ik heb een G5 liggen hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:56 schreef Zokunen het volgende:
Een MX 510, is nog bijna niet antiek, dus die moet gewoon werken :S
Maar wel on topic!quote:
Onzinradio is het enige waar ik echt postquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:00 schreef Viro het volgende:
ik ben door radio onz veel meer op fok gaan posten dan voorheen, voorheen maakte ik maar 3 posts per dag of week.
dat merk ik ook, voorheen nog in andere subfora's van fok, naar nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Onzinradio is het enige waar ik echt post
wehehehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:01 schreef Zokunen het volgende:
Spam-records
163 posts - Zokunen - [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
150 posts - Ajacied422 - [ONZ RADIO] #556 - Waar Dragems en Ajacied422 rondspoken
136 posts - Knetterkrankjorum - [ONZ RADIO] #533 Tussen slapen en wakker zijn..
116 posts - dragems - [ONZ RADIO] #557 - Wakker worden met Dragems naast je
112 posts - Huppelmuts - [ONZ RADIO] #553 -Satisfaction door je glasvezel
Maar in ieder geval naar een andere Ajaciedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:10 schreef Zokunen het volgende:
Ajacied422 zal me wel haten though, daar gaat z'n spam record!
ik vind het niet erg, maar voor je het weet hebben we alweer een topic vol gespammedquote:
Oh, nee niks. Maar vroeg het me afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Zeg maar wat je requesteert
nie zo verlege doen dan smelt ikquote:
Hee ik wil het ook weten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nie zo verlege doen dan smelt ik
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nie zo verlege doen dan smelt ik
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen.
Worm.. shitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, een shitload aan posts verwijderd. Notes uitgedeeld.
Dit is geen msn, twitter is een andere website, dit is een topic over ONZ Radio ..... wil je SC'en, ga je maar ergens anders posten.
Ik ben er klaar mee.
Volgende stap: ban + einde reeks.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DIT IS GEEN TWITTER JA STRAKS IS HET EINDE REEKS OF KRIJG JE EEN BAN PAS OP
Wat is precies je bezwaar Jim?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, een shitload aan posts verwijderd. Notes uitgedeeld.
Dit is geen msn, twitter is een andere website, dit is een topic over ONZ Radio ..... wil je SC'en, ga je maar ergens anders posten.
Ik ben er klaar mee.
Volgende stap: ban + einde reeks.
SC over ONZ radio..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is precies je bezwaar Jim?
Ik dacht dus dat het een SC topic was. Mede om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Zie iedereen hier ook echt alleen maar slowchatten eigenlijk en ouwehoeren over bijzaken.
Dit. Laten we dit gewoon doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:21 schreef trolololo het volgende:
Maak dan gewoon een subforum met daarin een SC, en serieuzere topics.
Dus echt alleen maar over de liedjes die gedraaid worden en de DJ's zeg maar?quote:
Commentaar/opmerkingen over de radio en liedjes, requests, ideeën, discusseren ( maar wel puur over de radio of muziek )quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus echt alleen maar over de liedjes die gedraaid worden en de DJ's zeg maar?
Dat is helemaal niet leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Commentaar/opmerkingen over de radio en liedjes, requests, ideeën, discusseren ( maar wel puur over de radio of muziek )
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Commentaar/opmerkingen over de radio en liedjes, requests, ideeën, discusseren ( maar wel puur over de radio of muziek )
Dat is leuk, maar SC is ook leuk.quote:
Waarom mogen de posts op pagina een van dit topic over dagcijfers weer wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen die hier zijn zorgen samen voor een sfeer waardoor we telkens terug komen. Waardoor we hier elke minuut zijn, waardoor dit zo verslavend is. Als het een echt écht radioSC wordt raken we die sfeer kwijt, en dat vind ik gewoon doodzondequote:
Als het alleen over de radio gaat kom ik hier toch niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen die hier zijn zorgen samen voor een sfeer waardoor we telkens terug komen. Waardoor we hier elke minuut zijn, waardoor dit zo verslavend is. Als het een echt écht radioSC wordt raken we die sfeer kwijt, en dat vind ik gewoon doodzonde
Dat zijn de statistieken over onzradio, ik weet zeker dat worm daar ook niet blij mee is, maar hij neemt het nog mild allemaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom mogen de posts op pagina een van dit topic over dagcijfers weer wel?
En nee ik bedoel het niet om uit te dagen of stoer te doen maar begrijp niet goed wat SwJ bedoelt van wat wel en niet daar onder valt.
klopt, sc mbt de radio..... geen twitter,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is precies je bezwaar Jim?
Ik dacht dus dat het een SC topic was. Mede om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Zie iedereen hier ook echt alleen maar slowchatten eigenlijk en ouwehoeren over bijzaken.
het is niet zwart-wit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus echt alleen maar over de liedjes die gedraaid worden en de DJ's zeg maar?
QFTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als het alleen over de radio gaat kom ik hier toch niet meer
Dit mag dus bijvoorbeeld niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hallo, waarom voel ik me ineens zo ziek. ik heb het warm, ik heb hoofdpijn en werd vannacht zowat elk uur wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hallo, waarom voel ik me ineens zo ziek. ik heb het warm, ik heb hoofdpijn en werd vannacht zowat elk uur wakker
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Worm, kun je het subforum ONZradio idee eens omhoog brengen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk, maar SC is ook leuk.
Dus daarom zeg ik: subforum en splits het op...
Ik heb ook wat andere topics gemaakt van [ONZ RADIO] alleen die verdronken in de ONZ...
Dat is ook gewoon nachtbagger2quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Voorbeeld van hoe het niet moet: [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Maar dat zijn allemaal fokkers die nu niet aanwezig zijn. Zet je bericht aub dan hoog in de OP. Anders gaat de reeks door hun die ontwetend zijn dicht..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Voorbeeld van hoe het niet moet: [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal fokkers die nu niet aanwezig zijn. Zet je bericht aub dan hoog in de OP. Anders gaat de reeks door hun die ontwetend zijn dicht..
ja ik wist het ook echt nietquote:
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:34 schreef Stokstaart het volgende:
nachtbagger hebben we al maar daar gaat het dus echt nergens over. volgens mij veel nachtbagger mensen blijven weg van hier en andersom. ander publiek wel.
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:34 schreef Stokstaart het volgende:
nachtbagger hebben we al maar daar gaat het dus echt nergens over. volgens mij veel nachtbagger mensen blijven weg van hier en andersom. ander publiek wel.
Hoe is dat eigenlijk 'legaal' geworden? ;pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Het is echt een best select groepje wat hieraan deelneemt.
quote:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom verwerk ik subtiel 'radio' in mijn post
Hoiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom verwerk ik subtiel 'radio' in mijn post
Zovaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:42 schreef ElmoFan het volgende:
Hihi, sharr en dromenvangertje waren op de radio
Ja dat mag, jammer dat je naar school moetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:42 schreef sharr het volgende:
Stijn ik wil een keer een andere jingle inspreken hoor,
En nu ga ik, gegroet radio
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn uurtje gisteren was echt goed heh?!
Ik was er niet... was wel klote, ik gok trouwens dat het een kat op het toetsenbord was... het gaat niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:48 schreef Stokstaart het volgende:
Zondag was wel balen trolololo. Jouw ochtendmix werd vanzelf opgestart terwijl er allemaal mensen wilden DJen
Is de laptop nog gelukt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Komt meer bij kijken dan je denktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:55 schreef dragems het volgende:
goedemorgen iedereenvanuit school
vandaag gaan we leren hoe je een Database ontwerpt
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Komt meer bij kijken dan je denkt![]()
Geen eigen tempo kunnen doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehad
Degenen die in de gevarenzone zitten qua postgedrag hebben een pm ontvangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
SwJ, ik vind zo'n waarschuwing voordat je reageert ookwel goed in dit topic.
ook les in FCO-IMquote:
Ja weet je hoeveel werk daarin zitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ook les in FCO-IM
ontwikkeld bij mij op school en boeken geschreven door mijn docenten maar gratis uitdelen nee
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja weet je hoeveel werk daarin zit
Je kan een paar 1000 euro verdienen als je ze aangeeft hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doen
Wij hoeven bepaalde dingen niet te doen op school omdat de leraar het met trials wilt doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doen
Je eigen school aangeven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan een paar 1000 euro verdienen als je ze aangeeft he
Ja.quote:
Wat? Was het jouw tijd? Waar was je dan?quote:
HOIquote:
Nee het was niet mijn tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Was het jouw tijd? Waar was je dan?
Deze muziek zal je opvrolijken en beter makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee het was niet mijn tijd
Maar ik ben ziekEn dat is niet fijn
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze muziek zal je opvrolijken en beter maken
Jawel hequote:
Wat wil je dan horen?quote:
Blijkbaar, er was geen DJ dus is Ez snel even gegaan.quote:
De haartjes moeten ook strak zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
Zodirect en klassiekertje van een minuut of 7, dan verdwijn ik even de badkamer in
idjcquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Schijnt de beste/makkelijkste manier te zijn om uit te zenden op Ubuntu
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Rustige muziek
Lynyrd Skynyrd of iets in die trant
Over je jack-driver? Kijk wat er in het scherm staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die ging zeiken over mijn sounddevices ofzo
Had jij die pm nog gelezen? En gedaan wat er in stond?quote:
Ik zou niet anders durven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij die pm nog gelezen? En gedaan wat er in stond?
Braafquote:
quote:JackAudioDriver::ProcessAsync: read error, skip cycle
alsa_driver_xrun_recovery
JackAudioDriver::ProcessAsync: read error, skip cycle
Is een laptop hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Apart. Bij mij werkt het altijd gewoon
. Heb je een speciale audiokaart?
Zeg hem zn bek te houden en Radio Onzin op te zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef dragems het volgende:
docent zit weer domme dingen uit te leggen
Het is alleen voor als er mensen uitvallen en niemand kan ofzo, verzoekjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Okay, okay, maar ik zou proberen idjc aan de praat te krijgen.
Dat is wel oké danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is alleen voor als er mensen uitvallen en niemand kan ofzo, verzoekjes
dat gaat hij niet leuk vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg hem zn bek te houden en Radio Onzin op te zetten.
Bazennummer op nu
Nou en?quote:
Oh mooiquote:
Lekker gedraaid hoor, ben nu wel echt wakkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Ezechielk het volgende:
Koelkast heeft hierna nog 2 nummers om zich te melden, want dan ben ik ook pleite.
Hey Bietsquote:
Die 3de in die screenshotquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
Nou, wie heeft er een verzoekje als afsluiter?
kale kanoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
Nou, wie heeft er een verzoekje als afsluiter?
Goed dat je het zegt, ik moet nog een goede Youtube ripper zoeken.quote:
Stuur je output eens van die commando's en wat je precies doet, dan kan ik kijken of we idjc aan de praat krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat kan ik nog meer gebruiken om uit te zenden op Ubuntu
Hij staat in de OPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog een goede Youtube ripper zoeken.
Heb die nog niet namelijk
Die staat zelfs in de op met dl linkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet nog een goede Youtube ripper zoeken.
Heb die nog niet namelijk
Gaat lukken dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Stuur je output eens van die commando's en wat je precies doet, dan kan ik kijken of we idjc aan de praat krijgen.
-edit- via PM
Rickroll moet gewoonquote:
Meer tijd met/bij Ez doorbrengen. Dan ga je dat nummer vanzelf leuk vindenquote:
Ik heb niks tegen het nr. hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rickroll moet gewoon
[..]
Meer tijd met/bij Ez doorbrengen. Dan ga je dat nummer vanzelf leuk vinden
Net op tijd. Na dit nummer vertrek ik naar mijn werkquote:
Morgequote:
Bij mij welquote:
Schandaligquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
Excuseer, was op het laatste stukje in mijn router aan het kloten
Dan heb ik de sleutelquote:
Dat komt door SSBquote:
Dis na één nummer hebben we alles alweer gehoord?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
99% van de muziek staat op de externe harddisk en die heeft er geen zin in
Dus moeten we het hiermee doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
99% van de muziek staat op de externe harddisk en die heeft er geen zin in
sleutel toch?quote:
Leef je nou nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leef je nou nog?
zit wel op school met les maar gaat toch over normaliseren nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent zo slim met je bazenbaard, wat doe jij op school?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:09 schreef dragems het volgende:
[..]
zit wel op school met les maar gaat toch over normaliseren nu
meer lerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent zo slim met je bazenbaard, wat doe jij op school?
Snel backup maken voordat het te laat is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens mij is er nog een harddisk aan het overlijden![]()
Die met alle muziek.
Ik heb wel een reserve, maar daar staat niet alles op èn die heeft geen OTS dingen, dusssssss
Ik heb weinig muziek.
We have a Nerd WInnerquote:
Dat is het al, volgens Windows.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Snel backup maken voordat het te laat is.
niet alles weet alleen alles over dingen waar ik niks aan heb. moet maar de politiek in gaan volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar jij weet en kunt alles al.
nou winnaarquote:
Ik vind WH een sukkeltje. Contactgestoord, betweterig enquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:12 schreef dragems het volgende:
[..]
nou winnaarpost maar is een foto van wh
anders is er altijd nog de diepvriezer methodequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het al, volgens Windows.
Maar Windows, dus ik denk dat hij nog wel te redden is
dat noemen we een dorkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind WH een sukkeltje. Contactgestoord, betweterig en
Hij doet moeilijk met herkennen en ALS hij hem herkent zegt ie dat ik moet formatteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef Beach het volgende:
[..]
anders is er altijd nog de diepvriezer methode
Hoorde je koelkast zn deurbel want er is email geluidje niet?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoorde je koelkast zn deurbel want er is email geluidje niet?
Je moet ook niet 24/7 fappenquote:
Kan gebeurenquote:
ik hang ze altijd aan de muurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Harddisk zegt: doe het zelf maar
Ik hoop toch dat ik hem straks nog even mag backuppen voor hij in het grote harddisk krat verdwijnt
Sommige mannen hangen posters van lekkere chicks aan de muur.quote:
Ik zie steeds meer mensen dragems nerd noemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mannen hangen posters van lekkere chicks aan de muur.
Alleen een echte nerd hangt zn overleden harddisksverzameling aan de muur
Posters van chicks aan de muur hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mannen hangen posters van lekkere chicks aan de muur.
Alleen een echte nerd hangt zn overleden harddisksverzameling aan de muur
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Posters van chicks aan de muur hangen
Haal je nou maar niks in je hoofd. Jij bent ook een nerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen dragems nerd noemen
Mijn zoon is al aan het rondkijken hoor naar een geschikte posterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Posters van chicks aan de muur hangen
Dromen en fappenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zou je meisjes op je muur willen die je nooit zult schenken?
Wat een sjonniequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is al aan het rondkijken hoor naar een geschikte poster![]()
Kind is 12
Mn zoon krijgt straks een nieuwe graffquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een graffiti tekening van Scarface aan de muur
Faalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik aan de muur
Nee sukkel je plaatje doet het nietquote:
Fapkoningquote:
Wtfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkel je plaatje doet het niet
Dan zie ik toch liever een lekker wijf hoorquote:
Ik heb beidequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever een lekker wijf hoor
* Metonae mompelt iets over 2 meiden en een kopje.quote:
Ja DAAAAAAAGquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal je nou maar niks in je hoofd. Jij bent ook een nerd
Damnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
* Metonae mompelt iets over 2 meiden en een kopje.
Hihi gewoon direct na de ontkenning bewijzen dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAG
En de harddisk werkt wel gewoon onder Slax
liever 1guy1glassquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
* Metonae mompelt iets over 2 meiden en een kopje.
Die heb ik niet gezienquote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien![]()
Gewoon omdat ik er niet meer intrap om te gaan googlen als ze het op FOK! ergens over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |