Lekkere eerste wedstrijd, Dennis....quote:62:34
Mattheus's Patrick Dreßler had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle with 62 minutes having been played. Antonio Mingo López was the replacement.
Mja, daar kan ik echt niet naar kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij een hekel aan kunstrijden en paartrijden?
.
.
Geloof ik geen hol van.
quote:Kluitje kwam in de 63e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 3-2 toen Joakim Van den Bosch de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Het blijft spannend dusquote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Thunder nananananannanannanananana
( sorry ben voor hun )
Ik ben puur fan van Thunder, omdat ik ze 2x live heb zien spelenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het blijft spannend dus![]()
Ik ben een mega Lebron fan
Ik niet naar de meeste sporten.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik echt niet naar kijken
like duh, die hadden we al verwachtquote:17:41 Delfzijl slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor die moeilijk in zijn spel kon komen.
Echt waar van Dost? Haha, ik vraag me af hoe Heerenveen zich nu voelt, beetje 6 miljoen voor een bankzitter vragen :pquote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef vanpers het volgende:
Verder heeft Dost spoedarbitrage aangevraag om naar ajax te kunnen, en gaan de geruchten dat Feyenoord Bradley van BMG gaat huren, ik jou jullie maar even op de hoogte![]()
Verder Possie
Dat van Dost zat er al aan te komen. Hij wil gewoon weg en Hereveen vraagt gewoon belachelijk veel omdat Ajax 25 mil heeft gekregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef vanpers het volgende:
Verder heeft Dost spoedarbitrage aangevraag om naar ajax te kunnen, en gaan de geruchten dat Feyenoord Bradley van BMG gaat huren, ik jou jullie maar even op de hoogte![]()
Verder Possie
quote:
quote:Pascal Prent van Kluitje kreeg in de 58e minuut een gele kaart voor spelbederf.
Eerste tegengoal in 4 wekenquote:Een schot van rechts belandde in de 21e minuut op de paal, maar Américo Martiarena stond precies op de juiste plaats en wist de rebound in het dak van het doel te schieten: 1-1.
6 miljoen? Laatst was het toch nog 3 miljoen?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt waar van Dost? Haha, ik vraag me af hoe Heerenveen zich nu voelt, beetje 6 miljoen voor een bankzitter vragen :p
quote:
http://www.voetbalprimeur(...)_als_breekijzer.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt waar van Dost? Haha, ik vraag me af hoe Heerenveen zich nu voelt, beetje 6 miljoen voor een bankzitter vragen :p
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Kluitje door Joakim Van den Bosch uitgebreid tot 4-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |