En nu balen dat ik geen collega van je benquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uur en 10 minuten en dan zeg ik ook dikke DOEI!![]()
Denk dat ik morgen churros uitdeel op mn werk.
Dat laatste lijkt me sterk. Dan heb je mij op FOK! en op het werk...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu balen dat ik geen collega van je ben
Door de TT of de OP?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me lekker niet aangesproken, Mata
Zeker. Maar 5 dagen buckets drinken is vermoeiend in elk geval.quote:
Ok, ok, ik baal gewoon dat ik geen Churro's hebquote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sterk. Dan heb je mij op FOK! en op het werk...![]()
spierpijn in de pols he, arme knulquote:Op maandag 31 januari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Maar 5 dagen buckets drinken is vermoeiend in elk geval.
Nu door naar vietnam vanaf morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, alsof ik zielig ben.. pffff....
Als single ben je toch per definitie zielig?quote:
Ja, je hebt mijn lach gemist, anders had je geweten dat die TT onzin is.quote:
vergeet eenzaam nietquote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als single ben je toch per definitie zielig?
Is dat zo ja?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als single ben je toch per definitie zielig?
ohja, ik heb wel een berg meer gemist.. ik ben zieligquote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn lach gemist, anders had je geweten dat die TT onzin is.
Bedanktquote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
spierpijn in de pols he, arme knul
ook daar wens ik je weer veel plezier
quote:
dat bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet er niet aan terugdenken, buckets vol sterke drank.
Je lacht best lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een lachwekkende sport uitgevoerd door een onzer Singles...quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je lacht best lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klein ettertje
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zonder hakken ben je kleiner dan ikquote:
Neuh, ik drink vrijwel geen sterkquote:
Wel apart, maar idd niet als een paard, dat zou knap zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
WTF? Ze lacht helemaal niet als een paardWaren jullie dronken of zo!
Maakt niet uit, jouw eerste reactie bij binnenkomst zei genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder hakken ben je kleiner dan ik
Ja? Zat er zo'n enorme hak onder dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder hakken ben je kleiner dan ik
Dat viel best mee, Mata probeert zich eruit te lullen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? Zat er zo'n enorme hak onder dan?
Ik was lekker de langste
Kijk, apart, daar kan ik mee levenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel apart, maar idd niet als een paard, dat zou knap zijn
Het is dat ik en Google vrienden zijn, maar je verwacht toch niet serieus dat ik die quote ken?quote:
Liedje van BZBquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Het is dat ik en Google vrienden zijn, maar je verwacht toch niet serieus dat ik die quote ken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |