THIS IS SPART.....MUBARAKKKKKKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Infection het volgende:
[..]
200 vs 1 miljoen. Wie zal er dan toch gaan winnen?
die houden zich opvallend stil jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begin meer en meer te vrezen dat de VS stiekem heel erg achter Mubarak staat.
Als ze al verder durven als ze de herrie horen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Carine-C het volgende:
[..]
200 tegen hoeveel? denk niet dat het lang duurt. Volgens mij schreeuwen ze ze gewoon weg.
De VS is nooit te vertrouwen geweest, dus het zal me niks verbazen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begin meer en meer te vrezen dat de VS stiekem heel erg achter Mubarak staat.
Ik denk dat ze nu afwachten, ze weten zelf ook wel dat Muburak zijn positie politiek onhoudbaar is. Het is vooral het alternatief wat in hun agenda niet zo fijn is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef horned_reaper het volgende:
"mensen gaan met kitchen knives en hunting rifles en samurai swords de straat op protesteren"
Die lijken me dan toch het meest nuttig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef horned_reaper het volgende:
"mensen gaan met kitchen knives en hunting rifles en samurai swords de straat op protesteren"
Zegt wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef horned_reaper het volgende:
quote:RiverDryFilm A priest and an imam stand, hands together, aloft, as the crowd chants "WE ARE AS ONE HAND" #Jan25 #Egypt
2 minutes ago via web
Het was een reactie op jouw veronderstelling en contradictie waarin jij in een persoonlijke mening aangeeft dat Egypte vooral uit moskeeën en islamitische terroristen zou moeten bestaan ik citeer: ''mensen eerder beelden van pyramides en duikvakanties oproept dan moskeeën en haatbaarden''.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gros van mensen in Nederland is niet intellectueel, Telegraaf is grootste krant van Nederland. Ik kan aardig gelijk hebben.
Maar hoef het niet te krijgen hoor
Ik heb ze dit weekend nog een paar F16s weg zien schreeuwen,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Carine-C het volgende:
[..]
200 tegen hoeveel? denk niet dat het lang duurt. Volgens mij schreeuwen ze ze gewoon weg.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ze dit weekend nog een paar F16s weg zien schreeuwen,
dat bedoel ik, eitje dan tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ha dat was zo extreem cool.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:abdu: RT @abdu: Journalist: Army in Tahrir sq. says they changed their uniform 'cause some of the police were wearing army uniforms to confuse #Egypt #Jan25
5 minutes
Dan zou jij eerst de voorgaande topics moeten kijken van inplaats ook alleen in 2 topics ook ineens mee te praten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik bedoel alleen dat je kritisch moet blijven en niet mee moet gaan in de opwindingIig, de nieuwsbronnen moeten dat niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |