Ik zeur niet, je snapt toch zelf ook wel dat "met de kennis van nu" dingen achteraf makkelijk goed te praten zijn omdat ze goed zijn verlopen, terwijl je dat van te voren niet altijd kan inschattenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, wat zit je nu te zeuren? Als je die tweets onbetrouwbaar vindt moet je ze dan maar niet lezen.
Veel mensen hier maken toch al zelf dat onderscheid, tweets van -bevestigde- journalisten van cnn of al-jazeera etc lijken me niet echt onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, wat zit je nu te zeuren? Als je die tweets onbetrouwbaar vindt moet je ze dan maar niet lezen.
Let wel: ik heb ook al verschillende vlaggen gezien in deze demonstratie waarin de mensen zeggen anti-Mubarak en bondgenoot VS te zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er daarna geen staatsgreep gepleegd? En was die revolutie sowieso niet anti-westers/amerika?
Gros van mensen in Nederland is niet intellectueel, Telegraaf is grootste krant van Nederland. Ik kan aardig gelijk hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Wat een onzin, door religie te koppelen aan extremisten, door te veronderstellen dat men Egypte alleen maar kent van verbeeldingen en beeldvorming over piramides. Het hangt er natuurlijk af in wat voor kringen je je bevindt en de intellectualisme ervan. Maar termen als ''gros'' zonder feitelijke onderbouwing kan men als bedroevend beschouwen.
Überhaupt speculeren over de gevolgen is dom momenteel. Laten we eerst Moebie eruit werken & dan kijken hoe de nieuwe regering (na de verkiezingen dus) het aanpakt. Pas dan kunnen er inschattingen gemaakt worden over wat men wil & welke richting men op wil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, maar negeren dat het die kant op kan gaan omdat je zo'n lekker warm gevoel van binnen hebt, is weer het andere uiterste.
Waarom? Dat is toch een rare reactie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inclusief de porto's van de plisie & militairen? Schijnt al eerder gebeurt te zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef raistlin6 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Jazeera: Mobile phone services have been disconnected at Meydan Tahrir (This is enormously irresponsible of the regime)
44 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
Sarah Rifky
sarahrifky Sarah Rifky
AJA phones down in Tahrir.
Lijkt me sowieso moeilijk bereik krijgens als 100.000 mensen contact willen leggen met netwerk vanaf 1 puntquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef raistlin6 het volgende:
Breaking Al Jazeera: Mobile phone services have been disconnected at Meydan Tahrir (This is enormously irresponsible of the regime)
»
Sarah Rifky
sarahrifky Sarah Rifky
Dat warm gevoel komt voornamelijk omdat men Mubarak een klootzak vindt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, maar negeren dat het die kant op kan gaan omdat je zo'n lekker warm gevoel van binnen hebt, is weer het andere uiterste.
nee, echt een goed signaal geven ze zo niet af.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef raistlin6 het volgende:
»
Sarah Rifky
sarahrifky Sarah Rifky
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef Carine-C het volgende:
reporter op RTL 7; pro Mubarak demonstranten op weg, hij schat zo'n 200
WAT EEN GRAPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
nee, echt een goed signaal geven ze zo niet af.![]()
Afsluiten van communicatie. Ik vrees dat dit netzolang doorgaat tot dat el presidente weg is.
Dat ben ik met je eens, maar het lijkt of die user alle tweets als onbetrouwbaar beschouwt. Dan moet je ze niet lezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch een rare reactie?
Ik lees ze alleen al omdat ik zoveel bewondering heb voor de manier waarop veel mensen dit doen. Hoe ze elkaar helpen, hoe ze toch nog samen de troep opruimen omdat ze hun land schoon willen houden, hoe ze geweld proberen te voorkomen.
Maar ik neem niet alle cijfers meteen voor waar en blijf ook kritisch over de verhalen die ik lees. Dat is niet fout denk ik.
quote:
mooi dat het leger zo ingrijptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Flashbox het volgende:
ShawkattRaghib #Egypt army arrest saboteurs, secret police & thugs infiltrating to #1M in #Tahrir. #Jan25 # Feb1 2 minutes ago via Twitter for iPad
Dat doe ik niet, ik bedoel alleen dat je kritisch moet blijven en niet mee moet gaan in de opwindingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar het lijkt of die user alle tweets als onbetrouwbaar beschouwt. Dan moet je ze niet lezen.
200 vs 1 miljoen. Wie zal er dan toch gaan winnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit uit kan lopen op geweld.
200 tegen hoeveel? denk niet dat het lang duurt. Volgens mij schreeuwen ze ze gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit uit kan lopen op geweld.
Maar is slecht voor de sfeer, kan erg agressief worden dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Infection het volgende:
[..]
200 vs 1 miljoen. Wie zal er dan toch gaan winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |