Ik heb wel alle cd's van Green Dayquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel iets meer, ik heb 182 nummers
Dat is zeker klotequote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, was wat klote allemaal, verlies door bezuinigingen een goede collega in het project
Oooh, dat is wel balenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, was wat klote allemaal, verlies door bezuinigingen een goede collega in het project
shitquote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik geen vrouw had gehad waamee ik voor zaterdag al wat dingen heb afgesproken dan had ik
dat ZEKER een heel leuk spontaan idee gevonden![]()
hij is niet ontslagen gelukkig, maar zal een hoop meer dingen in m'n eentje moeten doenquote:
Arme jij,quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pinguinquote:
Iemand baalt dat hij zijn router niet beter beveiligd heeft, maar voor de rest: prima!quote:
lekker danquote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij is niet ontslagen gelukkig, maar zal een hoop meer dingen in m'n eentje moeten doen
lekker een single point of failure creeeren dus
oke top, weer opgeknapt ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand baalt dat hij zijn router niet beter beveiligd heeft, maar voor de rest: prima!
flitserquote:
Jij stout internetten?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand baalt dat hij zijn router niet beter beveiligd heeft, maar voor de rest: prima!
slaap ze marijkequote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga naar bed, trusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
symquote:
Slaap Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik er precies heb, stuk of 8 denk ik. Moet je maar even op mijn homepage kijken en dan op pagina 17 of 18quote:
Truste Marijkjequote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
slaap lekker lieverd, morgen even bellen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |