Ik ga morgen zeehondjes knuppelenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
Ben benieuwd of babsje dinsdag een traantje moet wegpinken bij een emotioneel filmmoment ofzo...
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga morgen zeehondjes knuffelen
Zeehondjesquote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
De zeehondjes hebben het topic vermoord
Kutzeehondjes
Oh jee, begint het nu al?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
De zeehondjes hebben het topic vermoord
Kutzeehondjes
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag niet rottig tegen je, maak het me niet te moeilijk
Kan me alleen niet herinneren dat ik echt zo rottig deedquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg goed te maken
Nee jij zal jezelf wel enorm grappig gevonden hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me alleen niet herinneren dat ik echt zo rottig deed
Maar lastig aangezien zijn pikkie niet groeien wou, daar in die stervenskou.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seabert, z'n pikkie die is klein, neuken vindt hij fijn!
Nadat we in de club aankwamen heb ik sowieso niet rottig gedaan! Nou ja, niet direct gericht op jou..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jij zal jezelf wel enorm grappig gevonden hebben
Nee daar viel het mee gelukkig. En toch moest je even op het strafbankje..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nadat we in de club aankwamen heb ik sowieso niet rottig gedaan! Nou ja, niet direct gericht op jou..
Vond het laatste bankje heul geen straf gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daar viel het mee gelukkig. En toch moest je even op het strafbankje..
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vond het laatste bankje heul geen straf gelukkig
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Ripley het volgende:
als stbaby het over "de club" heeft klinkt het gelijk als een hedonism swingersparadijs
hedonism ja, swingersparadijs, neequote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Ripley het volgende:
als stbaby het over "de club" heeft klinkt het gelijk als een hedonism swingersparadijs
Als we er zin in hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heeft iedereen dat hier dan, dat alles wat ik zeg, dat ook maar ergens ranzig KAN geïnterpreteerd worden, dat ook wordt, omdat ik het zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |