http://www.leestreams.com/channel1.htmquote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef Flappekz het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9380667.stm
Die site refreshed automagisch, leuke updates over de engelse transfermarkt
het is nog maar de vraag of die ooit weer op zn oude niveau komt..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
Ja oke Reis... maar dat is nog maar de vraag.
Hmmz 18 jarige spelertje met goed positiespel op de TL.
Ja drama... laten we het hopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is nog maar de vraag of die ooit weer op zn oude niveau komt..
Precies, zoiets gun je niemandquote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef IPeePie het volgende:
Idd drama voor Reis. Ik voel, zelfs als Ajax fan, erg met hem mee. Wat een horrorblessure
Mooie spits idd ja!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gijs met jou wedstrijd gister... het kan nog altijd erger zie --> wedstrijd ID: 312256540
Je bent in ieder geval aardig op weg, voor een beginnerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef maniack28 het volgende:
tvp.. heb inmiddels bijna 3 miljoen en een paar leuke defs en mids met ervaring, die ik over 2 seizoenen wel als future coach met goed/goed kan verkopen. Allemaal lange termijn dus!
Eind van het seizoen ga ik 3 hele jonge spitsen kopen en die lekker optrainen met combo passen/scoren, daarnaast nog steeds 3 plekken voor skilltradenTijd ontbreekt momenteel een beetje waardoor het soms een beetje erbij inschiet
Auch...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom het hier zo stil is:
Ze hebben bij Possie een kabel flink kapot getrokken in de grond. Hij heeft geen radio, tv en internet...
Mooi zuur voor hem! Wel even lekker rustig zo... zelfde geval bij Drasss?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Ze hebben bij Possie een kabel flink kapot getrokken in de grond. Hij heeft geen radio, tv en internet...
Tentamen al achter de rug btw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, straks van 1700 tot 1900 ... heb er vooralsnog een hard hoofd in
Leren dan jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, straks van 1700 tot 1900 ... heb er vooralsnog een hard hoofd in
Speel je weer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef maniack28 het volgende:
tvp.. heb inmiddels bijna 3 miljoen en een paar leuke defs en mids met ervaring, die ik over 2 seizoenen wel als future coach met goed/goed kan verkopen. Allemaal lange termijn dus!
Eind van het seizoen ga ik 3 hele jonge spitsen kopen en die lekker optrainen met combo passen/scoren, daarnaast nog steeds 3 plekken voor skilltradenTijd ontbreekt momenteel een beetje waardoor het soms een beetje erbij inschiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |