Mag best hoor, ik ben vrijdag toch thuisquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh gojje, we moeten zo onderhand vrijdagavond alvast beginnen geloof ik
behalve als het koud is, dan 100 kopjes koffiequote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, het lijkt er wel op, het wordt a lnong walk
Dat is wel minderquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
even wat minder fijn gedoe met mijn dochter en de rest zet ik ff niet op het forum
Het wisselt nogalquote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus meer
[..]
Dat is zeker belangrijk
Hoe is het dan met jou?
Mwa redelijk, had toch, gezien de korte tijd, beter kunnen gaan douchen.quote:
Tussen de 3 en 8 graden met kans op wat regen verwachten ze nu...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als het koud is, dan 100 kopjes koffie
Laatste volle dag in maleisie. Morgen nog ontbijt hier, daarna naar singapore. Zeven uur transfertijd, dus dat zal wel shoppen worden. Lush en zulcks. ' s avonds om elf uur vliegen we pas. 3 feb 's ochtends thuis. Leuk dat met de tijd meevliegen, dan lijkt het op papier korter!quote:
maar badkamer is toch ook van jou? Dan wacht ze maarquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk, had toch, gezien de korte tijd, beter kunnen gaan douchen.
Was ook een beetje bang dat huisgenote haar tanden wilde gaan poetsen en dus ook de badkamer nodig had.
Hij staat er toch ook al op pagina 1!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Toch hoort deze gewoon in dit topic![]()
![]()
100 kopjes koffie it isquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen de 3 en 8 graden met kans op wat regen verwachten ze nu...
het zullen wel 100 kopjes koffie worden denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve als het koud is, dan 100 kopjes koffie
Alles goed geweest verder? Klonk als een heel toffe tripquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste volle dag in maleisie. Morgen nog ontbijt hier, daarna naar singapore. Zeven uur transfertijd, dus dat zal wel shoppen worden. Lush en zulcks. ' s avonds om elf uur vliegen we pas. 3 feb 's ochtends thuis. Leuk dat met de tijd meevliegen, dan lijkt het op papier korter!
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik jou vergeten??
![]()
![]()
![]()
Nee toch?? Je was er toch al toen ik iedereen begroette?? Toch?![]()
Zo niet, Hoi lieve Suikertaartje![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Jammerquote:
Dat is wel jammer, netjes dat je wel rekening met haar houdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk, had toch, gezien de korte tijd, beter kunnen gaan douchen.
Was ook een beetje bang dat huisgenote haar tanden wilde gaan poetsen en dus ook de badkamer nodig had.
Daar stond toch alleen die van Queen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij staat er toch ook al op pagina 1!
Mee eens, dat was namelijk ook het nummer waar ik aan dachtquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Toch hoort deze gewoon in dit topic![]()
![]()
Ook die van U2quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar stond toch alleen die van Queen?![]()
[KSC #2713] It's a beautiful day!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar stond toch alleen die van Queen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |