Die acuut weer worden tegengesproken door een regionale zenderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan krijgen we twintig Telegraafverhalen van mensen die al vier uur vastzitten op het vliegveld maar de airco doet het niet en ze hebben het zó zwaar
Denk dat Egypte bij het gros van de mensen eerder beelden van pyramides en duikvakanties oproept dan moskeeën en haatbaarden, maar misschien ben ik te redelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk wel lezen, leer de betekenis van wellicht in te zien. Jouw argumentatie is simplistisch.
Dit stond er eergister ook al op, schijnbaar helpt het niet echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan krijgen we twintig Telegraafverhalen van mensen die al vier uur vastzitten op het vliegveld maar de airco doet het niet en ze hebben het zó zwaar
Ja, enorm.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:25 schreef Flashbox het volgende:
Als ze heel dat plein laten zien staat er toch echt heel heel heel veel volk hoor
Dus de stream streamt een stream die streamt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:25 schreef wise het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
daar streamen ze de stream van AJ btw
Ik geloof niet dat veel mensen dit als een Islamitische revolutie beschouwen. Wel als een revolutie die uit kan monden in een Islamitisch regime, wat best een reële vrees is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel waar, kijk de FP reacties er maar op na. Men blijft koppig geloven dat dit een Islamitsche revolutie is. Ondanks alle berichten die dit tegenspreken.
Ga daar maar eens wat uit filteren en iets zinnigs erover zeggen, wij plempen hier ook maar tweets neer zonder dat dat te checken is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg slecht he. Ze moeten eens op twitter kijken.
Wat?quote:
Daarvoor heeft de Moslim Broederschap te weinig aanhang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veel mensen dit als een Islamitische revolutie beschouwen. Wel als een revolutie die uit kan monden in een Islamitisch regime, wat best een reële vrees is.
Ja, ik vraag me af hoe dit wordt geteld. Want heb nu al een paar keer voorbij zien komen dat het al meer dan een miljoen mensen zijn. Hoe wordt dat geteld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:26 schreef -jos- het volgende:
Is er al een expert op het gebied van mensen tellen die een goede schatting heeft van het aantal mensen?
indd. Maar goed, hij biedt zelfs geld aan als mensen gaan tegenprotesterenquote:
Het is gewoon moeilijk te zeggen, er mocht toch nooit op worden gestemd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarvoor heeft de Moslim Broederschap te weinig aanhang.
Schatting van oppervlakte en gemiddeld aantal mensen per vierkante meter bij een dergelijk protest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af hoe dit wordt geteld. Want heb nu al een paar keer voorbij zien komen dat het al meer dan een miljoen mensen zijn. Hoe wordt dat geteld?
Ze tonen de 6th october bridge, met mooie blauwe lucht en blauw water, waar het verkeer rustig voortkabbelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |