quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij prima voor hem gezorgd
Ze liggen in de panquote:Op maandag 31 januari 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je ze zelf bereiden meis?
quote:
Tijntje!quote:
Ik zeg ook niet dat ik het nu niet meer benquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar was je gisteren anders nog trots op
Ik probeerde juist heel erg om me niet te focussen op je decolleté, want dat staat zo puberig (bijna gelukt ook nog!!).quote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zie je nu hoe erg het was! Zelfs mijn decolleté kon me niet redden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeerde juist heel erg om me niet te focussen op je decolleté, want dat staat zo puberig (bijna gelukt ook nog!!).
quote:
Ik ben 32, jarenlange oefening. He, if it looks good, you just have to look!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel sneaky dan, heb niks gemerkt
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef stbabylon het volgende:
Smack My Bitch Up, Breathe, Mindfields, Narayan, Firestarter, Climbatize.. wat is Fat Of The Land toch eigenlijk een zalig album
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben 32, jarenlange oefening. He, if it looks good, you just have to look!
Alsof jij nog zou gaan dansenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Narayan ruim op kop daarvan... die had ik graag zaterdag gehoord. 's Nachts
Narayan is dan ook een chillnummer, voor voor het slapen gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof jij nog zou gaan dansen
Ah voor op het balkon dusquote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Narayan is dan ook een chillnummer, voor voor het slapen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |