SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slotje dan maarquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Kom eens kijken in het speciaal daarvoor opgezette MO forum:
Midden-Oosten
Dat zou niet meevallen in Nederland. Landen als Egypte hebben vaak maar een link naar de rest van de wereld en die afkappen is eenvoudig, Nederland heeft er aardig wat, maar ja, theoretisch kan het.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef shintek het volgende:
Jezus man, lees net dat nieuws gisteren, en kom erachter dat Egyptische regering het Internet heeft afgekapt.
Mijn vraag: Wat zou er gebeuren als dit in europa/Nederland gebeurde?
Waarschijnlijke reactie van bevolking NL:
Dat zeg ik niet. Van mij mag ie openblijven. Ik wilde je alleen even wijzen op de topics daar.quote:
Thanks!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Van mij mag ie openblijven. Ik wilde je alleen even wijzen op de topics daar.
En e-commerce bedrijven vinden dat vast niet zo fijn denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou niet meevallen in Nederland. Landen als Egypte hebben vaak maar een link naar de rest van de wereld en die afkappen is eenvoudig, Nederland heeft er aardig wat, maar ja, theoretisch kan het.
Nederland gaat dan waarschijnlijk een vrije dag hebben
Klopt maar ik denk dat je onderschat hoe belangrijk internet nu is voor het bedrijfsleven. Geen email, geen toegang tot clouddiensten, geen internationaal verkeer mogelijk dus multinationals met globale serverparken liggen stil en ga zo maar door.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef shintek het volgende:
En e-commerce bedrijven vinden dat vast niet zo fijn denk ik![]()
Idd, en alle abbonementen met internet moeten worden afgezegd, maar die contracten lopen gewoon tot ze afgelopen zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk dat je onderschat hoe belangrijk internet nu is voor het bedrijfsleven. Geen email, geen toegang tot clouddiensten, geen internationaal verkeer mogelijk dus multinationals met globale serverparken liggen stil en ga zo maar door.
Egypte had 140 bgp peerings, waarvan er nog 1 actief is.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
Dat zou niet meevallen in Nederland. Landen als Egypte hebben vaak maar een link naar de rest van de wereld en die afkappen is eenvoudig,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |