daar was je gisteren anders nog trots opquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heeft iedereen dat hier dan, dat alles wat ik zeg, dat ook maar ergens ranzig KAN geïnterpreteerd worden, dat ook wordt, omdat ik het zeg?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heeft iedereen dat hier dan, dat alles wat ik zeg, dat ook maar ergens ranzig KAN geïnterpreteerd worden, dat ook wordt, omdat ik het zeg?
quote:
* PeuRac hoort nu een "ja maar, dat ligt toch niet aan mij?" toonquote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon zo!
Schaar je je nu weer meteen achter babs? De hetze moet eens afgelopen zijn!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac hoort nu een "ja maar, dat ligt toch niet aan mij?" toon
Gelukkig maar. Was al even bang dat jij je opeens netjes zou gaan gedragen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben ons een rolberoerte geswingd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zo zei je dat elke keerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schaar je je nu weer meteen achter babs? De hetze moet eens afgelopen zijn!
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was al even bang dat jij je opeens netjes zou gaan gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk, ik ben lief en onschuldig!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Zit je nu naar complimentjes te vissen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit je nu naar complimentjes te vissen?Als dat zo was, zou ik niet in de peu- en babspoel gaan vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Aah, zo erg waren we nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou ik niet in de peu- en babspoel gaan vissen
quote:
quote:
*knuffelt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HondjeAlleen zie ik nu allemaal dingen die nog veranderd moeten en het voor ons linker oor is in het echt niet zo donker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
Die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HondjeAlleen zie ik nu allemaal dingen die nog veranderd moeten en het voor ons linker oor is in het echt niet zo donker.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |