Vliegreis is niet zo moeilijk. Dat is boeken bij thomas cook,quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als ik x naar egypte wil, mag jij het regelen !!
Er zijn een hoop schotels in Egypte, die mensen kunnen gewoon met ons meekijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met schotel TV? Kan de overheid daar dingen van blocken of als je een schotel hebt en een frequentie pik je het signaal gewoon op, en die satelliet hangt ergens hoog in de lucht en kan alleen beinvloed worden door de eigenaar ervan (of wellicht de regering van het land waar de eigenaar van de schotel gezeteld is)
Pak ook het ultimatum en het plan om Heliopolis een bezoekje te brengne vrijdag ff mee :pquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, ben nu ff bezig om een nieuw bericht te typen... Duurt dus ff voordat het online komt.
Ehm, nee. Dat waren beelden van de Staats TV. Werd zelf gezegd door die presentratrice...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat is Al Arabiya op dat screenshot, keine staats TV.
Is een van de commerciele kanalen die het Midden-Oosten kent.
(onderdeel van MBC groep)
http://www.alarabiya.net/english/
Een deadline stellen aan het leger houd het momentum voorlopig in stand.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze dan het momentum niet al kwijt zijn
Ten tijde van wijlen Hassan II waren in Marokko de schotelantenne's simpelweg verboden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met schotel TV? Kan de overheid daar dingen van blocken of als je een schotel hebt en een frequentie pik je het signaal gewoon op, en die satelliet hangt ergens hoog in de lucht en kan alleen beinvloed worden door de eigenaar ervan (of wellicht de regering van het land waar de eigenaar van de schotel gezeteld is)
Zet dit er dan ook ff bij:quote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, ben nu ff bezig om een nieuw bericht te typen... Duurt dus ff voordat het online komt.
Dit ? er staat toch echt Al Arabiya in de rechter corner.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Ehm, nee. Dat waren beelden van de Staats TV. Werd zelf gezegd door die presentratrice...
Nee johquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dit ? er staat toch echt Al Arabiya in de rechter corner.
[ afbeelding ]
Verdeeldheid. Vorige week was er al iemand weggestuurd, gisteren zag ik plotseling beelden van Tahrirplein op de staats-tv. Vandaag is iedereen open en vrij aan het discussiëren over de situatie, las ik in het vorige deel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef horned_reaper het volgende:
Mag ik vragen waarom de staats TV nu wel de demonstratie aan het uitzenden is?
Ze wouden toch juist doen alsof er niets aan de hand is?
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Flashbox het volgende:
sharifkouddous woman tells me: We've been at this for 7 days & there's been no change. We'll try to march tomorrow to Mubarak's house. All of us. #Egypt 3 minutes ago via Echofon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |