Maar da's logisch.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar hij heeft in een seizoen nog nooit zoveel gescoord als dit seizoen
En Verhoek vooralquote:
volgens mij ligt het meer aan de wereldvorm waar Verhoek dit seizoen in verkeerd..quote:
Ik denk dat hij nog wel stapje hoger kan, maar dat is ook echt zijn max jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verhoek is overrated imo. Te traag, te lui, te grote bek
als ik mag kiezen, zie ik liever Kubik bij PSV..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verhoek is overrated imo. Te traag, te lui, te grote bek
Ik denk dat dit het platform is waarop hij goed kan zijn. Een stapje hoger wordt ie overlopen...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel stapje hoger kan, maar dat is ook echt zijn max ja
Die kan alleen maar rennenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik mag kiezen, zie ik liever Kubik bij PSV..
Klopt. Kubik is dan ook de perfecte counterspeler. Gewoon de bal naar linksvoor rossen, en hij haalt m welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kon Rommedahl ook en die bleek toch wel heel erg nuttig
Bulykin ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Kubik is dan ook de perfecte counterspeler. Gewoon de bal naar linksvoor rossen, en hij haalt m wel
Er zijn 4 redenen waarom ADO het zo goed doet dit seizoen: Derijck, Radosavljevic, Toornstra en Immers. De rest is vervangbaar
In mijn ogen wel jaquote:
Die uiteraard boven alles. Had me alleen even op de spelers geconcentreerdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef MrMoon het volgende:
en doe je op deze manier vd Brom niet te weinig eer aan?
Die Verhoek bekoorde me eerst ook niet zo, maar dat heb ik inmiddels toch bijgesteld hoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In mijn ogen wel ja
[..]
Die uiteraard boven alles. Had me alleen even op de spelers geconcentreerd
ben benieuwd waar ze dan mee op de proppen komen ipv Bulykin die er net zo veel inschiet..quote:
logisch hoor, maar ik denk zal vd Brom toch even vermeldenquote:[..]
Die uiteraard boven alles. Had me alleen even op de spelers geconcentreerd
Ik zag m laatst weer eens een hele wedstrijd van dichtbij (Heerenveen thuis), maar ik heb me vooral zitten ergeren aan zijn luiheid en zn grote bek. As usual...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die Verhoek bekoorde me eerst ook niet zo, maar dat heb ik inmiddels toch bijgesteld hoor...
Er zijn dit seizoen een aantal prima wedstrijden neergezet zonder Boellie, in een iets andere speelstijlquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben benieuwd waar ze dan mee op de proppen komen ipv Bulykin die er net zo veel inschiet..
[..]
logisch hoor, maar ik denk zal vd Brom toch even vermelden
ik denk dat Verhoek nergens anders kan presteren dan bij ADO, omdat het echt zo'n Haags schoffie is.. volgens mij wordt die instelling nergens anders geaccepteerd dan in Den Haag/bij ADO..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die Verhoek bekoorde me eerst ook niet zo, maar dat heb ik inmiddels toch bijgesteld hoor...
Ja, maar Janssen was ook zo'n schoffie, alleen dan uit Arnhem... misschien doet het hem juist goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat Verhoek nergens anders kan presteren dan bij ADO, omdat het echt zo'n Haags schoffie is.. volgens mij wordt die instelling nergens anders geaccepteerd dan in Den Haag/bij ADO..
Daarom moet hij naar Ado.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed voor de subtop, maar komt te kort voor de top..
haagse mentaliteit is wel wezenlijk anders dan arnhemse..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar Janssen was ook zo'n schoffie, alleen dan uit Arnhem... misschien doet het hem juist goed.
Maar zou prima bij de huidige stijl van Den Haag passenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed voor de subtop, maar komt te kort voor de top..
Dat denk ik idd ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat Verhoek nergens anders kan presteren dan bij ADO, omdat het echt zo'n Haags schoffie is.. volgens mij wordt die instelling nergens anders geaccepteerd dan in Den Haag/bij ADO..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |