Ik was er niet... was wel klote, ik gok trouwens dat het een kat op het toetsenbord was... het gaat niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:48 schreef Stokstaart het volgende:
Zondag was wel balen trolololo. Jouw ochtendmix werd vanzelf opgestart terwijl er allemaal mensen wilden DJen
Is de laptop nog gelukt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Komt meer bij kijken dan je denktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:55 schreef dragems het volgende:
goedemorgen iedereenvanuit school
vandaag gaan we leren hoe je een Database ontwerpt
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Komt meer bij kijken dan je denkt![]()
Geen eigen tempo kunnen doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehad
Degenen die in de gevarenzone zitten qua postgedrag hebben een pm ontvangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
SwJ, ik vind zo'n waarschuwing voordat je reageert ookwel goed in dit topic.
ook les in FCO-IMquote:
Ja weet je hoeveel werk daarin zitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ook les in FCO-IM
ontwikkeld bij mij op school en boeken geschreven door mijn docenten maar gratis uitdelen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |