Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oooh, gaan we dat weer krijgen als ik ook eens de lapo heb. Goed, dan ben ik wegquote:
ongesteld ofzo ??quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, gaan we dat weer krijgen als ik ook eens de lapo heb. Goed, dan ben ik weg
Hoe is het mogelijk he??quote:
Must. Not. React.quote:
blijkbaar heeft queen er ook eenquote:
Jaquote:
quote:
Nee, ik ben dat gejank over die hoeren lapo's nou godverdomme wel een keer spuugzatquote:
stuartquote:
In de zeequote:
Kom op Stu, zo erg is het toch allemaal niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat gejank over die hoeren lapo's nou godverdomme wel een keer spuugzat
Als bij elk topic dat ik open ik daar steeds gekanker over krijg heb ik geen zin meer in dit gebeuren hier
Nu twee halen, één betalenquote:
*takes MPG's advice *quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat gejank over die hoeren lapo's nou godverdomme wel een keer spuugzat
Als bij elk topic dat ik open ik daar steeds gekanker over krijg heb ik geen zin meer in dit gebeuren hier
Owh ja, da's waar ookquote:
Wist jij dat ook al niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijkbaar heeft queen er ook een
En niet alleen tegen jouquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers zeg je geen gedag meer tegen me?![]()
Geen idee...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, da's waar ook![]()
Waar zijn die beestjes eigenlijk heen gegaan? Pieterburen ofzo?
Ach so, dank!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de zee![]()
En dat nummer staat onder een reclame van de Zeehondencreche
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
Dit liedje zit al de hele dag in mijn hoofd.
Trusten Wokquote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
boekje is uitgezocht, het is tijd.
dus wokkie sluit af
quote:
wel goed articuleren he?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
dus wokkie sluit af
quote:
Tuurlijk wel als jij graag persoonlijk eenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers zeg je geen gedag meer tegen me?![]()
quote:
ik moest me inlikkenquote:
misschien heeft ze een open relatie ?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarna kán het vast ook nog wel![]()
....
Of het ook mag is een tweede...
trusten wokquote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
dus wokkie sluit af
koenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel als jij graag persoonlijk een-je wilt
Jij ook danquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ook dan![]()
Maar iederéén heeft een-je van me gehad hoor!
Dankje GF, ik zal de OP even aanpassenquote:
natuurkunde is gaaf!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Natuurkunde is eigenlijk best stom
Hoi liefjequote:
ehm jah!quote:
Hai Trevquote:
Koenepoenquote:
Van m'n CV bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi liefje![]()
![]()
Is morgenochtend ook goed?
Klinkt als Biologiequote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Dit staat in mijn natuurkundeboek: Marijke en Bart zitten op de wip
Jaquote:
Woah!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch ook geen verplichting? Ben allang blij dat je er naar wilt kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben vandaag een beetje stuk
Op mijn kinderliedjescd staat een liedje waar ze zingen: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Nienke moet een liedje zingenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Hoofstuk 5 klas 2, het hoofdstuk wat iedereen zich nog precies kan herinnerenquote:
Nou, ik doe het graag, maar dan wel als ik me kan concentrerenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is toch ook geen verplichting? Ben allang blij dat je er naar wilt kijken
Liebchenquote:
Ik maar éénquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken meerdere fokkers die zo heten
Aaarghquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn kinderliedjescd staat een liedje waar ze zingen: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Nienke moet een liedje zingen![]()
![]()
LEUK.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe was het feestje van je ouders?
heeee die ken ik nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn kinderliedjescd staat een liedje waar ze zingen: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Nienke moet een liedje zingen![]()
![]()
PWN.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
heus niet leuk als je kind weet dat je Nienke heetquote:
Doen danquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik dus meerquote:
Dat is zeker belangrijkquote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEUK.![]()
Maar natuurlijk had ik wel weer zo mijn momentjes..![]()
Maar het allerbelangrijkste: ZIJ vonden het heel erg geslaagd
hahaha ik hoor hem al mee blerenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heus niet leuk als je kind weet dat je Nienke heet
5 uur ' s ochtends en twintig graden, inderdaad.quote:
Ghehequote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig blaten die kindertjes van dat koortje zo weer 300 liedjes er achteraanquote:
Volgens mij doet hij het dan expresquote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Phenoquote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 uur ' s ohtends en twintig gtaden, inderdaad.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kon ff beter, maar komt wel weer goed
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben vandaag een beetje stuk
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kon ff beter, maar komt wel weer goed
"MAMA LIEDJE ZINGENquote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, dan moet je wel een erg grote stop hebbenquote:
Hoi Koenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik doe het graag, maar dan wel als ik me kan concentreren![]()
![]()
Hoi Liebchenquote:
Hey Phenoquote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 uur ' s ochtends en twintig graden, inderdaad.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Koen![]()
![]()
![]()
En hoi Marijke![]()
![]()
![]()
En en hoi GF![]()
![]()
![]()
Nog iemand vergeten nu? Hoop het niet!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Koen![]()
![]()
![]()
En hoi Marijke![]()
![]()
![]()
En en hoi GF![]()
![]()
![]()
Buikgriep?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, dan moet je wel een erg grote stop hebben
even wat minder fijn gedoe met mijn dochter en de rest zet ik ff niet op het forumquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt ff wat minder kerel
What's up?
oh gojje, we moeten zo onderhand vrijdagavond alvast beginnen geloof ikquote:
Hai lieve schatquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Koen![]()
![]()
![]()
En hoi Marijke![]()
![]()
![]()
En en hoi GF![]()
![]()
![]()
Ik ben voorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh gojje, we moeten zo onderhand vrijdagavond alvast beginnen geloof ik
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even wat minder fijn gedoe met mijn dochter en de rest zet ik ff niet op het forum
Whehehe, het lijkt er wel op, het wordt a lnong walkquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag best hoor, ik ben vrijdag toch thuisquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als het koud is, dan 100 kopjes koffiequote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, het lijkt er wel op, het wordt a lnong walk
Dat is wel minderquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even wat minder fijn gedoe met mijn dochter en de rest zet ik ff niet op het forum
Het wisselt nogalquote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus meer
[..]
Dat is zeker belangrijk
Hoe is het dan met jou?
Mwa redelijk, had toch, gezien de korte tijd, beter kunnen gaan douchen.quote:
Tussen de 3 en 8 graden met kans op wat regen verwachten ze nu...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als het koud is, dan 100 kopjes koffie
Laatste volle dag in maleisie. Morgen nog ontbijt hier, daarna naar singapore. Zeven uur transfertijd, dus dat zal wel shoppen worden. Lush en zulcks. ' s avonds om elf uur vliegen we pas. 3 feb 's ochtends thuis. Leuk dat met de tijd meevliegen, dan lijkt het op papier korter!quote:
maar badkamer is toch ook van jou? Dan wacht ze maarquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk, had toch, gezien de korte tijd, beter kunnen gaan douchen.
Was ook een beetje bang dat huisgenote haar tanden wilde gaan poetsen en dus ook de badkamer nodig had.
Hij staat er toch ook al op pagina 1!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Toch hoort deze gewoon in dit topic![]()
![]()
100 kopjes koffie it isquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen de 3 en 8 graden met kans op wat regen verwachten ze nu...
het zullen wel 100 kopjes koffie worden denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als het koud is, dan 100 kopjes koffie
Alles goed geweest verder? Klonk als een heel toffe tripquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste volle dag in maleisie. Morgen nog ontbijt hier, daarna naar singapore. Zeven uur transfertijd, dus dat zal wel shoppen worden. Lush en zulcks. ' s avonds om elf uur vliegen we pas. 3 feb 's ochtends thuis. Leuk dat met de tijd meevliegen, dan lijkt het op papier korter!
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik jou vergeten??
![]()
![]()
![]()
Nee toch?? Je was er toch al toen ik iedereen begroette?? Toch?![]()
Zo niet, Hoi lieve Suikertaartje![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Jammerquote:
Dat is wel jammer, netjes dat je wel rekening met haar houdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk, had toch, gezien de korte tijd, beter kunnen gaan douchen.
Was ook een beetje bang dat huisgenote haar tanden wilde gaan poetsen en dus ook de badkamer nodig had.
Daar stond toch alleen die van Queen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij staat er toch ook al op pagina 1!
Mee eens, dat was namelijk ook het nummer waar ik aan dachtquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Toch hoort deze gewoon in dit topic![]()
![]()
Ook die van U2quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar stond toch alleen die van Queen?![]()
[KSC #2713] It's a beautiful day!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar stond toch alleen die van Queen?![]()
Nee nee, in een strandtent voor de zee-experiencequote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert op boodschappenlijst: extra pak koffie meenemen.
KNUFquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Hier dusquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens, dat was namelijk ook het nummer waar ik aan dacht![]()
Then I have him gemistquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee, in een strandtent voor de zee-experience
wanneer is dat? as zaterdag ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
het zullen wel 100 kopjes koffie worden denk ik
Dan moet je wel een van de jaarrondstrandtenten hebben, de andere worden pas eind februari opgebouwdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat red ik wel, met alleen de zaterdagquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zullen wel 100 kopjes koffie worden denk ik
Toch een extra pak koffie halen dus +.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat red ik wel, met alleen de zaterdag.
Geeft niets manquote:
voor MPG sowiesoquote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch een extra pak koffie halen dus +.
Kippenvelquote:
Dan sta ik de hele dag alleen het koffiezetapparaat te bedienenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
DM volgens mij kan je wel zorgen voor een paar 1000 kopjes koffie
Al mijn u2 cd's liggen bij mijn vader. Afgelopen zaterdag nog naar October geluisterdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik merk dat ik te lang te weinig U2 heb geluisterd![]()
hij weet prima hoe dat werktquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan sta ik de hele dag alleen het koffiezetapparaat te bedienen.
quote:
Kan zijn dat ik er zondag niet benquote:
Vrees van wel..quote:
Op een dag of twee flinke koorts na het vliegen ( airco in vliegtuigen en ranzige roggel-chinezenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles goed geweest verder? Klonk als een heel toffe trip
mwah was een wat vreemde dag, begon pas om 10 uur (want eerst kids naar school brengen op maandag)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niets man
Hoe is je maandag verlopen? Goede dag of blij dat het achter de rug is
ik heb veel van U2, maar meestal kom ik niet verder dan Running to stand still en die draai ik dan 20 keerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al mijn u2 cd's liggen bij mijn vader. Afgelopen zaterdag nog naar October geluisterd
huh? zondag niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er zondag niet ben![]()
...
Dus valt wel mee...
whiskersquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Koen![]()
![]()
![]()
En hoi Marijke![]()
![]()
![]()
En en hoi GF![]()
![]()
![]()
Dat kunnen ze zelf ook welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er maar 4 van U2..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al mijn u2 cd's liggen bij mijn vader. Afgelopen zaterdag nog naar October geluisterd
KAN....quote:
Ik help je welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Symphquote:
Klinkt eigenlijk wel als een relaxte dag al was dat het misschien nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah was een wat vreemde dag, begon pas om 10 uur (want eerst kids naar school brengen op maandag)
En dan om 14:00 mijn collega naar huis brengen in Zwijndrecht die zijn leaseauto moest inleveren. Daarna ff een bakkie gedaan bij m'n ma (Dordrecht) en weer terug naar huis
als ik geen vrouw had gehad waamee ik voor zaterdag al wat dingen heb afgesproken dan had ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrees van wel..![]()
Kunnen wij -die er helaas niet meer bij passen in DM's huis- niet gewoon ook een meet houden??
Dan zijn we niet meer zo verdrietig dat we niet ook kunnen??
nee, was wat klote allemaal, verlies door bezuinigingen een goede collega in het projectquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een relaxte dag al was dat het misschien niet
Dat klinkt als afzienquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een dag of twee flinke koorts na het vliegen ( airco in vliegtuigen en ranzige roggel-chinezen) prima. Nadeel: 600 km rijden met 39,5 graden koorts en geen nachtrust was uhm, een uitdaging
bergjes met bochten
Maar ook overleeft, dus op dat puntje na niets dan prima gehad.
Ik heb wel alle cd's van Green Dayquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel iets meer, ik heb 182 nummers
Dat is zeker klotequote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, was wat klote allemaal, verlies door bezuinigingen een goede collega in het project
Oooh, dat is wel balenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, was wat klote allemaal, verlies door bezuinigingen een goede collega in het project
shitquote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik geen vrouw had gehad waamee ik voor zaterdag al wat dingen heb afgesproken dan had ik
dat ZEKER een heel leuk spontaan idee gevonden![]()
hij is niet ontslagen gelukkig, maar zal een hoop meer dingen in m'n eentje moeten doenquote:
Arme jij,quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pinguinquote:
Iemand baalt dat hij zijn router niet beter beveiligd heeft, maar voor de rest: prima!quote:
lekker danquote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij is niet ontslagen gelukkig, maar zal een hoop meer dingen in m'n eentje moeten doen
lekker een single point of failure creeeren dus
oke top, weer opgeknapt ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand baalt dat hij zijn router niet beter beveiligd heeft, maar voor de rest: prima!
flitserquote:
Jij stout internetten?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand baalt dat hij zijn router niet beter beveiligd heeft, maar voor de rest: prima!
slaap ze marijkequote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga naar bed, trusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
symquote:
Slaap Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik er precies heb, stuk of 8 denk ik. Moet je maar even op mijn homepage kijken en dan op pagina 17 of 18quote:
Truste Marijkjequote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
slaap lekker lieverd, morgen even bellen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterustenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die is mooi ja. Staat toch op de Joshua Tree, zo uit mijn hoofd?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb veel van U2, maar meestal kom ik niet verder dan Running to stand still en die draai ik dan 20 keer
Trustequote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Indeed.... Ook al zeggen er nu tig af voor de meet ook dan wordt het nog steeds niks, dit soort zaken kort vantevoren melden gaat het hier niet wordenquote:
Graagquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slaap lekker lieverd, morgen even bellen?
Trusten Stuquote:
drukquote:
Schouder-nekwise? Nee, met als pluspunt dat het dus geen rsi is.quote:
Geen idee, ik heb alles op alfabetische volgordequote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is mooi ja. Staat toch op de Joshua Tree, zo uit mijn hoofd?
Kan ik me ook wel een beetje voorstellen..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Indeed.... Ook al zeggen er nu tig af voor de meet ook dan wordt het nog steeds niks, dit soort zaken kort vantevoren melden gaat het hier niet worden
Als Fok en msn maar werken vind ik het goedquote:
nope, maar ik ben indertijd wel met een spontane relaxte meid getrouwd die niet van plannen hield.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel een beetje voorstellen..
Maar ik hoef dan ook met niemand rekening te houden (zowel fijn als niet-fijn)
Trustenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu kan ik het toch ook niet laten om even te gaan luisterenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem nu op, inderdaad Joshua tree
Mensen kunnen veranderenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar ik ben indertijd wel met een spontane relaxte meid getrouwd die niet van plannen hield.
Dat maakt het allemaal een beetje wrang.....
ja, hahaaaa, 6 dagen weekendquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjemig, inderdaad echt vakantie jij
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben je weer gaan werken?? Wat goed!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker morgen weer een halve dag werken
Hey ktpquote:
Okee Een van hun best verkopende albums en ook gewoon lekker om te luisterenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem nu op, inderdaad Joshua tree
Green day. Emoband geworden.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb wel alle cd's van Green Day
U2 volgt
Yup halve dagen, van m'n zij tijdens het werken niet meer last als gewoon tenzij ik ineens rare bewegingen makenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je weer gaan werken?? Wat goed!
Hoe houdt je zij het?
Da's waar..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar ik ben indertijd wel met een spontane relaxte meid getrouwd die niet van plannen hield.
Dat maakt het allemaal een beetje wrang.....
dat is wel zo, naar compleet tegengesteld zijn met wat je vroeger was is soms lastig te verkroppen.quote:
Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hahaaaa, 6 dagen weekend![]()
eigenlijk vond ik het zelf ook wel heel erg lang...
Dat snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel zo, naar compleet tegengesteld zijn met wat je vroeger was is soms lastig te verkroppen.
Wat dat betreft hebben psychische issues een grote impact.....
Ik geloof niet dat dat het is Trev..quote:
hmmmm dan wel laatste vakantiedag morgenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hahaaaa, 6 dagen weekend![]()
eigenlijk vond ik het zelf ook wel heel erg lang...
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee Een van hun best verkopende albums en ook gewoon lekker om te luisteren
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat lijkt me verschrikkelijk. Je trouwt met een leuke spontane impulsieve vrouw en die verandert in iemand waarop je eigenlijk nooit zou vallen.
Niks emoband, wel commerciëler, maar ik vind hun muziek gewoon goedquote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Green day. Emoband geworden.
Ik heb wel alle u2-clips, ook de vrij zeldzame. Nog uit mijn videoclipverzameltijd. 6000+ clips, u2 en the corrs beslaan qua artiesten het meest van dat aantal. En veel oldies, matuurlijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup halve dagen, van m'n zij tijdens het werken niet meer last als gewoon tenzij ik ineens rare bewegingen maken
Okee coolquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En dit was het eerste nummer dat ik ooit met een band speelde en het is nooit meer uit mijn kop gegaan
Waarom? September is de mooiste maandquote:
Me tooquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks emoband, wel commerciëler, maar ik vind hun muziek gewoon goed
Dat siert je. Sommigen lopen er voor weg.quote:
Aah da's wel een mooie jaquote:
Ja, I know, ik kan samen met Koen wel een boek schrijvenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat siert je. Sommigen lopen er voor weg.
geloof me, ook ik heb 100x op dat punt gestaanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat siert je. Sommigen lopen er voor weg.
Klikt bekent in de orenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Laatst op mijn elleboog geland nou vorige week en nu nog steeds last van mijn ouders vermoeden dat het gebroken is. (fysio ) omdat het na een week nog steeds nog best kut gaat.
merk er alleen wat van als ik mijn polsen probeer te draaien of als ik ingewikkelde combinatie handelingen moet doen als eten naar mijn mond brengen. voor de rest kan ik er alles mee maar kost het me wat pijn en moeite.
Ben dan ook geen watje om te zeggen verband erom want ik wil hem gebruiken..
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, ook ik heb 100x op dat punt gestaan
Ik zeg doen!! Misschien hebben zowel jullie als anderen er wat aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, I know, ik kan samen met Koen wel een boek schrijven
Beterschap cgm!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Laatst op mijn elleboog geland nou vorige week en nu nog steeds last van mijn ouders vermoeden dat het gebroken is. (fysio ) omdat het na een week nog steeds nog best kut gaat.
merk er alleen wat van als ik mijn polsen probeer te draaien of als ik ingewikkelde combinatie handelingen moet doen als eten naar mijn mond brengen. voor de rest kan ik er alles mee maar kost het me wat pijn en moeite.
Ben dan ook geen watje om te zeggen verband erom want ik wil hem gebruiken..
Ja in de trant van dan ben ik weer zo'n invalide en dan krijg je weer mensen die zeggen van aah hoe is dat gekomen?quote:
Het moet gewoon weg ... weg! meer niet maar ik wil wel mijn hand gebruiken om te typen en piano spelen.quote:
Snap ik, ik steek ook zo in elkaar, kan slecht thuis zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja in de trant van dan ben ik weer zo'n invalide en dan krijg je weer mensen die zeggen van aah hoe is dat gekomen?
Op zich kan ik het me best voorstellen. Aan de andere kant: als ze er niks aan kan doen is dat ook wel weer cru...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, ook ik heb 100x op dat punt gestaan
met dat nummer heb ik niks, met RTSS welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Deze vind ik dan toch iets beter dan Running To Stand Still![]()
Voor een gebroken pols zit ik niet thuis.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
Snap ik, ik steek ook zo in elkaar, kan slecht thuis zitten
quote:
Je sport te weinig enige oplossing voor Depressie.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed dat IK geen relatie heb dan..![]()
Alhoewel, ik heb "slechts" een lichte depressie en hoop er zsm weer vanaf te zijn
Proefwerkûhnquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Duss, iemand nog iets leuks te doen deze week?
Zingen woensdag donderdag en vrijdagquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Vooralsnog geen heel spannende plannen maar hopelijk komen die nogquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
November is ook mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom? September is de mooiste maand
Hoezo goed?, het had je juist ook kunnen helpen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed dat IK geen relatie heb dan..![]()
Alhoewel, ik heb "slechts" een lichte depressie en hoop er zsm weer vanaf te zijn
Met het werk wat ik doe moet ik welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voor een gebroken pols zit ik niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |