Welterustenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga naar bed, trusten allemaal
Die is mooi ja. Staat toch op de Joshua Tree, zo uit mijn hoofd?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb veel van U2, maar meestal kom ik niet verder dan Running to stand still en die draai ik dan 20 keer
Trustequote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Indeed.... Ook al zeggen er nu tig af voor de meet ook dan wordt het nog steeds niks, dit soort zaken kort vantevoren melden gaat het hier niet wordenquote:
Graagquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slaap lekker lieverd, morgen even bellen?
Trusten Stuquote:
drukquote:
Schouder-nekwise? Nee, met als pluspunt dat het dus geen rsi is.quote:
Geen idee, ik heb alles op alfabetische volgordequote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is mooi ja. Staat toch op de Joshua Tree, zo uit mijn hoofd?
Kan ik me ook wel een beetje voorstellen..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Indeed.... Ook al zeggen er nu tig af voor de meet ook dan wordt het nog steeds niks, dit soort zaken kort vantevoren melden gaat het hier niet worden
Als Fok en msn maar werken vind ik het goedquote:
nope, maar ik ben indertijd wel met een spontane relaxte meid getrouwd die niet van plannen hield.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel een beetje voorstellen..
Maar ik hoef dan ook met niemand rekening te houden (zowel fijn als niet-fijn)
Trustenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu kan ik het toch ook niet laten om even te gaan luisterenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem nu op, inderdaad Joshua tree
Mensen kunnen veranderenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar ik ben indertijd wel met een spontane relaxte meid getrouwd die niet van plannen hield.
Dat maakt het allemaal een beetje wrang.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |