SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-1 achter...een snel-event, een nontactical counter en een corner+koppen
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-1 achter...een snel-event, een nontactical counter en een corner+koppen
nog een middenvelder met een negatief weerevent..quote:Meije van Groningen, die normaal op zijn snelheid vertrouwt, bakte er op het natte gras weinig van.
mist hij weerquote:71:23 Jamess had zichzelf op voorsprong kunnen zetten in de 71e minuut, maar Gijs Hamming miste een ideale bal van rechts, die hij met een volley zo in had kunnen schieten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet waar het aan ligt! Check die voornaam!
Blijven duimen!quote:FM gaf de moed niet op en in de 75e minuut wist Luke Zeeman na een pass van rechts de 2-3 te scoren.
quote:FM gaf de moed niet op en in de 75e minuut wist Luke Zeeman na een pass van rechts de 2-3 te scoren.
quote:76:30 De door de wol geverfde Jamess-speler Eugenio Vago zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 1-0.
quote:
quote:De door de wol geverfde Jamess-speler Eugenio Vago zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 1-0.
quote:De door de wol geverfde Jamess-speler Eugenio Vago zag het juiste moment om te storen in de vijandelijke verdediging. Hij maakte zich meester van de bal en lepelde hem achter de keeper: 1-0.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat FM-speler Anastácio Lara in de 78e minuut de 3-3 kon scoren. Het was weer gelijk.
76', Haags kwartiertjah!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
4-0 gewonnen btw, de ratings gaan ook weer wat omhoog
quote:
quote:Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat FM-speler Anastácio Lara in de 78e minuut de 3-3 kon scoren. Het was weer gelijk.
Oeh!quote:79:45 Een aanval van Delfzijl over rechts in de 79e minuut zag er gevaarlijk uit, maar Diego Hernán Boldrini verrichtte een prachtige redding door het harde schot uit de bovenhoek te plukken.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Flappekz het volgende:
Zoals voorspeld staat de nummer 2 nu achter tegen de nummer 3
bijna altijdquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niks aan de hand, je verdediging staat altijd als een huis!
Ik duim me sufquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
nog 5 minuutjes mensen! bji jullie nog wat?
Ook nog 5 minuutjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef BrandX het volgende:
nog 5 minuutjes mensen! bji jullie nog wat?
jah dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat je toch van geluk mag spreken dat je gescoord hebt
Slaap lekkert!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef BrandX het volgende:
Ik ga pitten, lang weekendje geweest!
trusten en dank voor julllie duimwerk
Als ik dit zo zie hoop ik stiekem op uitstekend verdedigen.quote:Opmerkingen trainer
30-01-2011 19:45
Wedstrijd Gerbrand van Hoof: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
Ik mag volgende week tegen de nr 8. Als ik die win zou het zomaar kunnen dat ik weer een plekkie stijg en boven de degradatie streep kom.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
1 pnt los en volgende week tegen de nr2 MOTS of PIN? Week daarna heb ik een WO.. en de week daarna de nr3
Is die wedstrijd tegen de nummer 2 lastig? Anders gewoon 2x pic, zodat je de laatste wedstrijden gewoon een super ts hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
1 pnt los en volgende week tegen de nr2 MOTS of PIN? Week daarna heb ik een WO.. en de week daarna de nr3
die wedstrijd is thuis en hij haalt op zn middenveld na hele mooie stats..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is die wedstrijd tegen de nummer 2 lastig? Anders gewoon 2x pic, zodat je de laatste wedstrijden gewoon een super ts hebt
Ik ben altijd fan van het zoveel mogelijk piccen zodat je lvl 7/8 ts hebt en daardoor een wedstrijd of 5 een lekker middenveld rating kan halen... Ik zou echt moeten analyseren of het bij jou verstandig is, maar daar ben ik nu echt te lam voorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die wedstrijd is thuis en hij haalt op zn middenveld na hele mooie stats..
je hebt er nog een week voorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van het zoveel mogelijk piccen zodat je lvl 7/8 ts hebt en daardoor een wedstrijd of 5 een lekker middenveld rating kan halen... Ik zou echt moeten analyseren of het bij jou verstandig is, maar daar ben ik nu echt te lam voor
Hoeveel moet je er weer gaan kopen denk je de komende dagen?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
De verkoop van vanavond begint al goed. Er is al op een speler geboden. Voor 128k gekocht 4 weken terug en nu al een bod van 600k.
10.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel moet je er weer gaan kopen denk je de komende dagen?
Even aan de linkerkant op hattrick klikken. Is wel in het Duits dan...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Flappekz het volgende:
Hoi
De teamgeest-site uit de OP is stuk
Dat zeg ik, hij is stukquote:Op maandag 31 januari 2011 10:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even aan de linkerkant op hattrick klikken. Is wel in het Duits dan...
http://www.mpn.de.tl/Hattrick.htm
Edit: Hmmm. Alles op de site gaat nu rechtstreeks naar het Duitse overzicht...
Dat bedoelde ik stiekem ook, maar alles in het Duits vind ik ook stukquote:Op maandag 31 januari 2011 10:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij die link uit de OP krijgt je een 404 te zien. Ik dacht dat je dat bedoelde.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik stiekem ook, maar alles in het Duits vind ik ook stuk
BAM!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toch al 10% inderdaad.
Edit: En nu heb ik al 20% binnen...
Top!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Flappekz het volgende:
GotC is overigens veilig
Wat een paar keer PICcen al niet kan doen
en een beetje hulp van een team dat BOT is geworden![]()
Heb tot donderdag voor mijn studie dus ik zit ook op pennen te bijten + koffie.....quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Flappekz het volgende:
Stil hier. Is iedereen aan het werk ofzo? Stelletje arbeiders![]()
zit thuis voor mn studie. Moet morgen een paper inleveren en heb morgen een tentamen...woensdag ook weer fungeren als arbeider![]()
Ik heb het twee weken ontzettend druk gehad met de studie... nu nog genoeg te doen, maar geen hoge nood, dus beetje last van uitstelgedrag!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Flappekz het volgende:
zit thuis voor mn studie. Moet morgen een paper inleveren en heb morgen een tentamen...woensdag ook weer fungeren als arbeider![]()
Hou op over uitstelgedrag...ben gisteren pas écht aan mn paper begonnen, en moet nog starten met leren voor mn tentamen. Da's morgen om 17.00 uur.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het twee weken ontzettend druk gehad met de studie... nu nog genoeg te doen, maar geen hoge nood, dus beetje last van uitstelgedrag!Zometeen wel even een vergadering bijwonen op school...
Geef maar toe, zelfs als het rustig is kijk je een paar keer per uur of er al iets gebeurtquote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef Flappekz het volgende:
Op zich wel mooi dat het hier zo stil is. Kan ik me rustig de hele dag afsluiten. Ciao!
Dat uitstelgedrag ken ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het twee weken ontzettend druk gehad met de studie... nu nog genoeg te doen, maar geen hoge nood, dus beetje last van uitstelgedrag!Zometeen wel even een vergadering bijwonen op school...
Nee, ik heb binnenkort ook nog een presentatie en een assessment inderdaad waar op zich nog aardig wat voor moet gebeuren... maar zonder deadline is het zo moeilijk je er toe te zetten...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat uitstelgedrag ken ik ook
Straks eerst ff een scriptiepresentatie bijwonen, en daarna weer verder werken aan mijn eigen scriptie... Probleem is ook dat ik nog geen absolute deadline heb omdat ik nog steeds geen presentatiedatum heb kunnen plannen
Misschien moet ik de wifi op mn laptop maar ff uitzettenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, zelfs als het rustig is kijk je een paar keer per uur of er al iets gebeurt
Voor een twintig jarige is dat denk ik prima. Ik heb twee bovennatuurlijk PM's met goed passen rondlopen van 22... en daar heb ik ook rond de 3,5/4 voor betaald!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Nixx- het volgende:
Wat vinden jullie van de prijs van Raimonds Dukulis (272502270)?
20 jaar + 56 dagen
KOPPEN
Bovennatuurlijk Positiespel
Redelijk Verdedigen
Matig Passen
Hij heeft ook 2x U20 wedstrijden gespeeld.
Prijs: 4,9 miljoen
Ik moet welquote:Op maandag 31 januari 2011 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet je dat echt heel zeker?
had ff een kennismakingsgesprekje bij een wervings en selectie bureau vanochtend.. maar de hele middag ben ik er om je van je paper af te houden hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Flappekz het volgende:
quote:Jozias van Groningen (309678334)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 22-04-2011
matig in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: SpijkenisseJenny
(sinds 02-01-2011 (5/44), 4w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 860
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 03-02-2011 11:21 (2 dagen 21u 12m)
Vraagprijs: 1 100 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: goed
Vleugelspel: goed
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
Sow, ik hoop voor je dat een wing trainer hem oppiktquote:Op maandag 31 januari 2011 14:11 schreef MrMoon het volgende:
Is er nog een positiespel of vleugelspel trainer die deze wil/kan trainen?
[..]
zou wel mooi zijn idd..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sow, ik hoop voor je dat een wing trainer hem oppikt
Mag passen ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:11 schreef MrMoon het volgende:
Is er nog een positiespel of vleugelspel trainer die deze wil/kan trainen?
liever niet want dat is zonde op deze leeftijd.. dan pak ik hem liever zelf op om hem verdedigen training te geven..quote:
Niet echt een fraaie persoonlijkheid he?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef ScudRaket het volgende:
Wil nog 1 verjonging op het middenveld. Ik dacht dat deze daar wel voor in aanmerking zou komen:
(204201731)
hehe nee, die TS hit neem ik wel op de koop toequote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet echt een fraaie persoonlijkheid he?
Als je het kunt hebben is dat natuurlijk wel fijn jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
hehe nee, die TS hit neem ik wel op de koop toe
Ik kan alleen bij een uitzonderlijke 2e seizoenshelft nog kampioen worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je het kunt hebben is dat natuurlijk wel fijn ja
Met andere woorden: Je seizoen zit er op ?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik kan alleen bij een uitzonderlijke 2e seizoenshelft nog kampioen worden.
Als ik die 5 punten achterstand niet inhaal wel jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je seizoen zit er op ?
gezelligquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu nog blokken voor een tentamen...
Dat wordt wel wat lastig jah..quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als ik die 5 punten achterstand niet inhaal wel ja
Leuk hé!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Drassss het volgende:
Door die transferwindow krijg ik ook zin om spelers te kopen
dat is ook hier welkomquote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Flappekz het volgende:
Van mij mag er best ff 20M extra op de bankrekening komen. Kan ik me ook versterken
Ja die 2 vergelijking zijn eigenlijk beide net zo reëel, dat is nog het ergequote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Flappekz het volgende:
Van mij mag er best ff 20M extra op de bankrekening komen. Kan ik me ook versterken
1,4 hier op dit moment.. en daar moet in 4 weken toch wel 600k bij..quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met de huidige 1,1M kan ik natuurlijk niet veel...
Ik ben de laatste tijd met genoeg geldschuiverij bezig.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Flappekz het volgende:
Bij mij wel meer. Trainee stijgt volgende week naar uitmuntend pm/ redelijk passen. En die is nog 17.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
1,4 hier op dit moment.. en daar moet in 4 weken toch wel 600k bij..
Ik ben meteen gepromoveerd. Had wel de mazzel dat ik direct een compleet seizoen kon spelenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef IPeePie het volgende:
Hoe veel seizoenen heeft het jullie gekost om uit de toen laagste divisie te komen, toen jullie begonnen? Er stoppen nu ineens een hoop mensen in mijn competitie, misschien heb ik wel wat geluk :p
Ik ook! Maar toen bestond de X nog en zat je standaard in een competitie vol bots.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben meteen gepromoveerd. Had wel de mazzel dat ik direct een compleet seizoen kon spelen
Ik begon in XIquote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook! Maar toen bestond de X nog en zat je standaard in een competitie vol bots.
quote:Je team heeft 8 000 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Watze Treijtel (277729797) onlangs is verkocht voor 1 600 000 ¤.
ik kocht elke week nieuwe spelers om de slechtste speler te vervangen zonder ook maar na te denken aan trainen.. halverwege de competitie begon het lampje te branden en de tweede seizoenshelft heb ik alles gewonnen.. ik werd uiteindelijk 4de, maar in mn 2de seizoen werd ik ongeslagen kampioen..quote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef Drassss het volgende:
Ik motste mijn 1e seizoen elke wedstrijd, omdat het me wel verstandig leek! Dus het duurde wat langer bij mij en het lampje begon pas echt na een seizoen of 3 te brandenDit alles wel wel in 2004... en Hattrick is nogal veranderd vind ik.
[..]
ik ben begonnen met positiespel..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Flappekz het volgende:
Ik begon meteen met verdedigen trainen....heb dat echt heeeeeeeeeeeeeeel wat seizoenen volgehouden
ik heb daarna heeeeeeeeel lang verdedigen getraind, een paar seizoenen scoren, maar uiteindelijk toch weer teruggeswitched naar verdedigen.. en binnen enkele seizoenen ga ik waarschijnlijk weer scoren trainen.. van Groningen spitsen zijn namelijk erg moeilijk te krijgen..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
+1
Ik heb eenmalig een definitieve switch naar korte pass gemaakt.
De Gekleurde Prentquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef IPeePie het volgende:
Drassss, wie ben je op hattrick? Ik zou wel graag jouw persberichten even willen terugkijken
Ik speel ook geen familie team.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef MrMoon het volgende:
ik heb daarna heeeeeeeeel lang verdedigen getraind, een paar seizoenen scoren, maar uiteindelijk toch weer teruggeswitched naar verdedigen.. en binnen enkele seizoenen ga ik waarschijnlijk weer scoren trainen.. van Groningen spitsen zijn namelijk erg moeilijk te krijgen..
Zeker xD. Het valt me trouwens wel op dat vanaf het moment dat je degradeert naar VII je meteen zelf allerlei blessures te verduren krijgt. De toon van je persberichten slaat wel om :pquote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Drassss het volgende:
Je moet iets he met die persberichten functie
Ja soms zit het echt tegen hequote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeker xD. Het valt me trouwens wel op dat vanaf het moment dat je degradeert naar VII je meteen zelf allerlei blessures te verduren krijgt. De toon van je persberichten slaat wel om :p
hehe, maar als het jou overkomt ineens niet meer?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja soms zit het echt tegen heAls het goed gaat kan je mooi ouwehoeren over andermans problemen...
Mhaw je moet zelf ook kunnen incasserenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe, maar als het jou overkomt ineens niet meer?
vooral nu met zo'n familieteam.. dan kan je niet even makkelijk een vervanger halen voor een geblesseerde speler..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw je moet zelf ook kunnen incasserenen dat gepuzzel maakt het eigenlijk wel mooi moet ik zeggen
Zonder geld op de bank werkt dat ook niet voor normale teams...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vooral nu met zo'n familieteam.. dan kan je niet even makkelijk een vervanger halen voor een geblesseerde speler..
dat is waar..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zonder geld op de bank werkt dat ook niet voor normale teams...
Stiekem kunnen hun nog een bejaarde 37 jarige Makaaij halenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zonder geld op de bank werkt dat ook niet voor normale teams...
zou je denken?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem kunnen hun nog een bejaarde 37 jarige Makaaij halen
Ach, die Bulykin is ook niet op zijn statistieken of staat van dienst gehaaldquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een 29 jarige op het 2de plan geraakte Deen dan?
Klopt, je kan er wel maar beter helemaal niks van verwachten... dan valt het altijd nog mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, die Bulykin is ook niet op zijn statistieken of staat van dienst gehaald
ach ja dat zijn nog eens van die gelukstreffers..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die staat van dienst is met name vernaggeld door veel blessureproblemen. Voor die tijd was ie Russisch international, en ook in het nationale team scoorde 'ie goalsquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
en hij speelde bij de Russische topclubs Lokomotiv Moscow en Dynamo Moscowquote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die staat van dienst is met name vernaggeld door veel blessureproblemen. Voor die tijd was ie Russisch international, en ook in het nationale team scoorde 'ie goals
Juistemquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en hij speelde bij de Russische topclubs Lokomotiv Moscow en Dynamo Moscow
maar hij heeft in een seizoen nog nooit zoveel gescoord als dit seizoenquote:
Maar da's logisch.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar hij heeft in een seizoen nog nooit zoveel gescoord als dit seizoen
En Verhoek vooralquote:
volgens mij ligt het meer aan de wereldvorm waar Verhoek dit seizoen in verkeerd..quote:
Ik denk dat hij nog wel stapje hoger kan, maar dat is ook echt zijn max jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verhoek is overrated imo. Te traag, te lui, te grote bek
als ik mag kiezen, zie ik liever Kubik bij PSV..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verhoek is overrated imo. Te traag, te lui, te grote bek
Ik denk dat dit het platform is waarop hij goed kan zijn. Een stapje hoger wordt ie overlopen...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel stapje hoger kan, maar dat is ook echt zijn max ja
Die kan alleen maar rennenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik mag kiezen, zie ik liever Kubik bij PSV..
Klopt. Kubik is dan ook de perfecte counterspeler. Gewoon de bal naar linksvoor rossen, en hij haalt m welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kon Rommedahl ook en die bleek toch wel heel erg nuttig
Bulykin ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Kubik is dan ook de perfecte counterspeler. Gewoon de bal naar linksvoor rossen, en hij haalt m wel
Er zijn 4 redenen waarom ADO het zo goed doet dit seizoen: Derijck, Radosavljevic, Toornstra en Immers. De rest is vervangbaar
In mijn ogen wel jaquote:
Die uiteraard boven alles. Had me alleen even op de spelers geconcentreerdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef MrMoon het volgende:
en doe je op deze manier vd Brom niet te weinig eer aan?
Die Verhoek bekoorde me eerst ook niet zo, maar dat heb ik inmiddels toch bijgesteld hoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In mijn ogen wel ja
[..]
Die uiteraard boven alles. Had me alleen even op de spelers geconcentreerd
ben benieuwd waar ze dan mee op de proppen komen ipv Bulykin die er net zo veel inschiet..quote:
logisch hoor, maar ik denk zal vd Brom toch even vermeldenquote:[..]
Die uiteraard boven alles. Had me alleen even op de spelers geconcentreerd
Ik zag m laatst weer eens een hele wedstrijd van dichtbij (Heerenveen thuis), maar ik heb me vooral zitten ergeren aan zijn luiheid en zn grote bek. As usual...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die Verhoek bekoorde me eerst ook niet zo, maar dat heb ik inmiddels toch bijgesteld hoor...
Er zijn dit seizoen een aantal prima wedstrijden neergezet zonder Boellie, in een iets andere speelstijlquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben benieuwd waar ze dan mee op de proppen komen ipv Bulykin die er net zo veel inschiet..
[..]
logisch hoor, maar ik denk zal vd Brom toch even vermelden
ik denk dat Verhoek nergens anders kan presteren dan bij ADO, omdat het echt zo'n Haags schoffie is.. volgens mij wordt die instelling nergens anders geaccepteerd dan in Den Haag/bij ADO..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die Verhoek bekoorde me eerst ook niet zo, maar dat heb ik inmiddels toch bijgesteld hoor...
Ja, maar Janssen was ook zo'n schoffie, alleen dan uit Arnhem... misschien doet het hem juist goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat Verhoek nergens anders kan presteren dan bij ADO, omdat het echt zo'n Haags schoffie is.. volgens mij wordt die instelling nergens anders geaccepteerd dan in Den Haag/bij ADO..
Daarom moet hij naar Ado.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed voor de subtop, maar komt te kort voor de top..
haagse mentaliteit is wel wezenlijk anders dan arnhemse..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar Janssen was ook zo'n schoffie, alleen dan uit Arnhem... misschien doet het hem juist goed.
Maar zou prima bij de huidige stijl van Den Haag passenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed voor de subtop, maar komt te kort voor de top..
Dat denk ik idd ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat Verhoek nergens anders kan presteren dan bij ADO, omdat het echt zo'n Haags schoffie is.. volgens mij wordt die instelling nergens anders geaccepteerd dan in Den Haag/bij ADO..
maar dit topic moet nog vol vandaag.. dan schijnt dat we een record verbroken hebben..quote:
Watdan?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Gijs_ het volgende:
Bij de volgende meet zie ik wel een leuk weddenschapje aankomenvoor de daarop volgende meet dan...
Bij Feijenoord zou ie misschien nog wel slagen...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ik denk dat ie ergens anders wel slaagt, maar dat heeft geen zin zolang ie niet verkast. En ik denk ook niet dat er een meet komt voor de zomer...
Nu begin ik meteen aan Brom te twijfelenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg.. ik hoor vd Brom net zeggen dat Verhoek snel is..
ohw ja en er zit een goeie kop op..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu begin ik meteen aan Brom te twijfelen
en hij geeft ook een signaal af zeker...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja en er zit een goeie kop op..
nee dat werd niet gezegd.. misschien komt dat na de reclame nogquote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
en hij geeft ook een signaal af zeker...
ja wat een bedragen ook zeg..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
Die transfers in Engeland nu zegen bij Ajax gaat er ook nog wat gebeuren de laatste 2.5u.
ik hoop eigenlijk dat Mertens bij PSV terecht gaat komen, maar goed dat is tegen beter weten in..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef IPeePie het volgende:
Wat een geruchten allemaal. Dost EN Mertens worden gehaald, Janssen overgenomen van Twente, de Zeeuw verkocht aan fenerbahce voor 8 M, Vertonghen naar City voor 13.5, Chivu wordt gehuurd/gekocht...
ALLEMAAL BULLSHIT
Psv heeft gewoon geen rooie cent. Dat gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat Mertens bij PSV terecht gaat komen, maar goed dat is tegen beter weten in..
daarom is het ook tegen beter weten in..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Psv heeft gewoon geen rooie cent. Dat gaat nooit gebeuren
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daarom is het ook tegen beter weten in..
ach na vandaag kunnen ze voor Dzsudzsak dik vangen.. (hoor net dat er geen vaste afkoopsom in zn nieuwe contract zit)..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]Hoop voor ze dat CL gehaald word anders hebben ze een groot probleem.
Veel transferwaarde zit er ook niet in de selectie natuurlijk...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach na vandaag kunnen ze voor Dzsudzsak dik vangen.. (hoor net dat er geen vaste afkoopsom in zn nieuwe contract zit)..
ik zou idd niet weten waar PSV verder nog veel geld voor kan krijgen op Toivonen na..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Veel transferwaarde zit er ook niet in de selectie natuurlijk...
http://www.leestreams.com/channel1.htmquote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef Flappekz het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9380667.stm
Die site refreshed automagisch, leuke updates over de engelse transfermarkt
het is nog maar de vraag of die ooit weer op zn oude niveau komt..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
Ja oke Reis... maar dat is nog maar de vraag.
Hmmz 18 jarige spelertje met goed positiespel op de TL.
Ja drama... laten we het hopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is nog maar de vraag of die ooit weer op zn oude niveau komt..
Precies, zoiets gun je niemandquote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef IPeePie het volgende:
Idd drama voor Reis. Ik voel, zelfs als Ajax fan, erg met hem mee. Wat een horrorblessure
Mooie spits idd ja!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gijs met jou wedstrijd gister... het kan nog altijd erger zie --> wedstrijd ID: 312256540
Je bent in ieder geval aardig op weg, voor een beginnerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef maniack28 het volgende:
tvp.. heb inmiddels bijna 3 miljoen en een paar leuke defs en mids met ervaring, die ik over 2 seizoenen wel als future coach met goed/goed kan verkopen. Allemaal lange termijn dus!
Eind van het seizoen ga ik 3 hele jonge spitsen kopen en die lekker optrainen met combo passen/scoren, daarnaast nog steeds 3 plekken voor skilltradenTijd ontbreekt momenteel een beetje waardoor het soms een beetje erbij inschiet
Auch...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom het hier zo stil is:
Ze hebben bij Possie een kabel flink kapot getrokken in de grond. Hij heeft geen radio, tv en internet...
Mooi zuur voor hem! Wel even lekker rustig zo... zelfde geval bij Drasss?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Ze hebben bij Possie een kabel flink kapot getrokken in de grond. Hij heeft geen radio, tv en internet...
Tentamen al achter de rug btw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, straks van 1700 tot 1900 ... heb er vooralsnog een hard hoofd in
Leren dan jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, straks van 1700 tot 1900 ... heb er vooralsnog een hard hoofd in
Speel je weer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef maniack28 het volgende:
tvp.. heb inmiddels bijna 3 miljoen en een paar leuke defs en mids met ervaring, die ik over 2 seizoenen wel als future coach met goed/goed kan verkopen. Allemaal lange termijn dus!
Eind van het seizoen ga ik 3 hele jonge spitsen kopen en die lekker optrainen met combo passen/scoren, daarnaast nog steeds 3 plekken voor skilltradenTijd ontbreekt momenteel een beetje waardoor het soms een beetje erbij inschiet
Ohhhh je gaat als een tierelier!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog maar 3 spelers voor donderdagochtend.
In welk land speel jij ook al weer dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Argentinië.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef NelisZ het volgende:
[..]
In welk land speel jij ook al weer dan?
Want ik wil morgenavond nog een speler kopen als ik daar dan het geld voor heb...
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
quote:31-01-2011
Do hast memmeklupjild foar in spiler krigen: 56 000 ¤.
Vaak is dat of een heeeeel slecht teken of een goed teken, maar nooit dat je een nette 6 hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:27 schreef Flappekz het volgende:
Nou, dat was het tentamen. Had 2 uur de tijd, na drie kwartier stond ik buiten...vast niet goed...
Ik kan je alvast met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertellen dat het in ieder geval geen heeeeel goed teken isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vaak is dat of een heeeeel slecht teken of een goed teken, maar nooit dat je een nette 6 hebt
Tijd voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan je alvast met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertellen dat het in ieder geval geen heeeeel goed teken is
Trouwens, iemand enig idee waarom mijn 'kopieer speler info naar klembord' knop niet meer werkt? Ik krijg een melding dat het object null is....quote:François Kissinger (208652364)
26 jaar en 49 dagen
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 41 090
Loon: 19 140 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: goed
Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse
Passen: formidabel
Vleugelspel: waardeloos
Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: uitmuntend
Have fun shopping!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef NelisZ het volgende:
Kan iemand voor mij een openingsbod doen van 1,5 miljoen zodat ik morgenavond een kan proberen een nieuwe middenvelder aan te trekken?
Het gaat om deze speler:
[..]
Trouwens, iemand enig idee waarom mijn 'kopieer speler info naar klembord' knop niet meer werkt? Ik krijg een melding dat het object null is....
Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Have fun shopping!
Nee, ook geen idee..
BIWquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Welkom terug!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BIW![]()
Nou hopen dat t houd want dat t nu werkt is door een noodverbandje. De kabel is zo verrot getrokken dat simpel aan elkaar maken niet werkt.Dat wordt dus een heel stuk vervangen. Sinds gister middag half Pijnacker en Delfgauw zonder tv en internet. Als dat geen baby boom geeft over 9 maanden weet ik t ook niet meer.
http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=28605
Er was dus een aannemer gaan graven met een graafmachine en die heeft duidelijk niet goed op de tekening gekeken.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom terug!
Niet teveel porno kijken, dan wordt het noodverbandje ook niet overbelast
Das ook echt t enige waar jullie aan kunnen denken hèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
Veel lef wie dus op die porno troon van Possie gaat zitten de komende dagen..
sterker nog, òf hij heeft geen verplichte klikmelding gedaan, òf deze wel gedaan maar niet goed opgevolgd. Dus alle kosten daarvoor zijn dus bij hem verhaalbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BIW![]()
Nou hopen dat t houd want dat t nu werkt is door een noodverbandje. De kabel is zo verrot getrokken dat simpel aan elkaar maken niet werkt.Dat wordt dus een heel stuk vervangen. Sinds gister middag half Pijnacker en Delfgauw zonder tv en internet. Als dat geen baby boom geeft over 9 maanden weet ik t ook niet meer.
http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=28605
Er was dus een aannemer gaan graven met een graafmachine en die heeft duidelijk niet goed op de tekening gekeken.![]()
Ik begrijp t maar daarmee lossen ze niks op voor de mensen die op dat moment zonder tv en of internet zitten. Ze moeten gewoon meerdere kabels leggen die als hoofdkabel kunnen fungeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
sterker nog, òf hij heeft geen verplichte klikmelding gedaan, òf deze wel gedaan maar niet goed opgevolgd. Dus alle kosten daarvoor zijn dus bij hem verhaalbaar
Het zou kunnen dat de kabelaar zelf geen goede revisietekeningen heeft opgegeven. Dan kan het WION ook niets en helpt een klikmelding ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begrijp t maar daarmee lossen ze niks op voor de mensen die op dat moment zonder tv en of internet zitten. Ze moeten gewoon meerdere kabels leggen die als hoofdkabel kunnen fungeren.Het is al de zoveelste keer dat het hier fout gaat. Imo is er dus ook wat mis met hun infra anders kan t met 1 kabel niet zo massaal mis gaan.
We blijven bezig he...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef elby1988 het volgende:
Zo.. 2 dagen weg, en meteen 100 topics vol...
Ik denk altijd alleen maar aan porno jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Das ook echt t enige waar jullie aan kunnen denken hè
Zo weinig? Dan hebben we onze doelstelling niet behaald....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef elby1988 het volgende:
Zo.. 2 dagen weg, en meteen 100 topics vol...
Ik ben de top 10 binnen gestormd....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo weinig? Dan hebben we onze doelstelling niet behaald....
Joh, wat gekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben de top 10 binnen gestormd....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom terug!
Niet teveel porno kijken, dan wordt het noodverbandje ook niet overbelast
Klopt. als het 1 dag is niet nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef Drassss het volgende:
Een goed boek met warme choco is voor 1 dagje natuurlijk ook niet erg he
Ik sta derde, maar heb ook nog een tijdje met een andere nick gepost...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als de kabelaar geen goede revisietekening heeft van hun enige aanvoerkabel is het wel heel erg sneu hier!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat de kabelaar zelf geen goede revisietekeningen heeft opgegeven. Dan kan het WION ook niets en helpt een klikmelding ook niet.
Wel belachelijk.
Ikke lekker 1e!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik sta derde, maar heb ook nog een tijdje met een andere nick gepost...
Kabels liggen altijd op onverwachte plekken...hebben we bij defensie al vaak zat meegemaaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als de kabelaar geen goede revisietekening heeft van hun enige aanvoerkabel is het wel heel erg sneu hier!!![]()
Binnen gestormt ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
same herequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik sta derde, maar heb ook nog een tijdje met een andere nick gepost...
Niet als je pas heel je kabelnet hebt vervangen voor glasvezel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kabels liggen altijd op onverwachte plekken...hebben we bij defensie al vaak zat meegemaakt
Ook dan...geloof me...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet als je pas heel je kabelnet hebt vervangen voor glasvezel.
Vrees dat ik niet lang op 10 zal staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Binnen gestormt ookJe staat net 10e
Dan moet je mij nog voorbijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je mn posts van al mn nicks bij elkaar optelt misschien wel
dat gaat me nooit meer lukken.. je bent zo aan het spammen de laatste tijd.. dat is voor mij niet haalbaar..quote:
Je weet nooit wat er in de toekomst allemaal gebeurtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat gaat me nooit meer lukken.. je bent zo aan het spammen de laatste tijd.. dat is voor mij niet haalbaar..
Dat ligt er aan wat Gijs_ de komen de tijd doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vrees dat ik niet lang op 10 zal staan
Ik moet nog ff ± 1500 posts maken nu jij zo weinig post.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat gaat me nooit meer lukken.. je bent zo aan het spammen de laatste tijd.. dat is voor mij niet haalbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |