niet alles weet alleen alles over dingen waar ik niks aan heb. moet maar de politiek in gaan volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar jij weet en kunt alles al.
nou winnaarquote:
Ik vind WH een sukkeltje. Contactgestoord, betweterig enquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:12 schreef dragems het volgende:
[..]
nou winnaarpost maar is een foto van wh
anders is er altijd nog de diepvriezer methodequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het al, volgens Windows.
Maar Windows, dus ik denk dat hij nog wel te redden is
dat noemen we een dorkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind WH een sukkeltje. Contactgestoord, betweterig en
Hij doet moeilijk met herkennen en ALS hij hem herkent zegt ie dat ik moet formatteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef Beach het volgende:
[..]
anders is er altijd nog de diepvriezer methode
Hoorde je koelkast zn deurbel want er is email geluidje niet?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoorde je koelkast zn deurbel want er is email geluidje niet?
Je moet ook niet 24/7 fappenquote:
Kan gebeurenquote:
ik hang ze altijd aan de muurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Harddisk zegt: doe het zelf maar
Ik hoop toch dat ik hem straks nog even mag backuppen voor hij in het grote harddisk krat verdwijnt
Sommige mannen hangen posters van lekkere chicks aan de muur.quote:
Ik zie steeds meer mensen dragems nerd noemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mannen hangen posters van lekkere chicks aan de muur.
Alleen een echte nerd hangt zn overleden harddisksverzameling aan de muur
Posters van chicks aan de muur hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mannen hangen posters van lekkere chicks aan de muur.
Alleen een echte nerd hangt zn overleden harddisksverzameling aan de muur
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Posters van chicks aan de muur hangen
Haal je nou maar niks in je hoofd. Jij bent ook een nerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen dragems nerd noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |