mubarak, het leger op de straat op de hand van de demonstranten.
dinsdag 1 februari 2011 12:49 NRC Live
Ze willen toch niks voordat Mubarak weg is. Dus ook dit niet. Ze weten prioriteiten te stellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef RvLaak het volgende:
Oppositie weigert, volgens AJ, te praten met Suleiman (spelling???)
quote:This is scary, Tahrir is swollen. We can't move. Tahrir is very scary, events now are crucial #Jan25
quote:JacobPark Jacob Park
MT @AymanM 5 of the major streets into Tahrir Sq are FULL as far as eye can see - so many people noone can move #Egypt #Jan25
quote:BloggerSeif Ali Seif
This is scary, Tahrir is swollen. We can't move. Tahrir is very scary, events now are crucial #Jan25
Feitelijk gezien, heeft men in Nederland weinig tot geen benul over de religie Islam. Men heeft radicale beeldvorming erover en praten graag een bepaalde politicus na. Zonder enige vorm van onderzoek, eigen waarnemingen en bestudering. Behoorlijk simplistisch en onbedachtzaam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk je niet dat de negatieve connotatie van de religie die door die user werd bedoeld waardoor mensen geen aandacht zouden willen besteden aan deze protesten wordt gevormd door het aangenomen terroristische karakter van de Islam door deze - misschien simpele - mensen. Daarom zei ik haatbaarden.
Beetje warrige zin
via welke link kijk jij , ik krijg echt niet meer te zien na zaterdag 12 49 ??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
Het besluit om niet naar het paleis te gaan is volgens Guus om escalatie te voorkomen. Dat wil niet zeggen dat de massa in de hand te houden is, want buiten de dienstbaarheid van het leger kun je niet spreken van een duidelijke leiding onder de demonstranten. Het is niet onmogelijk dat een groep alsnog naar het paleis trekt.
dinsdag 1 februari 2011 12:50 NRC Live
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-egypte/#more-31934quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh? laatste wat ik kan zien op nrc live is van zaterdag??????
En juist waarom is er een hoop gezeur geweest over de journalistiek ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach kom op, dat gebeurd al nooit en dan zou het nu ineens wel zo zijn?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
duurt toch geen week om te achterhalen dat het plein daar vol staat
De beelden van het volle plein enzo zijn toch echt paar keer in 20:00 journaal voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Ja, want Live beelden moet je eerst analyseren?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-egypte/#more-31934quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
via welke link kijk jij , ik krijg echt niet meer te zien na zaterdag 12 49 ??
is indd. een adere link , nieuw liveblog dus thnx!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-egypte/#more-31934
Heilige neukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef Carine-C het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
army has estimated number of protesters at entrance of tahrir at 2 million #jan25
9 minutes ago
?? zoveel
Zucht, je hebt gelijk, oude media is perfect, mogen we nu ons topic terug?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En juist waarom is er een hoop gezeur geweest over de journalistiek ?
juist, omdat ze soms klakkeloos alles overnamen
[..]
[..]
De beelden van het volle plein enzo zijn toch echt paar keer in 20:00 journaal voorbij gekomen.
maar wat heb je eraan om elke dag een plein vol mensen te laten zien waar niks gebeurd en elke dag hetzelfde is ?
wordt zelfs niet in europa gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |