De mensen, het volk hebben nooit dit soort dingen durven doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik suggereer nu even iets, maar dit soort reacties zijn wel typisch voor de sfeer in dit topic (wat niet erg is hoor). Men heeft tientallen jaren nooit aandacht besteedt en nu opeens heeft men door van "oh, er zat een dictator die al 30 jaar via een noodtoestand de boel regeerde?
".
Over Iran hoor je nu ook niks meer, terwijl bijna 2 jaar geleden daar demonstraties met 3 miljoen mensen in de stad, die dus zeker 15x keer zo groot waren als alles nu in Egypte. Alleen kwam Twitter toen pas net op en had Al Jazeera geen livestream.
Ik observeer alleen hoor, geen flame intended
Wederom, wat voor blokkades hebben we het hier over? Gelijk aan die rond Tahrir? Die zijn namelijk meer 3ft (ca 90cm) hoog.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar een AlJazeera journalist vertelde net:
[..]
Dat is weer zo makkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Het kan wellicht liggen aan de onderbuik gevoelens liggen die je collega's hebben ten opzichten van de religie die de grootste deel van de samenleving heeft in Egypte.
Of dat inderdaad. Maar, ik denk dat het opzich nog meevalt. Ik denk dat het meer komt omdat hun alleen Nederlandse media volgen, en hier het nieuws niet echt groot genoeg is, om het te blijven volgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Het kan wellicht liggen aan de onderbuik gevoelens liggen die je collega's hebben ten opzichten van de religie die de grootste deel van de samenleving heeft in Egypte.
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef wise het volgende:
OPROEP: NOS zoekt Nederlanders in Egypte
Bent u in Egypte? Dan is de NOS benieuwd naar uw verhaal, foto's en video's. Mail naar ooggetuige@nos.nl
Kun je eigenlijk wel lezen, leer de betekenis van wellicht in te zien. Jouw argumentatie is simplistisch.quote:
Mooi, de NOS kan beter vragen om nieuws van anderen, dan dat ze zelf een nieuws bericht verkondigen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef wise het volgende:
Bent u in Egypte? Dan is de NOS benieuwd naar uw verhaal, foto's en video's. Mail naar ooggetuige@nos.nl
Maar wel waar, kijk de FP reacties er maar op na. Men blijft koppig geloven dat dit een Islamitsche revolutie is. Ondanks alle berichten die dit tegenspreken.quote:
Dan krijgen we twintig Telegraafverhalen van mensen die al vier uur vastzitten op het vliegveld maar de airco doet het niet en ze hebben het zó zwaarquote:
Dat staat al een paar dagen op hun site hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef wise het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |