quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef rakotto het volgende:
Er was al een tegendemonstratie op de eerste dag van de protesten. Echter.![]()
![]()
Is iedereen die tegendemonstreerde snel overgegaan naar de andere kant.
Wat ook gebeurde was dat veel huisvrouwen vies afwaswater op hun gooiden via het balkom... Emmers vol.Daar zijn nog wel beelden van te vinden op youtube.
wat is er met die vlieger dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Eindelijk die vlieger gespot:
[ afbeelding ]
hahahahahaha lol.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Obama heeft een sex-change gehadquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Uurtje of 2quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
hahahahahaha lol.
Daar heb je even voor nodig gehad
JA!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat ding nooit met de tekst "live" zien vliegerenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
JA!ik heb dat ding dus al tig keer over het plein zien vliegen
nou.... ik welquote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb dat ding nooit met de tekst "live" zien vliegeren
Heb 2 uur half zitten kijken en spot 'm nu pas haha.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb dat ding nooit met de tekst "live" zien vliegeren
Die zielige toeristen moeten een dag of twee leven zoals menig Egyptenaar z'n hele leven doorbrengt. Zo ziet u hoe egoistisch (uit onwetendheid of anders) de mens van nature is, en altijd is geweest.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef yvonne het volgende:
Stelletje jankzakken:
Dit is onmenselijk!'
CAÏRO - Op het vliegveld van Caïro is het een complete chaos. Het drinken raakt op en mensen moeten bedelen voor wat te eten. Een groep gestrande bejaarden heeft zijn toevlucht gezocht tot de ballenbak en wacht lepeltje lepeltje op een vlucht.
Foto: AFP
Op de luchthaven is het echter zoeken geblazen naar vertrekkende vluchten naar Nederland. Veel toeristen willen zo snel mogelijk het land verlaten, maar het wordt steeds drukker. "Je voelt je hier net een zwerver. Er is geen drinken en geen eten meer. Je moet hier bedelen om je voedsel", zegt de Liselore Molema vanmiddag op Radio 1. De vrouw zit al twee dagen vast op het vliegveld. "Ik slaap op een kartonnen doos die ik toevallig heb kunnen krijgen bij een winkel."
"Achttien hoogbejaarden die met een ouderenreis mee waren, zitten lepeltje lepeltje in de ballenbak. Dit kan niet, het is gewoon onmenselijk."
http://www.telegraaf.nl/r(...)elijk____.html?p=3,1
Wel jammer dat ze de naam Rhodesië gebruiken. Geeft de 'grap' een beetje nare bijsmaak.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Bron: http://www.speld.nl/2011/(...)rotest-de-straat-op/
van onder naar boven lezenquote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Mahmoud Sabra "& if this report was longer than one page, the whole world would turn upside down. He does not want to know what's happening"
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Mahmoud Sabra (cont'd )"..these documents that reflect the events in Egypt, that he claims to care about, do not exceed one single page"
Mahmoud Sabra "..that summarise the local events & internationally. His direct & specific orders, those that you cannot disobey were that.."
Mahmoud Sabra "I will tell you now about stories, I wish, & I challenge him (Mubarak) to deny them. First of all I present three reports .."
Mahmoud Sabra to Al Jazeera (cont'd) "..happening on the streets, that I listen to what is happening on the streets, he is being untruthful"
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Mahmoud Sabra "The former President deals with the people like he deals with soldiers. When the former President says I know what is ..."
2 minutes ago
Mahmoud Sabra (emotional) "The former President Mubarak is untruthful. His clownish gestures of moving ministers around are useless"
5 minutes ago
Al Jazeera interviews former office manager of Mubarak, identified as Mahmoud Sabra. He refers to Mubarak as a "clown" & "former president"
8 minutes ago
Ook al is die vlieger nog zo snel, Fok! achterhaalt hem wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was me al een tijdje bekend.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef waht het volgende:
[..]
Die zielige toeristen moeten een dag of twee leven zoals menig Egyptenaar z'n hele leven doorbrengt. Zo ziet u hoe egoistisch (uit onwetendheid of anders) de mens van nature is, en altijd is geweest.
Natuurlijk is het klote, zeker voor die bejaarden. En je houdt als Westerling vast een licht trauma er aan over. Maar kom op zeg, kreten als 'We moeten bedelen voor ons eten'... Hebben die mensen dan verder geen enkel benul in welk land ze zijn? Hoe arm het grootste deel van de bevolking daar is? En wat daar nu gaande is?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die mensen die nu lopen te zeiken op mensen op dat vliegveld. Als jullie daar zouden zitten zouden jullie precies hetzelfde doen. De hypocrisie van sommige mensen is echt om van te huilen.
Tot vanavondquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, mijn vrouw is thuis... Ik kap er mee voor een paar uur
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, mijn vrouw is thuis... Ik kap er mee voor een paar uur
Hoezo bedelen dan? Hebben ze geen geld meer ofzo? Ze kunnen toch gewoon pinnen. En dat er helemaal geen voedsel is, geloof ik niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het klote, zeker voor die bejaarden. En je houdt als Westerling vast een licht trauma er aan over. Maar kom op zeg, kreten als 'We moeten bedelen voor ons eten'... Hebben die mensen dan verder geen enkel benul in welk land ze zijn? Hoe arm het grootste deel van de bevolking daar is? En wat daar nu gaande is?
Welnee, je ligt juist hartstikke lekker in een ballenbak. Bovendien zijn het allemaal bejaarden. Die hebben vast al jaren niet "lepeltje, lepeltje" gelegen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die mensen die nu lopen te zeiken op mensen op dat vliegveld. Als jullie daar zouden zitten zouden jullie precies hetzelfde doen. De hypocrisie van sommige mensen is echt om van te huilen. Beetje stoer van achter je pc met je zak chips zeggen hoe "zielig en het spoor bijster" ze zijn.
Ik had me een AK'tje aangeschaft en beetje schieten daar op die politie mensen..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hier nog mooie beelden van een week geleden:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |