Ik was er niet... was wel klote, ik gok trouwens dat het een kat op het toetsenbord was... het gaat niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:48 schreef Stokstaart het volgende:
Zondag was wel balen trolololo. Jouw ochtendmix werd vanzelf opgestart terwijl er allemaal mensen wilden DJen
Is de laptop nog gelukt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit gaat echt zo'n lange dag worden.
En dan moet ik ook nog uitdelen op mijn werk
Komt meer bij kijken dan je denktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:55 schreef dragems het volgende:
goedemorgen iedereenvanuit school
vandaag gaan we leren hoe je een Database ontwerpt
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Komt meer bij kijken dan je denkt![]()
Geen eigen tempo kunnen doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet het maar wat ze in de eerste 4 weken gaan uitleggen heb ik al gehad
Degenen die in de gevarenzone zitten qua postgedrag hebben een pm ontvangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
SwJ, ik vind zo'n waarschuwing voordat je reageert ookwel goed in dit topic.
ook les in FCO-IMquote:
Ja weet je hoeveel werk daarin zitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ook les in FCO-IM
ontwikkeld bij mij op school en boeken geschreven door mijn docenten maar gratis uitdelen nee
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja weet je hoeveel werk daarin zit
Je kan een paar 1000 euro verdienen als je ze aangeeft hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doen
Wij hoeven bepaalde dingen niet te doen op school omdat de leraar het met trials wilt doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:08 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie ze delen wel illegale software uit. moeten ze niet hypocriet gaan doen
Je eigen school aangeven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan een paar 1000 euro verdienen als je ze aangeeft he
Ja.quote:
Wat? Was het jouw tijd? Waar was je dan?quote:
HOIquote:
Nee het was niet mijn tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Was het jouw tijd? Waar was je dan?
Deze muziek zal je opvrolijken en beter makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee het was niet mijn tijd
Maar ik ben ziekEn dat is niet fijn
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze muziek zal je opvrolijken en beter maken
Jawel hequote:
Wat wil je dan horen?quote:
Blijkbaar, er was geen DJ dus is Ez snel even gegaan.quote:
De haartjes moeten ook strak zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
Zodirect en klassiekertje van een minuut of 7, dan verdwijn ik even de badkamer in
idjcquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Schijnt de beste/makkelijkste manier te zijn om uit te zenden op Ubuntu
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Rustige muziek
Lynyrd Skynyrd of iets in die trant
Over je jack-driver? Kijk wat er in het scherm staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die ging zeiken over mijn sounddevices ofzo
Had jij die pm nog gelezen? En gedaan wat er in stond?quote:
Ik zou niet anders durven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij die pm nog gelezen? En gedaan wat er in stond?
Braafquote:
quote:JackAudioDriver::ProcessAsync: read error, skip cycle
alsa_driver_xrun_recovery
JackAudioDriver::ProcessAsync: read error, skip cycle
Is een laptop hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Apart. Bij mij werkt het altijd gewoon
. Heb je een speciale audiokaart?
Zeg hem zn bek te houden en Radio Onzin op te zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef dragems het volgende:
docent zit weer domme dingen uit te leggen
Het is alleen voor als er mensen uitvallen en niemand kan ofzo, verzoekjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Okay, okay, maar ik zou proberen idjc aan de praat te krijgen.
Dat is wel oké danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is alleen voor als er mensen uitvallen en niemand kan ofzo, verzoekjes
dat gaat hij niet leuk vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg hem zn bek te houden en Radio Onzin op te zetten.
Bazennummer op nu
Nou en?quote:
Oh mooiquote:
Lekker gedraaid hoor, ben nu wel echt wakkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Ezechielk het volgende:
Koelkast heeft hierna nog 2 nummers om zich te melden, want dan ben ik ook pleite.
Hey Bietsquote:
Die 3de in die screenshotquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
Nou, wie heeft er een verzoekje als afsluiter?
kale kanoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
Nou, wie heeft er een verzoekje als afsluiter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |