hij weet prima hoe dat werktquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan sta ik de hele dag alleen het koffiezetapparaat te bedienen.
quote:
Kan zijn dat ik er zondag niet benquote:
Vrees van wel..quote:
Op een dag of twee flinke koorts na het vliegen ( airco in vliegtuigen en ranzige roggel-chinezenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles goed geweest verder? Klonk als een heel toffe trip
mwah was een wat vreemde dag, begon pas om 10 uur (want eerst kids naar school brengen op maandag)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niets man
Hoe is je maandag verlopen? Goede dag of blij dat het achter de rug is
ik heb veel van U2, maar meestal kom ik niet verder dan Running to stand still en die draai ik dan 20 keerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al mijn u2 cd's liggen bij mijn vader. Afgelopen zaterdag nog naar October geluisterd
huh? zondag niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er zondag niet ben![]()
...
Dus valt wel mee...
whiskersquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Koen![]()
![]()
![]()
En hoi Marijke![]()
![]()
![]()
En en hoi GF![]()
![]()
![]()
Nog iemand vergeten nu? Hoop het niet!!!
Dat kunnen ze zelf ook welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er maar 4 van U2..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al mijn u2 cd's liggen bij mijn vader. Afgelopen zaterdag nog naar October geluisterd
KAN....quote:
Ik help je welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Symphquote:
Klinkt eigenlijk wel als een relaxte dag al was dat het misschien nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah was een wat vreemde dag, begon pas om 10 uur (want eerst kids naar school brengen op maandag)
En dan om 14:00 mijn collega naar huis brengen in Zwijndrecht die zijn leaseauto moest inleveren. Daarna ff een bakkie gedaan bij m'n ma (Dordrecht) en weer terug naar huis
als ik geen vrouw had gehad waamee ik voor zaterdag al wat dingen heb afgesproken dan had ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrees van wel..![]()
Kunnen wij -die er helaas niet meer bij passen in DM's huis- niet gewoon ook een meet houden??
Dan zijn we niet meer zo verdrietig dat we niet ook kunnen??
nee, was wat klote allemaal, verlies door bezuinigingen een goede collega in het projectquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een relaxte dag al was dat het misschien niet
Dat klinkt als afzienquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een dag of twee flinke koorts na het vliegen ( airco in vliegtuigen en ranzige roggel-chinezen) prima. Nadeel: 600 km rijden met 39,5 graden koorts en geen nachtrust was uhm, een uitdaging
bergjes met bochten
Maar ook overleeft, dus op dat puntje na niets dan prima gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |