Als je mij niet alle details van te voren geeft kan ik je toch nooit helpenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als ik om 19:30 in de melkweg moet zijn.
Ik ook niet zoutloosquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Alle topkoks gebruiken kruiden en specerijen hoor. Zoutloos koken doen ze in het zieken- en bejaardentehuis.
Die details had ik al gegevenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mij niet alle details van te voren geeft kan ik je toch nooit helpen
Dat soort mensen moet je idd afknallen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Laatst een kennis van ons:
"Ja, het was wel gezellig en het smaakte wel, maar mijn smaakpapillen zijn toch te goed ontwikkeld om daar echt van te genieten, maar het ging om de sfeer he."
Over een kerstetentje bij zn schoonzus...
Hij doet net of ie zo'n geweldig pallet heeft en dat is gewoon ECHT niet zo, ze eten wekelijks minimaal drie keer afhaalzooi ofzo, kweet niet, vind t dan zo patserig klinken.
Omdat tonijnsteak nog het meeste naar vlees smaakt. En dan nog zal ik het nooit zelf kiezen omdat het er nog steeds in zit. En bij die coquilles was het dus een kwetsie van het sausje wat vanalles verbloemde. Het is niet zo dat als ik het voorgeschoteld krijg dat ik het niet opeet als een klein kind, maar ik zal het niet zelf bestellen. En al helemaal niet zelf klaarmaken.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, ik houd niet van koffie, maar wel van dingen met koffiesmaak zeg amarDus een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Maar jij eet iig wel coquilles of tonijnsteak, dus je weet dat niet elke vis hetzelfde smaakt
Net of een stamppotje niet even lekker kan zijn op zijn tijd als een 2 sterren maaltijdquote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Laatst een kennis van ons:
"Ja, het was wel gezellig en het smaakte wel, maar mijn smaakpapillen zijn toch te goed ontwikkeld om daar echt van te genieten, maar het ging om de sfeer he."
Hij doet net of ie zo'n geweldig pallet heeft en dat is gewoon ECHT niet zo, ze eten wekelijks minimaal drie keer afhaalzooi ofzo, kweet niet, vind t dan zo patserig klinken.
half 8 he? snelle hap dus bij de febo, kfc, mac, bk oid...quote:
Dat blijkt wel uit het 'door de zure sloot gaquote:
Klopt jaquote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je idd afknallen.
Ik ben gek op echt goed, en dan vaak ook duur eten, maar soms is een broodje shoarma gewoon zoooo lekker....
Zal wel eetcafe worden denk ik, stoop en stoop ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
half 8 he? snelle hap dus bij de febo, kfc, mac, bk oid...
of als je snel bent nog ff langs steakhouse op rembrandt
Ik vind het zo opschepperig en dat is jammer, dat ie het lekker vindt prima, maar dat ie gaat 'klagen' over t eten bij zn schoonzus en zelf wel heel vaak kant en klare pizza, diepvrieszooi enzo eet, vind ik niet in dat plaatje passen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je idd afknallen.
Ik ben gek op echt goed, en dan vaak ook duur eten, maar soms is een broodje shoarma gewoon zoooo lekker....
Sowieso schijnt elke 7 jaar je smaak te veranderen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt jaff lekker junkfoooooood frenzy. Kan best lekker zijn,
Je kunt je smaakpapillen echter wel "trainen" of laten wennen. Zoals dat ik dus olijven heb leren eten. Ik denk dan ook dat ze vaker bedoelen dat je je smaak verbreed hebt en niet de "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" mentaliteit hebben.
Je raakt er iig wel voller van vaakquote:Op maandag 31 januari 2011 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of een stamppotje niet even lekker kan zijn op zijn tijd als een 2 sterren maaltijd
ik zou niet meer bijkomenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |