Officiele ultimatum is dat het leger een kant moet kiezen voor vrijdag.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Speciale politietroepen in Cairo klinkt niet goed.
Heb het ultimatum gemist, kan iemand dat toelichten?
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
The Scrapbook team are at once amused and terrified by the increasingly fevered rants from Fox News and talk radio firebrand Glenn Beck. In his latest prophecy, the reveals that if the Muslim Brotherhood seize power in Egypt, then a Muslim coup in the UK is inevitable.
![]()
![]()
http://politicalscrapbook(...)r&utm_source=twitter
donderdagochtendquote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Officiele ultimatum is dat het leger een kant moet kiezen voor vrijdag.
Protesten Egypte: Deadline voor het legerquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, ben nu ff bezig om een nieuw bericht te typen... Duurt dus ff voordat het online komt.
Ik vind dat soort berichten lastig te plaatsen. Is dat de mening van één persoon, gaat een hele ploeg daarheen? Is dat 'stiekem' de afspraak en gaat het morgen ineens los.quote:
Trouwens, dat is een screencap van Alexandrië. In het arabisch staat er dat het de beelden zijn uit Alexandrië.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dit ? er staat toch echt Al Arabiya in de rechter corner.
[ afbeelding ]
doe ik !!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vliegreis is niet zo moeilijk. Dat is boeken bij thomas cook,
maar via belgische site en opstijgen in belgie.
Kan je zo af en toe honderden euro's schelen.
mocht je ooit richting luxor gaan dan pm me maar
Precies, schattingen varieren van 25.000 tot 250.000quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef senesta het volgende:
DannyRamadan Danny -Ahmed Ramadan
Three hours into the curfew and Tahrir square is filled with people to the max. I have never seen such a thing in my life. #jan25
Moeilijk om te bepalen zonder beelden hoe groot het nou werkelijk is. Je hoort zoveel verschillende schattingen en verhalen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Protesten Egypte: Deadline voor het leger
Donequote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zet dit er dan ook ff bij:
-Treinen rijden niet meer ( naar Cairo iig, las ook tweets in heel Egypte geen treinen?)
-Militairen hebben prikkeldraad en betonblokken op belangrijke bruggen over de Nijl in Cairo en bij Tahrir square geplaatst.
-Film en camera apparatuur van internationale journalisten is ingenomen.
FatmaNaib Fatma Naib
Via state #egypt tv trains have completely stopped in the country
http://twitter.com/search?q=trains+egypt
alle treinen zijn gestopt dus.
juist , met zn allen daarheen !!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Flashbox het volgende:
sharifkouddous woman tells me: We've been at this for 7 days & there's been no change. We'll try to march tomorrow to Mubarak's house. All of us. #Egypt 3 minutes ago via Echofon
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat niemand dat wat uit kan maken...
Maar Mubarak luistert tóch nietquote:AJELive AJELive
The EU is now calling for free and fair elections in #Egypt. More details to come soon...
Ik blijf bang dat hij wacht tot de menigte weer in beweging komt richting een presidentieel paleis, of ministerie of iets en het dan aangrijpt hard terug te slaan... De vraag is dan of het leger het vuur opent op het eigen volk... Wellicht niet, alhoewel je altijd NSB'ers houdt natuurlijk, die presendentiele garde zou er wel op geselecteerd worden. Dat zijn juist de mannen die getraind zijn voor zoiets.quote:NickKristof I think Mubarak either oversees a bloody crackdown, and army obeys (neither certain, both possible)--or he's out. #Egypt #Jan25
7 minutes ago via web
Wist ik niet, toen was ik aant werkquote:Op maandag 31 januari 2011 17:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat werd vanmorgen ook al geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |