Oh, nee niks. Maar vroeg het me afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Zeg maar wat je requesteert
nie zo verlege doen dan smelt ikquote:
Hee ik wil het ook weten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nie zo verlege doen dan smelt ik
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nie zo verlege doen dan smelt ik
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen.
Worm.. shitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, een shitload aan posts verwijderd. Notes uitgedeeld.
Dit is geen msn, twitter is een andere website, dit is een topic over ONZ Radio ..... wil je SC'en, ga je maar ergens anders posten.
Ik ben er klaar mee.
Volgende stap: ban + einde reeks.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DIT IS GEEN TWITTER JA STRAKS IS HET EINDE REEKS OF KRIJG JE EEN BAN PAS OP
Wat is precies je bezwaar Jim?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, een shitload aan posts verwijderd. Notes uitgedeeld.
Dit is geen msn, twitter is een andere website, dit is een topic over ONZ Radio ..... wil je SC'en, ga je maar ergens anders posten.
Ik ben er klaar mee.
Volgende stap: ban + einde reeks.
SC over ONZ radio..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is precies je bezwaar Jim?
Ik dacht dus dat het een SC topic was. Mede om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Zie iedereen hier ook echt alleen maar slowchatten eigenlijk en ouwehoeren over bijzaken.
Dit. Laten we dit gewoon doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:21 schreef trolololo het volgende:
Maak dan gewoon een subforum met daarin een SC, en serieuzere topics.
Dus echt alleen maar over de liedjes die gedraaid worden en de DJ's zeg maar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |