ik heb daarna heeeeeeeeel lang verdedigen getraind, een paar seizoenen scoren, maar uiteindelijk toch weer teruggeswitched naar verdedigen.. en binnen enkele seizoenen ga ik waarschijnlijk weer scoren trainen.. van Groningen spitsen zijn namelijk erg moeilijk te krijgen..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
+1
Ik heb eenmalig een definitieve switch naar korte pass gemaakt.
De Gekleurde Prentquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef IPeePie het volgende:
Drassss, wie ben je op hattrick? Ik zou wel graag jouw persberichten even willen terugkijken
Ik speel ook geen familie team.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef MrMoon het volgende:
ik heb daarna heeeeeeeeel lang verdedigen getraind, een paar seizoenen scoren, maar uiteindelijk toch weer teruggeswitched naar verdedigen.. en binnen enkele seizoenen ga ik waarschijnlijk weer scoren trainen.. van Groningen spitsen zijn namelijk erg moeilijk te krijgen..
Zeker xD. Het valt me trouwens wel op dat vanaf het moment dat je degradeert naar VII je meteen zelf allerlei blessures te verduren krijgt. De toon van je persberichten slaat wel om :pquote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Drassss het volgende:
Je moet iets he met die persberichten functie
Ja soms zit het echt tegen hequote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeker xD. Het valt me trouwens wel op dat vanaf het moment dat je degradeert naar VII je meteen zelf allerlei blessures te verduren krijgt. De toon van je persberichten slaat wel om :p
hehe, maar als het jou overkomt ineens niet meer?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja soms zit het echt tegen heAls het goed gaat kan je mooi ouwehoeren over andermans problemen...
Mhaw je moet zelf ook kunnen incasserenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe, maar als het jou overkomt ineens niet meer?
vooral nu met zo'n familieteam.. dan kan je niet even makkelijk een vervanger halen voor een geblesseerde speler..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw je moet zelf ook kunnen incasserenen dat gepuzzel maakt het eigenlijk wel mooi moet ik zeggen
Zonder geld op de bank werkt dat ook niet voor normale teams...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vooral nu met zo'n familieteam.. dan kan je niet even makkelijk een vervanger halen voor een geblesseerde speler..
dat is waar..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zonder geld op de bank werkt dat ook niet voor normale teams...
Stiekem kunnen hun nog een bejaarde 37 jarige Makaaij halenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zonder geld op de bank werkt dat ook niet voor normale teams...
zou je denken?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem kunnen hun nog een bejaarde 37 jarige Makaaij halen
Ach, die Bulykin is ook niet op zijn statistieken of staat van dienst gehaaldquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een 29 jarige op het 2de plan geraakte Deen dan?
Klopt, je kan er wel maar beter helemaal niks van verwachten... dan valt het altijd nog mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, die Bulykin is ook niet op zijn statistieken of staat van dienst gehaald
ach ja dat zijn nog eens van die gelukstreffers..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die staat van dienst is met name vernaggeld door veel blessureproblemen. Voor die tijd was ie Russisch international, en ook in het nationale team scoorde 'ie goalsquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
en hij speelde bij de Russische topclubs Lokomotiv Moscow en Dynamo Moscowquote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die staat van dienst is met name vernaggeld door veel blessureproblemen. Voor die tijd was ie Russisch international, en ook in het nationale team scoorde 'ie goals
Juistemquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en hij speelde bij de Russische topclubs Lokomotiv Moscow en Dynamo Moscow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |