Belangen vs. vrijhedenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begin meer en meer te vrezen dat de VS stiekem heel erg achter Mubarak staat.
Toe maar, een week te laat zijn ze idd echt wakker. Ach, lijkt me een goede zaak. Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef Silenus het volgende:
Vanaf 13u na het journaal live beelden van de demonstratie op Nederland 1.
maar je moet toegeven dat ook hier onwaarheden hebben gestaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zou jij eerst de voorgaande topics moeten kijken van inplaats ook alleen in 2 topics ook ineens mee te praten.
Wij zijn hier redelijk kritisch geweest met een aantal zaken.
Denk je niet dat de negatieve connotatie van de religie die door die user werd bedoeld waardoor mensen geen aandacht zouden willen besteden aan deze protesten wordt gevormd door het aangenomen terroristische karakter van de Islam door deze - misschien simpele - mensen. Daarom zei ik haatbaarden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Het was een reactie op jouw veronderstelling en contradictie waarin jij in een persoonlijke mening aangeeft dat Egypte vooral uit moskeeën en islamitische terroristen zou moeten bestaan ik citeer: ''mensen eerder beelden van pyramides en duikvakanties oproept dan moskeeën en haatbaarden''.
Wat moeten we anders? Madame Toverkol en haar glazen bol een accountje laten aanmaken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar je moet toegeven dat ook hier onwaarheden hebben gestaan
Natuurlijk, er zijn altijd onwaarheden, en ik denk dat de meesten zelf wel het verstand hebben die dingen/verhalen er tussen weg te kunnen filterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar je moet toegeven dat ook hier onwaarheden hebben gestaan
Ik reageerde alleen om wat ik zag, ik ben dus ook schuldig aan snelle aannamesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zou jij eerst de voorgaande topics moeten kijken van inplaats ook alleen in 2 topics ook ineens mee te praten.
Wij zijn hier redelijk kritisch geweest met een aantal zaken.
ik kan me ook voorstellen dat het erg frustrerend is voor de demonstranten die echt richting paleis wouden gaan en er zich op voorbereid hadden ( al is het puur psychisch) nu weer op dat plein vastzitten ....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef senesta het volgende:
Ik hoop wel dat er nog iets gaat gebeuren en dat dit niet weer uitgaat als een kaars vanmiddag/vanavond.
Daarom staat er ook eenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn altijd onwaarheden, en ik denk dat de meesten zelf wel het verstand hebben die dingen/verhalen er tussen weg te kunnen filteren
nee maar kun je de journalistiek niet verwijten dat ze niks laten weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat moeten we anders? Madame Toverkol en haar glazen bol een accountje laten aanmaken?
Ach kom op, dat gebeurd al nooit en dan zou het nu ineens wel zo zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar kun je de journalistiek niet verwijten dat ze niks laten weten.
Hun zoeken eerst uit, en 100% zeker, dan pas zeggen ze het. en daarom zo weinig info geweest (denk ik)
duurt toch geen week om te achterhalen dat het plein daar vol staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hun zoeken eerst uit, en 100% zeker, dan pas zeggen ze het. en daarom zo weinig info geweest (denk ik)
Ja, want Live beelden moet je eerst analyseren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |