Commentaar/opmerkingen over de radio en liedjes, requests, ideeën, discusseren ( maar wel puur over de radio of muziek )quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus echt alleen maar over de liedjes die gedraaid worden en de DJ's zeg maar?
Dat is helemaal niet leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Commentaar/opmerkingen over de radio en liedjes, requests, ideeën, discusseren ( maar wel puur over de radio of muziek )
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Commentaar/opmerkingen over de radio en liedjes, requests, ideeën, discusseren ( maar wel puur over de radio of muziek )
Dat is leuk, maar SC is ook leuk.quote:
Waarom mogen de posts op pagina een van dit topic over dagcijfers weer wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen die hier zijn zorgen samen voor een sfeer waardoor we telkens terug komen. Waardoor we hier elke minuut zijn, waardoor dit zo verslavend is. Als het een echt écht radioSC wordt raken we die sfeer kwijt, en dat vind ik gewoon doodzondequote:
Als het alleen over de radio gaat kom ik hier toch niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen die hier zijn zorgen samen voor een sfeer waardoor we telkens terug komen. Waardoor we hier elke minuut zijn, waardoor dit zo verslavend is. Als het een echt écht radioSC wordt raken we die sfeer kwijt, en dat vind ik gewoon doodzonde
Dat zijn de statistieken over onzradio, ik weet zeker dat worm daar ook niet blij mee is, maar hij neemt het nog mild allemaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom mogen de posts op pagina een van dit topic over dagcijfers weer wel?
En nee ik bedoel het niet om uit te dagen of stoer te doen maar begrijp niet goed wat SwJ bedoelt van wat wel en niet daar onder valt.
klopt, sc mbt de radio..... geen twitter,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is precies je bezwaar Jim?
Ik dacht dus dat het een SC topic was. Mede om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Zie iedereen hier ook echt alleen maar slowchatten eigenlijk en ouwehoeren over bijzaken.
het is niet zwart-wit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus echt alleen maar over de liedjes die gedraaid worden en de DJ's zeg maar?
QFTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als het alleen over de radio gaat kom ik hier toch niet meer
Dit mag dus bijvoorbeeld niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hallo, waarom voel ik me ineens zo ziek. ik heb het warm, ik heb hoofdpijn en werd vannacht zowat elk uur wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hallo, waarom voel ik me ineens zo ziek. ik heb het warm, ik heb hoofdpijn en werd vannacht zowat elk uur wakker
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DIT IS GEEN TWITTER JA STRAKS IS HET EINDE REEKS OF KRIJG JE EEN BAN PAS OP
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Worm, kun je het subforum ONZradio idee eens omhoog brengen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk, maar SC is ook leuk.
Dus daarom zeg ik: subforum en splits het op...
Ik heb ook wat andere topics gemaakt van [ONZ RADIO] alleen die verdronken in de ONZ...
Dat is ook gewoon nachtbagger2quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Voorbeeld van hoe het niet moet: [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Maar dat zijn allemaal fokkers die nu niet aanwezig zijn. Zet je bericht aub dan hoog in de OP. Anders gaat de reeks door hun die ontwetend zijn dicht..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Voorbeeld van hoe het niet moet: [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal fokkers die nu niet aanwezig zijn. Zet je bericht aub dan hoog in de OP. Anders gaat de reeks door hun die ontwetend zijn dicht..
ja ik wist het ook echt nietquote:
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:34 schreef Stokstaart het volgende:
nachtbagger hebben we al maar daar gaat het dus echt nergens over. volgens mij veel nachtbagger mensen blijven weg van hier en andersom. ander publiek wel.
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:34 schreef Stokstaart het volgende:
nachtbagger hebben we al maar daar gaat het dus echt nergens over. volgens mij veel nachtbagger mensen blijven weg van hier en andersom. ander publiek wel.
Hoe is dat eigenlijk 'legaal' geworden? ;pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Het is echt een best select groepje wat hieraan deelneemt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DIT IS GEEN TWITTER JA STRAKS IS HET EINDE REEKS OF KRIJG JE EEN BAN PAS OP
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom verwerk ik subtiel 'radio' in mijn post
Hoiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom verwerk ik subtiel 'radio' in mijn post
Zovaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:42 schreef ElmoFan het volgende:
Hihi, sharr en dromenvangertje waren op de radio
Ja dat mag, jammer dat je naar school moetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:42 schreef sharr het volgende:
Stijn ik wil een keer een andere jingle inspreken hoor,
En nu ga ik, gegroet radio
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn uurtje gisteren was echt goed heh?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |