En dat begrijp ik dus niet, want als het daarna lekker is maakt het toch niet uit?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik dingen die ik vies vind (vis) niet ga koken en dan maar lekker ga maken met sausjes.
Dat is weer het andere uiterste. Alle topkoks gebruiken kruiden en specerijen hoor. Zoutloos koken doen ze in het zieken- en bejaardentehuis.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Dus jij lust alleen producten waar een hele pleur aan specerijen op zitten? Grappig
Ik zie het NUT er niet van in stond er toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet, want als het daarna lekker is maakt het toch niet uit?
dat weet ik al jaren, waarom denk je anders dat ik in de zure sloot ga?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo zien die van ons volk eruit. Komt omdat we hem te vaak op de verkeerde plek stoppen. Wist je dat niet?
Gerookte zalmquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Dan nog maakt de bereidingswijze vaak wel veel uit voor de smaak. Als je zalm rookt smaakt het heel anders dan gestoomd bijvoorbeeld en juist de combi van de smaak van een vis met specerijen oid kan beide smaken verhogen. Maar goed.
Dat weet ik. Maar topkoks laten de oorspronkelijke smaak niet verloren gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Alle topkoks gebruiken kruiden en specerijen hoor. Zoutloos koken doen ze in het zieken- en bejaardentehuis.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
Contract; OT, goed salaris, jippie-ja-jee.
Dat heb ik toch nergens gezegd?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik. Maar topkoks laten de oorspronkelijke smaak niet verloren gaan.
Thuis, de hotribs van de http://www.spareribexpress.com/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Speaking of food, waar zal ik NU weer eens gaan eten zo?.
Klopt. Maar dat maakt voor het statement "Dan heb je nog nooit goed bereide vis gehad" weinig uit. Want dat is een onzin-statementquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Dan nog maakt de bereidingswijze vaak wel veel uit voor de smaak. Als je zalm rookt smaakt het heel anders dan gestoomd bijvoorbeeld en juist de combi van de smaak van een vis met specerijen oid kan beide smaken verhogen. Maar goed.
Ja, lekker makkelijk als ik om 19:30 in de melkweg moet zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Thuis, de hotribs van de http://www.spareribexpress.com/nl/
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Jij zegt dat je producten zonder specerijen niet lekker vind, waaruit ik de conclusie trok dat je de natuurlijke smaak van producten niet lekker vindt en dat sprak jij niet tegen.quote:
Nom nom.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
Gerookte zalm; gerookte paling
; gerookte makreel
+ teveelquote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het NUT er niet van in stond er toch?
Waarom zou nik de moeite gaan doen iets wat ik vies vind te gaan bereiden, om het daarna onder te moeten stoppen met sausjes omdat ik het anders niet lekker vind? Dan kan ik beter OF gewoon puur de saus gaan eten of iets beereiden wat ik lekker vind ongeacht of ik de smaak verbloem met saus of niet
Da's toch niet zo raar? Dat je kookt wat je zelf lust en dat je niet kookt wat je niet lust?
Mja, ik houd niet van koffie, maar wel van dingen met koffiesmaak zeg amarquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt voor het statement "Dan heb je nog nooit goed bereide vis gehad" weinig uit. Want dat is een onzin-statement
Daarnaast smaakt het anders, maar de basissmaak (de zeesmaak) blijft er in zitten op de een of andere manier. Het is zoiets als aan iemand die geen koffie lust wiener melange voorschotelen en zeggen dat dat toch heel anders smaakt. Klopt. Maar het smaakt nog steeds naar een hint van koffie, en als je DAT smerig vindt... ja dan lust je het dus ook niet
Dat klinkt leukquote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik al jaren, waarom denk je anders dat ik in de zure sloot ga?
Als je mij niet alle details van te voren geeft kan ik je toch nooit helpenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als ik om 19:30 in de melkweg moet zijn.
Ik ook niet zoutloosquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Alle topkoks gebruiken kruiden en specerijen hoor. Zoutloos koken doen ze in het zieken- en bejaardentehuis.
Die details had ik al gegevenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mij niet alle details van te voren geeft kan ik je toch nooit helpen
Dat soort mensen moet je idd afknallen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Laatst een kennis van ons:
"Ja, het was wel gezellig en het smaakte wel, maar mijn smaakpapillen zijn toch te goed ontwikkeld om daar echt van te genieten, maar het ging om de sfeer he."
Over een kerstetentje bij zn schoonzus...
Hij doet net of ie zo'n geweldig pallet heeft en dat is gewoon ECHT niet zo, ze eten wekelijks minimaal drie keer afhaalzooi ofzo, kweet niet, vind t dan zo patserig klinken.
Omdat tonijnsteak nog het meeste naar vlees smaakt. En dan nog zal ik het nooit zelf kiezen omdat het er nog steeds in zit. En bij die coquilles was het dus een kwetsie van het sausje wat vanalles verbloemde. Het is niet zo dat als ik het voorgeschoteld krijg dat ik het niet opeet als een klein kind, maar ik zal het niet zelf bestellen. En al helemaal niet zelf klaarmaken.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, ik houd niet van koffie, maar wel van dingen met koffiesmaak zeg amarDus een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Maar jij eet iig wel coquilles of tonijnsteak, dus je weet dat niet elke vis hetzelfde smaakt
Net of een stamppotje niet even lekker kan zijn op zijn tijd als een 2 sterren maaltijdquote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Laatst een kennis van ons:
"Ja, het was wel gezellig en het smaakte wel, maar mijn smaakpapillen zijn toch te goed ontwikkeld om daar echt van te genieten, maar het ging om de sfeer he."
Hij doet net of ie zo'n geweldig pallet heeft en dat is gewoon ECHT niet zo, ze eten wekelijks minimaal drie keer afhaalzooi ofzo, kweet niet, vind t dan zo patserig klinken.
half 8 he? snelle hap dus bij de febo, kfc, mac, bk oid...quote:
Dat blijkt wel uit het 'door de zure sloot gaquote:
Klopt jaquote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je idd afknallen.
Ik ben gek op echt goed, en dan vaak ook duur eten, maar soms is een broodje shoarma gewoon zoooo lekker....
Zal wel eetcafe worden denk ik, stoop en stoop ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
half 8 he? snelle hap dus bij de febo, kfc, mac, bk oid...
of als je snel bent nog ff langs steakhouse op rembrandt
Ik vind het zo opschepperig en dat is jammer, dat ie het lekker vindt prima, maar dat ie gaat 'klagen' over t eten bij zn schoonzus en zelf wel heel vaak kant en klare pizza, diepvrieszooi enzo eet, vind ik niet in dat plaatje passen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je idd afknallen.
Ik ben gek op echt goed, en dan vaak ook duur eten, maar soms is een broodje shoarma gewoon zoooo lekker....
Sowieso schijnt elke 7 jaar je smaak te veranderen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt jaff lekker junkfoooooood frenzy. Kan best lekker zijn,
Je kunt je smaakpapillen echter wel "trainen" of laten wennen. Zoals dat ik dus olijven heb leren eten. Ik denk dan ook dat ze vaker bedoelen dat je je smaak verbreed hebt en niet de "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" mentaliteit hebben.
Je raakt er iig wel voller van vaakquote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of een stamppotje niet even lekker kan zijn op zijn tijd als een 2 sterren maaltijd
ik zou niet meer bijkomenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
das huilen van blijdschap toch? of had ik de verkeerde smiley?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het 'door de zure sloot ga' gedeelte ja
Ewquote:
Ik was gelukkig met iemand anders aan het praten en ving het alleen maar zijdelings opquote:
Kip in cola was overheerlijk, net als kip in sinas. Wokken in 7Up ook. maar ik ben ook vrij huiverig voor de schnitzel in cassis hoorquote:
Vorige week nog Foie gras gegeten, heel lekker, maar echt een mega portie, dan gaat het me ook weer tegenstaan na een paar flinke happenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EwOrgaanvlees!
Al vind ik foie gras (sorry gansjes) wel lekker en leverworst of leverpastei ook
Ja dat. Maar gewoon lever, hart en niertjes. Ieww.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
EwOrgaanvlees!
Al vind ik foie gras (sorry gansjes) wel lekker en leverworst of leverpastei ook
Ja paar happen is lekker, niet een hele bakquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorige week nog Foie gras gegeten, heel lekker, maar echt een mega portie, dan gaat het me ook weer tegenstaan na een paar flinke happen.
Ik vind de structuur meestal zo vies in m'n mondquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat. Maar gewoon lever, hart en niertjes. Ieww.
en dan lees ik later dat ie zelf kant en klaarmaaltijden eet soms, of thuisbezorging....quote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was gelukkig met iemand anders aan het praten en ving het alleen maar zijdelings op
We wildfen voor een nieuwe frisdrank gana en de cassis hadden we nog niet gehad. Hij zei: ja schnitzel met cranberrie compote kan... cranvberrie, besjes... cassis... dat kan best!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het wel proberen, maar ik verwacht er niet veel van nee, das geen combi.
het is onderdeel van de Koken met Prik door Stephan & Rik reeksquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb mijn cassis ook liever in een glas ja..![]()
Dat zit dus wel tussen je oren!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de structuur meestal zo vies in m'n mond
Het lijkt me echt helemaal nietsquote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het is onderdeel van de Koken met Prik door Stephan & Rik reeksZijn er 3 erg lekkere gerechten uitgekomen... en pas 1 smerige
Ik verwacht vanavond dat het 3-2 wordt
De sinas gaf een soort duck a l'orange smaakje. Normaal ben ik ook niet zo van fruit bij het warme eten, of fruitsmaak. Ben meer van hartige en zoute of pittige smaken (en dan geen zout op de aardappelsquote:Op maandag 31 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
Ik eet uit principe ook geen foie gras en ik vind het ook niet lekker. Orgaanvlees is ook geen favoriet.
En ik hou dus niet zo van zoete smeken in mijn eten. Ik kan het wel harden, maar nee, liever nietSterker nog, ik drink ook geen 7up, cassis of sinas.
Ik vind de smaak gewoon vies. Pate's zijn dan een uitzondering want dat smaakt gewoon heel anders dan een gebakken of gekookt levertje.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de structuur meestal zo vies in m'n mond
Ik stoorde me een beetjequote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
en dan lees ik later dat ie zelf kant en klaarmaaltijden eet soms, of thuisbezorging....
wat lult ie dan
ik zou lachen
Ik vind het ook niet zo lekker, dus da bestel ik idd ook niet uit mezelf. Hoewel ik soms een zoetig sausje op mn vlees wel vind gaan. soms.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
Ik eet uit principe ook geen foie gras en ik vind het ook niet lekker. Orgaanvlees is ook geen favoriet.
En ik hou dus niet zo van zoete smeken in mijn eten. Ik kan het wel harden, maar nee, liever nietSterker nog, ik drink ook geen 7up, cassis of sinas.
Nee de mond zit nog lageeeeeeeeeer!quote:
Dat roept iedereen vooraf, tot ze de kip in cola geproefd hebben (En da's dan verder met scherpe mosterd en bacon en zo, dus tis niet mierzoet of zo hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het lijkt me echt helemaal niets
eend a l'orange vind ik ook niksquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De sinas gaf een soort duck a l'orange smaakje. Normaal ben ik ook niet zo van fruit bij het warme eten, of fruitsmaak. Ben meer van hartige en zoute of pittige smaken (en dan geen zout op de aardappels)
Ja, kip met cola heb ik meer goeie dingen over gehoord, ik moet nog steeds naar Pien85 om het een keer te komen etenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat roept iedereen vooraf, tot ze de kip in cola geproefd hebben (En da's dan verder met scherpe mosterd en bacon en zo, dus tis niet mierzoet of zo hoor). Ik heb het gewoon 1x geprobeerd omdat ik nieuwsgierig was.... en nu moet ik het vaker maken van vrienden
Wat niet gaat, gaat niet. Eerst nu aan jezelf denken en dan weer andere dingen opbouwenquote:
Ik ben sowieso van het kaliber "Wat de boer niet kent..."quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat roept iedereen vooraf, tot ze de kip in cola geproefd hebben (En da's dan verder met scherpe mosterd en bacon en zo, dus tis niet mierzoet of zo hoor). Ik heb het gewoon 1x geprobeerd omdat ik nieuwsgierig was.... en nu moet ik het vaker maken van vrienden
Bleek dat ik er nog niet helemaal klaar voor was om (part-time) in een drukke winkel te staan... halve paniekaanvallen enzoquote:
Logisch, als je 3 hapjes hebt geproefd zit je volquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van het kaliber "Wat de boer niet kent..."
ik bedoel dan ook uitlachen, in zijn gezicht. en dan vragen waar ie het lef vandaan haalde vanwege eerder genoemde voorbeeldenquote:
Nee nou dan hoef je hem dus ook niet in de sinas te pleurenquote:
Knoflook op het etenquote:Inderdaad, hartige smaken! Knoflook!
Ik zou echt alles proberen, als het maar dood is, levend zou misschien voor sommige beesten ook nog wel kunnen, maar de meeste echt nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal je verbazenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, als je 3 hapjes hebt geproefd zit je vol.
/peace out.
Dat dus... maar voelt nu wel even kut.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat niet gaat, gaat niet. Eerst nu aan jezelf denken en dan weer andere dingen opbouwen
niks mis met een keertje proberen tochquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bleek dat ik er nog niet helemaal klaar voor was om (part-time) in een drukke winkel te staan... halve paniekaanvallen enzo
Ik heb flinke overreding nodig om iets te proberen meestalquote:Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
niks mis met een keertje proberen toch
Ik bestel in restaurants wel vaak wat ik weet dat ik lust maar wat ik zelf thuis dan niet vaak eet bijvoorbeeld. Anders vind ik het in zonde als ik het niet list, maar ook zonde als ik weet dat ik het thuis ook zo klaar kan maken.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde, want dan mis je ws ook veel dingen die je wel lekker zou vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb flinke overreding nodig om iets te proberen meestal
Ik bestel juist het liefst dingen die ik niet ken, moet zeggen dat dat wel ligt aan het restaurant...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bestel in restaurants wel vaak wat ik weet dat ik lust maar wat ik zelf thuis dan niet vaak eet bijvoorbeeld. Anders vind ik het in zonde als ik het niet list, maar ook zonde als ik weet dat ik het thuis ook zo klaar kan maken.
En qua die vis.... als de ander vis heeftprobeer ik best een stukje. Zo heb ik ook wel mossel geproefd, en venusschelpen, en zeewolf etc etc Maar 90% lust ik gewoon niet. Dus tis niet zo dat ik het niet probeer
als iets niet lekker is, ach, die smaak ben je zo weer kwijt toch....quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb flinke overreding nodig om iets te proberen meestal
Dat borrelt bijna de pan uit man!quote:
Klopt, al was ik gisteren dapper genoeg om bij een Mexicaan te gaan eten.. Wat dus niet echt mijn ding is, op 't vlees naquote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonde, want dan mis je ws ook veel dingen die je wel lekker zou vinden
dat doe ik dan weer niet zo snel, zonde van het geld zegquote:Op maandag 31 januari 2011 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bestel juist het liefst dingen die ik niet ken, moet zeggen dat dat wel ligt aan het restaurant...
Dat dus, al wil ik soms wel een hapje meepikken van iemand waar ik dan mee ben op dat moment.. Dan is het voor mij niet zo'n zonde als die persoon het wel gewoon lustquote:Op maandag 31 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe ik dan weer niet zo snel, zonde van het geld zeg
wel misschien iets erbij oid...
Ik lust bijna alles wel, dus dan is het niet zo gauw zonde, heb zelfs nog nooit gehad in een restaurant dat ik iets niet lustte volgens mijquote:Op maandag 31 januari 2011 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe ik dan weer niet zo snel, zonde van het geld zeg
wel misschien iets erbij oid...
Ik kon me inhouden vanmiddag, alleen het hoognodige gehaaldquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Nu moet ik met een hongerige maag en een MI van tafels vol eten boodschappen gaan doen in de AH XL
Goddammit dat gaat me weer een vermogen kosten aan dingen die toch nooit opgaan!!!!!
Over een weekje ga ik weer werk zoeken...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow, dat werkt idd niet, dan is het het beste, al voelt het misschien als een nederlaag
Goed, moe, want ziek kind = weinig slaapquote:Op maandag 31 januari 2011 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hoor! staat echt lekkers hier te sudderen![]()
En hoe is het daar?
Genoeg pillen in dat kind stoppen, blijft het wel stil. Niets ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, moe, want ziek kind = weinig slaap
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Over een weekje ga ik weer werk zoeken...
Ergens in een achterkamertje archiveren ofzo
Ik heb nog wel wat pillen liggen!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Genoeg pillen in dat kind stoppen, blijft het wel stil. Niets ernstigs hoop ik?
Neu, beetje grieperig, maar niet zo erg gelukkig, slapjes en buikpijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Genoeg pillen in dat kind stoppen, blijft het wel stil. Niets ernstigs hoop ik?
Vind het ook altijd wel leuk om nieuwe dingen te proberen. Beter dan die eeuwige en geijkte babi pangang.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lust bijna alles wel, dus dan is het niet zo gauw zonde, heb zelfs nog nooit gehad in een restaurant dat ik iets niet lustte volgens mij
Ik was laatst met mn werk bij een wokrestaurant en heb alles waarvan ik niet wist wat t was op mn bord gegooidquote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wel leuk om nieuwe dingen te proberen. Beter dan die eeuwige en geijkte babi pangang.
ik ga altijd naar zon grote chinese supermarkt hier en dan dingen kopen waarvan ik geen idee heb wat het isquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was laatst met mn werk bij een wokrestaurant en heb alles waarvan ik niet wist wat t was op mn bord gegooid
Alleen geen pittige saus trouwens, dat vind ik echt niet lekkerdan sta ik in brand en proef ik niets meer.
ligt dat aan die producten of aan jouw kook kunsten?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga altijd naar zon grote chinese supermarkt hier en dan dingen kopen waarvan ik geen idee heb wat het isbeetje googlen hoe ik het klaar moet maken en dan proberen.
meestal is het ranzig
Dat doe ik dan weer minder gauw, dingen klaarmaken waarvan ik geen idee heb hoe... Soms wel, maar echt heel soms...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga altijd naar zon grote chinese supermarkt hier en dan dingen kopen waarvan ik geen idee heb wat het isbeetje googlen hoe ik het klaar moet maken en dan proberen.
meestal is het ranzig
Vanavond gebonden bloemkoolsoep met prei, beetje knoflook, nootmuskaat, mosterd en oude kaasquote:Op maandag 31 januari 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ga ook vis eten vanavond, stukjes zalm gerold in panga.
Vraag 't Lotusss!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer minder gauw, dingen klaarmaken waarvan ik geen idee heb hoe... Soms wel, maar echt heel soms...
Wil graag een keer beef wellington maken, maar dan moeten er mensen meeëten
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ligt dat aan die producten of aan jouw kook kunsten?
je zei kaasquote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanavond gebonden bloemkoolsoep met prei, beetje knoflook, nootmuskaat, mosterd en oude kaas
En het hoofdgerecht?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond gebonden bloemkoolsoep met prei, beetje knoflook, nootmuskaat, mosterd en oude kaas
Toscaanse Tomatensoep-iets dus?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik maak goddelijke tomaten prei soepmet tabasco
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toscaanse Tomatensoep-iets dus?
Dat IS het hoofdgerecht... het vult echt goed!quote:
Daarbij zijn er ook gewoon ladingen mensen die niet perse 2kg voer moeten eten 's avonds om een gevuld gevoel te krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat IS het hoofdgerecht... het vult echt goed!
Heb laatst een docu gezien dat mensen die gebonden soepen eten véél langer vol zitten dan mensen die "apart" gewoon voedsel eten....quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij zijn er ook gewoon ladingen mensen die niet perse 2kg voer moeten eten 's avonds om een gevuld gevoel te krijgen.
Lang volzitten bereik je door vezels te eten. Niet veel etenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb laatst een docu gezien dat mensen die gebonden soepen eten véél langer vol zitten dan mensen die "apart" gewoon voedsel eten....
Hmmm, 10 Big Macs.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij zijn er ook gewoon ladingen mensen die niet perse 2kg voer moeten eten 's avonds om een gevuld gevoel te krijgen.
Dat "gevulde gevoel" lukt anders prima met soep. Maar ik heb heel snel weer trek, en dat is best logisch aangezien soep voor het grootste deel uit water bestaat en dat verteert gewoon heel snel.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef stbabylon het volgende:
Ook dat... maar met precies hetzelfde eten en hoeveelheden (waarvan één partij in de blender) werden dus 2 groepen getest... en de groep met de soep op zat na 2 uur nog flink vol.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang volzitten bereik je door vezels te eten. Niet veel eten
Whehe 10 big macs op elkaar is hoger dan dat jij bentquote:
+1quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt niet, tenzij erwtensoep. Anders heb ik na 10 minuten weer honger.
Ik ook van jouquote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe 10 big macs op elkaar is hoger dan dat jij bent
NONDEJU! mijn stoofpeertjes zijn gelukt!!!! En hoe!!!!! Ben hardlopen, dan kan ik vanavond die fles port die in de peertjes zit opdrinken/eten..
Leuk gezegd, lijkt nu alsof water snel verteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat "gevulde gevoel" lukt anders prima met soep. Maar ik heb heel snel weer trek, en dat is best logisch aangezien soep voor het grootste deel uit water bestaat en dat verteert gewoon heel snel.
En dan is het nog niet eens dinsdagquote:
Ik ook. Maar ik heb wijn, pillen en vriendjequote:
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroegquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens dinsdag
Wacht dinsdag nu maar even afquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroeg
ooh nee dat is t niet. Wel positiefquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens dinsdag
Wijn en pillen, top combiquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb wijn, pillen en vriendje
ik ben heel benieuwd hoe jij je morgen voeltquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dinsdag is tof! Dinsdagavond kan ik weer in Zwolle naar de kroeg
Heb Evie alleen maar geknuffeld en knuffels van gekregenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij emo? Ben je in elkaar geslagen door Evie?
Heet dat tegenwoordig zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb Evie alleen maar geknuffeld en knuffels van gekregen
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weetquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht dinsdag nu maar even af
Echt welquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wijn en pillen, top combi![]()
En vriendje heb ik nietvriendinnetje ook niet
Oh heb je dat gemist, lag je toen al te snurken?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weet
Nu je dat zo zegt/typt.. Idd..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel omnieus, alsof er dinsdag iets engs met mij gaat gebeuren. En dat jij het nu al weet
quote:
denk het...quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heb je dat gemist, lag je toen al te snurken?
kom je vanzelf achterquote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Ik ga morgen zeehondjes knuppelenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
Ben benieuwd of babsje dinsdag een traantje moet wegpinken bij een emotioneel filmmoment ofzo...
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga morgen zeehondjes knuffelen
Zeehondjesquote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
De zeehondjes hebben het topic vermoord
Kutzeehondjes
Oh jee, begint het nu al?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
De zeehondjes hebben het topic vermoord
Kutzeehondjes
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag niet rottig tegen je, maak het me niet te moeilijk
Kan me alleen niet herinneren dat ik echt zo rottig deedquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg goed te maken
Nee jij zal jezelf wel enorm grappig gevonden hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me alleen niet herinneren dat ik echt zo rottig deed
Maar lastig aangezien zijn pikkie niet groeien wou, daar in die stervenskou.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seabert, z'n pikkie die is klein, neuken vindt hij fijn!
Nadat we in de club aankwamen heb ik sowieso niet rottig gedaan! Nou ja, niet direct gericht op jou..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jij zal jezelf wel enorm grappig gevonden hebben
Nee daar viel het mee gelukkig. En toch moest je even op het strafbankje..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nadat we in de club aankwamen heb ik sowieso niet rottig gedaan! Nou ja, niet direct gericht op jou..
Vond het laatste bankje heul geen straf gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daar viel het mee gelukkig. En toch moest je even op het strafbankje..
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vond het laatste bankje heul geen straf gelukkig
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Ripley het volgende:
als stbaby het over "de club" heeft klinkt het gelijk als een hedonism swingersparadijs
hedonism ja, swingersparadijs, neequote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Ripley het volgende:
als stbaby het over "de club" heeft klinkt het gelijk als een hedonism swingersparadijs
Als we er zin in hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heeft iedereen dat hier dan, dat alles wat ik zeg, dat ook maar ergens ranzig KAN geïnterpreteerd worden, dat ook wordt, omdat ik het zeg?
daar was je gisteren anders nog trots opquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heeft iedereen dat hier dan, dat alles wat ik zeg, dat ook maar ergens ranzig KAN geïnterpreteerd worden, dat ook wordt, omdat ik het zeg?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
quote:
* PeuRac hoort nu een "ja maar, dat ligt toch niet aan mij?" toonquote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon zo!
Schaar je je nu weer meteen achter babs? De hetze moet eens afgelopen zijn!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac hoort nu een "ja maar, dat ligt toch niet aan mij?" toon
Gelukkig maar. Was al even bang dat jij je opeens netjes zou gaan gedragen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben ons een rolberoerte geswingd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zo zei je dat elke keerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schaar je je nu weer meteen achter babs? De hetze moet eens afgelopen zijn!
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was al even bang dat jij je opeens netjes zou gaan gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk, ik ben lief en onschuldig!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Zit je nu naar complimentjes te vissen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit je nu naar complimentjes te vissen?Als dat zo was, zou ik niet in de peu- en babspoel gaan vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Aah, zo erg waren we nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou ik niet in de peu- en babspoel gaan vissen
quote:
quote:
*knuffelt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HondjeAlleen zie ik nu allemaal dingen die nog veranderd moeten en het voor ons linker oor is in het echt niet zo donker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
Die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HondjeAlleen zie ik nu allemaal dingen die nog veranderd moeten en het voor ons linker oor is in het echt niet zo donker.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik las 'kut'quote:
Ik maar denken dat jij zo'n stoertje bent... Valt me tegen hoorquote:
Het enige deel waar ik echt tevreden over benquote:
Oh maar ik heb mij zo goed mogelijk verdedigd, ze zijn allebei zelf ook flink toegetakeld hoor. Maar samen versterkten ze elkaar ofzo en de een hielp de ander de hele tijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maar denken dat jij zo'n stoertje bent... Valt me tegen hoor
Daarom Picasaquote:
Ik heb Imageshack gepakt. Maar die is ook kut, kan zelf de foto niet eens bekijkenquote:
hebben jullie vaak kamers vrij?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
Eten en dan naar een vergadering slepen en ook nog iets van een hospiteer avond van mijn kamer, maar die ga ik voor een groot deel missen
Dan is het goedquote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik heb mij zo goed mogelijk verdedigd, ze zijn allebei zelf ook flink toegetakeld hoor. Maar samen versterkten ze elkaar ofzo en de een hielp de ander de hele tijd.
Het was echt vreselijk!
Ja, dan is het probleem opgelost, dan kunnen we hun trucje toepassen: als een van ons uithaalt en ze doen wat terug, kan de ander onschadelijk makenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het goedIk zal je de volgende keer bijstaan
En als dat niet werkt, hebben we onze tieten nog, dan is de strijd meteen gestredenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dan is het probleem opgelost, dan kunnen we hun trucje toepassen: als een van ons uithaalt en ze doen wat terug, kan de ander onschadelijk maken
Ik niet... maar dat zal ook wel door mijn pillen komenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Ja, zie je nu hoe erg het was! Zelfs mijn decolleté kon me niet redden.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als dat niet werkt, hebben we onze tieten nog, dan is de strijd meteen gestreden
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zie je nu hoe erg het was! Zelfs mijn decolleté kon me niet redden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het al! Ze stonden gewoon stijf van de drugs!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt eng, vooral met babs in gedachtenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het al! Ze stonden gewoon stijf van de drugs!
Volgens mij heb jij prima voor hem gezorgdquote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt eng, vooral met babs in gedachten
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij prima voor hem gezorgd
Ze liggen in de panquote:Op maandag 31 januari 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je ze zelf bereiden meis?
quote:
Tijntje!quote:
Ik zeg ook niet dat ik het nu niet meer benquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar was je gisteren anders nog trots op
Ik probeerde juist heel erg om me niet te focussen op je decolleté, want dat staat zo puberig (bijna gelukt ook nog!!).quote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeerde juist heel erg om me niet te focussen op je decolleté, want dat staat zo puberig (bijna gelukt ook nog!!).
quote:
Ik ben 32, jarenlange oefening. He, if it looks good, you just have to look!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel sneaky dan, heb niks gemerkt
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef stbabylon het volgende:
Smack My Bitch Up, Breathe, Mindfields, Narayan, Firestarter, Climbatize.. wat is Fat Of The Land toch eigenlijk een zalig album
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben 32, jarenlange oefening. He, if it looks good, you just have to look!
Alsof jij nog zou gaan dansenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Narayan ruim op kop daarvan... die had ik graag zaterdag gehoord. 's Nachts
Narayan is dan ook een chillnummer, voor voor het slapen gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof jij nog zou gaan dansen
Ah voor op het balkon dusquote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Narayan is dan ook een chillnummer, voor voor het slapen gaan
Ach vooruit, waarom niet, je kon toch geen schade aanrichtenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, keuken, met z'n 2en (dat had dan nog gekunt, toen snurkte ik nog niet)
Zeg dat niet te hard..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach vooruit, waarom niet, je kon toch geen schade aanrichten
quote:
Ik was liefquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach vooruit, waarom niet, je kon toch geen schade aanrichten
Oh jawel hoor.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt me voor het eerst irl gezien, en je kiest ervoor om me zó te noemen? Veelzeggend.
Ik heb mijn bronnen!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Dat was NIET in Limburg te horen! Zo erg was het niet!
Dat wij een jochie van 18 uitlachen is niet bepaald lief, tosti-meisje.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door alle lieve dingen die je vergeten bent.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Dat was NIET in Limburg te horen! Zo erg was het niet!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze belde nog of het wat zachter kon.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat wij een jochie van 18 uitlachen is niet bepaald lief, tosti-meisje.
Zoals het hoort als jochies achter cougars aan gaan, ipv andersom.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo gemeen ging het niet, we lachten lief doch streng.
Wij? Lief uitlachen? Uhuh.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo gemeen ging het niet, we lachten lief doch streng.
Niet Top Gear van gister?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, warme choco, laptopje op schoot en House erop
Ehm, hoe weet jij dat nou, jij was het hele jong vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |