Ik wist dat ik mn (in hattrick) er tussen had moeten laten staan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij is hij al ongeveer 25 jaar overleden... :p
Een rasechte hattrick uit drie spelhervattingenquote:In de 59e minuut scoorde De Bulls-speler Andrés Eduardo Carrusca fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 5-0. Na 78 minuten in de wedstrijd kreeg De Bulls terecht een strafschop. Andrés Eduardo Carrusca scoorde probleemloos: 6-0. In de 82e minuut zette Andrés Eduardo Carrusca De Bulls op een 7-0 voorsprong via een fantastische vrije schop. Dat betekende voor Andrés Eduardo Carrusca al zijn derde doelpunt in deze wedstrijd: een hattrick!
quote:De Bulls - Naetje
1 - 0 Matteo Lumbroso 12'
2 - 0 Tim Keane 29'
3 - 0 Luca Lumini 33'
4 - 0 Luca Lumini 48'
5 - 0 Andrés Eduardo Carrusca 59'
6 - 0 Andrés Eduardo Carrusca 78'
7 - 0 Andrés Eduardo Carrusca 82'
Je gaat lekker.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Een rasechte hattrick uit drie spelhervattingen
He, ik heb zelf die keeper van het veld geschopt!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer Raging Bulls United heeft ook een makkie.
[..]
Zal t daar door komen?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef NelisZ het volgende:
[..]
He, ik heb zelf die keeper van het veld geschopt!
quote:Na 40 minuten zette Gyárfás Orvos KKA op een grotere voorsprong (3-1) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
quote:
Het was vrij vroeg, en zn vervanger stelt niet veel voor, dus het zal zeker mijn score hebben vergrootquote:
Iig lekker voor je doelsaldo!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het was vrij vroeg, en zn vervanger stelt niet veel voor, dus het zal zeker mijn score hebben vergroot
Dat vergroot je winst kans nog eens extra!quote:Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Filiberto Banzato. Hierdoor moest Caravelle verder met een man minder.
Zeker, en ik mocht al niet klagen over mijn doelsaldoquote:
Op naar de IV dus!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Zeker, en ik mocht al niet klagen over mijn doelsaldo
Grootste concurrent voor mij is nu de p/d grens... Heb straks een gat van 5 punten met de nr. 2
Das wel de planningquote:
oef.. krap dit keer.. komt door de stromende regen icm mn technische middenvelder.. of hij MOTStquote:Dynamo had met 51 procent balbezit een veldoverwicht.
Dat spoort idd niet zeg!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Gijs_ het volgende:
Toch wel erg zuur 1-3...
[ afbeelding ]
Verdomde vrije trappen!
Hopen dat je conditie beter is dan dat van hem.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oef.. krap dit keer.. komt door de stromende regen icm mn technische middenvelder.. of hij MOTSt
Hehe, tsja... wat moet je verder zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Flappekz het volgende:
Gijs, ik ben ook dol op uitgebreide persberichten
Die heeft veel geluk iig ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand me deze wedstrijd uitleggen?
Athletico 2 - 3 Ourique (312245966)
.
![]()
Ourique wint zo vaak zn wedstrijden hier dat slaat echt nergens op als je het mij vraagt....
Hij heeft gewoon heeeuuuul veeeuuuulll mazzelquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar zn andere wedstrijden kijken. Hij staat fokking 3e!!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar zn andere wedstrijden kijken. Hij staat fokking 3e!!![]()
Duidelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon heeeuuuul veeeuuuulll mazzel
beetje zoals possie heeft dus..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ach, dat geluk houdt vanzelf een keer op en dan vraagt ie zich vast af waarom ie in eens verliest...
Ik hoop het. Ik moet nl ook nog een keer tegen hem en ik kan de punten goed gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ach, dat geluk houdt vanzelf een keer op en dan vraagt ie zich vast af waarom ie in eens verliest...
quote:
Hoppahquote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen KKA na een aanval over de linkervleugel op een 4-1 voorsprong kwam. Kamber Tekin kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
Sjezusquote:
Mijn broek zou er van af zakken ja...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
8-0 is niet helemaal realistisch zeg maar...
komt wel vaker voor dit soort bizarre uitslagen tussen nagenoeg gelijkwaardige teams toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
8-0 is niet helemaal realistisch zeg maar...
Zo heb ik ze nog niet heel veel gezien eigenlijk..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
komt wel vaker voor dit soort bizarre uitslagen tussen nagenoeg gelijkwaardige teams toch?
Nee, ik ook niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo heb ik ze nog niet heel veel gezien eigenlijk..
Niet slechtquote:Na 55 minuten snelde Miguel Vera met een mooie actie zijn man voorbij en passte de bal naar Zion Va'aknin, die meteen uithaalde en de keeper wist te passeren. De stand was nu 5-1.
hm. In mijn beleving komt het wel vaker voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo heb ik ze nog niet heel veel gezien eigenlijk..
quote:
De dames van het/de balquote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef Flappekz het volgende:
Zo, en nu met zn allen ff duimen voor GotC. En BrandX.
sowieso voor alle mensen waarbij de wedstrijd nog bezig is..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef Flappekz het volgende:
Zo, en nu met zn allen ff duimen voor GotC. En BrandX.
Ruim 47 jaar IGM, in '85 overleden (kreeg in '77 een hersenbloeding en is daar nooit echt van hersteld)quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie er nog wat van bakt. Dat is inm toch een bejaarde?
Klopt, 2 september 1985quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij is hij al ongeveer 25 jaar overleden... :p
Uiteindelijk 0-1 gebleven. Mooie tactische overwinningquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
dF:
[..]
Dat vergroot je winst kans nog eens extra!
voor jou ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sowieso voor alle mensen waarbij de wedstrijd nog bezig is..
Ja, maar de dames staan niet voor...wij welquote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sowieso voor alle mensen waarbij de wedstrijd nog bezig is..
das waar.. maar toch we moeten onszelf ook niet te kort doenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar de dames staan niet voor...wij wel
Zijn centrale verdediging is zo sterk dat dat weinig extra's zal geven denk ik...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
Volgende week maar weer 5-3-2 zonder counter. Iemand enig idee of het misschien handig is om voor centrale aanval te gaan of moet ik t maar gewoon normaal houden?
Dedemsvaart - Kluitje (312245973)
Dat ie irl helaas al overleden is dat wist ik wel ja. Ik doelde dan ook puur op Hattrick.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ruim 47 jaar IGM, in '85 overleden (kreeg in '77 een hersenbloeding en is daar nooit echt van hersteld)
[..]
Klopt, 2 september 1985
[..]
Uiteindelijk 0-1 gebleven. Mooie tactische overwinning
Feli dF!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ruim 47 jaar IGM, in '85 overleden (kreeg in '77 een hersenbloeding en is daar nooit echt van hersteld)
[..]
Klopt, 2 september 1985
[..]
Uiteindelijk 0-1 gebleven. Mooie tactische overwinning
Klopt maar zn aanval is ook niet om over naar huis te schrijven dus dacht ik dat dat kleine beetje misschien het verschil zou kunnen maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zijn centrale verdediging is zo sterk dat dat weinig extra's zal geven denk ik...
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
Bij BrandX moeten we nog 15 min wachten voor echte spanning...
Je Centrale aanval wordt er niet sterker van he...het zorgt er alleen voor dat je meer kans hebt op een kans door het midden dan over de vleugels....volgens mij...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar zn aanval is ook niet om over naar huis te schrijven dus dacht ik dat dat kleine beetje misschien het verschil zou kunnen maken.
Als ik daar steeds op kon betten was ik nu zeker miljonairquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef BrandX het volgende:
er is iig in het eerste kwartier niet ene iets gebeurt hier
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik daar steeds op kon betten was ik nu zeker miljonair
Dat snap ik. Aangezien mn vleugels helemaal ruk zijn lijkt me t mede ook daarom een goede keuze.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je Centrale aanval wordt er niet sterker van he...het zorgt er alleen voor dat je meer kans hebt op een kans door het midden dan over de vleugels....volgens mij...
vast niet, want het zou weinig opleveren denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:63:23 Gijs Hamming had de voorsprong van Jamess op zijn voet, maar zijn striemende schot vanaf rechts verdween net over de doellat.
Bij de bookies in engeland kan je overal op wedden dus ook daarop.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, persoonlijk zie ik er de toegevoegde waarde niet helemaal van..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Aangezien mn vleugels helemaal ruk zijn lijkt me t mede ook daarom een goede keuze.
Mmm hij countert wel..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef vanpers het volgende:
Volgende week tegen een wat sterker team, middenveld ga ik wel winnen maar hij heeft een ijzersterke verdediging.
het heeft in dit geval waarschijnlijk ook totaal geen toegevoegde waarde..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, persoonlijk zie ik er de toegevoegde waarde niet helemaal van..
Zo krijg je toch meer kansen door t centrum ipv dat ze ook over de vleugel gaan? Nou aangezien mijn vleugels ruk zijn staan ze helemaal geen kans tegen die verdediging. Misschien als ik dan alles centraal laat lopen dat er een kansje in zit dat ik wel scoren kan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, persoonlijk zie ik er de toegevoegde waarde niet helemaal van..
Dus maar weer normaal?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft in dit geval waarschijnlijk ook totaal geen toegevoegde waarde..
mja.. die gaat het niet meer redden vrees ik..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-1 achter...een snel-event, een nontactical counter en een corner+koppen
We duimen ons rot!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef BrandX het volgende:
jongens ik wil wel winnen hoor, ik wil graag vier los blijven van de nr 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |