Das wel de planningquote:
oef.. krap dit keer.. komt door de stromende regen icm mn technische middenvelder.. of hij MOTStquote:Dynamo had met 51 procent balbezit een veldoverwicht.
Dat spoort idd niet zeg!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Gijs_ het volgende:
Toch wel erg zuur 1-3...
[ afbeelding ]
Verdomde vrije trappen!
Hopen dat je conditie beter is dan dat van hem.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oef.. krap dit keer.. komt door de stromende regen icm mn technische middenvelder.. of hij MOTSt
Hehe, tsja... wat moet je verder zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Flappekz het volgende:
Gijs, ik ben ook dol op uitgebreide persberichten
Die heeft veel geluk iig ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand me deze wedstrijd uitleggen?
Athletico 2 - 3 Ourique (312245966)
.
![]()
Ourique wint zo vaak zn wedstrijden hier dat slaat echt nergens op als je het mij vraagt....
Hij heeft gewoon heeeuuuul veeeuuuulll mazzelquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar zn andere wedstrijden kijken. Hij staat fokking 3e!!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar zn andere wedstrijden kijken. Hij staat fokking 3e!!![]()
Duidelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon heeeuuuul veeeuuuulll mazzel
beetje zoals possie heeft dus..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ach, dat geluk houdt vanzelf een keer op en dan vraagt ie zich vast af waarom ie in eens verliest...
Ik hoop het. Ik moet nl ook nog een keer tegen hem en ik kan de punten goed gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ach, dat geluk houdt vanzelf een keer op en dan vraagt ie zich vast af waarom ie in eens verliest...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |