quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze word nu ook boos , MOET echt stoppen GRLMBL.....
was intervoiew/ LPC met iemand meer weet ik ook niet .. heb tv aan staan , moet nu pc verlaten maar laat tv aanstaan jammer voor diegene die hier zit .. ik betaal haarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Plaatje gebruikt van Foxnews wellicht?
Dat kon nog wel eens verkeerd aflopen. Het leger zorgt nu (mede door hun uniformen) voor de veiligheid. Die moeten ze aanhouden imo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef horned_reaper het volgende:
joellehaddad: Just heard on Al Jazeera that the some army men are exchanging their army uniform for civilian uniform #jan25 #egypt
Feiten achterhouden, doe niet zo paranoïdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Alleen zeggen wat waar is, is één ding, FEITEN achterhouden is van een andere orde.
Daar gleuf ik geen kut vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef Carine-C het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Egyptian State TV (AlMasreyia): Urgent news, army warns egyptians to abide by curfiew at 3pm/ #Tahrir
49 seconds ago
Dat doen/deden ze nochtans wel. Er werd wel melding gemaakt van rellen & plunderingen, maar neit dat dit voornamelijk gedaan werd door politieagenten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Feiten achterhouden, doe niet zo paranoïde![]()
Beter dat dan aan lopende band rectificaties
Dan geloof je het lekker niet, ook goed hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Feiten achterhouden, doe niet zo paranoïde![]()
Beter dat dan aan lopende band rectificaties
Wacht maar tot je bij de pomp staatquote:
Idem hier. Had het net over mubarak, reactie was 'wie?!'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Infection het volgende:
Ik vraag me dus af... je hoort niemand over dit nieuws, zijn wij (de Fok!kers) nou de enige die dit echt goed volgen? Me collega's die boeien het niet eens, en hebben er nog geen woord over vuil gemaakt.![]()
omdat dat nog geen bevestigd nieuws wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat doen/deden ze nochtans wel. Er werd wel melding gemaakt van rellen & plunderingen, maar neit dat dit voornamelijk gedaan werd door politieagenten.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Ze leggen fantastisch verslag inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef -jos- het volgende:
Deze beelden zijn echt historisch op AlJazeera.
Straks komt de oppositie met een gezamenlijke verklaring.
Neuh, de tegenstand ligt zeker rond de 80, 90%.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:09 schreef zeeeend het volgende:
Stel dat er 1 miljoen tegenstanders zijn ,dan zijn er 83 miljoen voorstanders .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |