Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:34 schreef Stokstaart het volgende:
nachtbagger hebben we al maar daar gaat het dus echt nergens over. volgens mij veel nachtbagger mensen blijven weg van hier en andersom. ander publiek wel.
Hoe is dat eigenlijk 'legaal' geworden? ;pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Het is echt een best select groepje wat hieraan deelneemt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DIT IS GEEN TWITTER JA STRAKS IS HET EINDE REEKS OF KRIJG JE EEN BAN PAS OP
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom verwerk ik subtiel 'radio' in mijn post
Hoiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom verwerk ik subtiel 'radio' in mijn post
Zovaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:42 schreef ElmoFan het volgende:
Hihi, sharr en dromenvangertje waren op de radio
Ja dat mag, jammer dat je naar school moetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:42 schreef sharr het volgende:
Stijn ik wil een keer een andere jingle inspreken hoor,
En nu ga ik, gegroet radio
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn uurtje gisteren was echt goed heh?!
Ik was er niet... was wel klote, ik gok trouwens dat het een kat op het toetsenbord was... het gaat niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:48 schreef Stokstaart het volgende:
Zondag was wel balen trolololo. Jouw ochtendmix werd vanzelf opgestart terwijl er allemaal mensen wilden DJen
Is de laptop nog gelukt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Komt meer bij kijken dan je denktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:55 schreef dragems het volgende:
goedemorgen iedereenvanuit school
vandaag gaan we leren hoe je een Database ontwerpt
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Komt meer bij kijken dan je denkt![]()
Geen eigen tempo kunnen doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehad
Degenen die in de gevarenzone zitten qua postgedrag hebben een pm ontvangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
SwJ, ik vind zo'n waarschuwing voordat je reageert ookwel goed in dit topic.
ook les in FCO-IMquote:
Ja weet je hoeveel werk daarin zitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ook les in FCO-IM
ontwikkeld bij mij op school en boeken geschreven door mijn docenten maar gratis uitdelen nee
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja weet je hoeveel werk daarin zit
Je kan een paar 1000 euro verdienen als je ze aangeeft hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doen
Wij hoeven bepaalde dingen niet te doen op school omdat de leraar het met trials wilt doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doen
Je eigen school aangeven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan een paar 1000 euro verdienen als je ze aangeeft he
Ja.quote:
Wat? Was het jouw tijd? Waar was je dan?quote:
HOIquote:
Nee het was niet mijn tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Was het jouw tijd? Waar was je dan?
Deze muziek zal je opvrolijken en beter makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee het was niet mijn tijd
Maar ik ben ziekEn dat is niet fijn
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze muziek zal je opvrolijken en beter maken
Jawel hequote:
Wat wil je dan horen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |