PIC =/ PINquote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik zelf ook wel maar das 2 talen door elkaar halen. Play it Cool (pic) od Speel het rustig (shr).
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Beetje m'n tegenstander (koploper zonder puntverlies) op lopen naaien afgelopen week. Is kennelijk toch beetje bang geworden, hij countert 5-3-2. Dat had ik dan weer niet verwacht, dus ik vraag me af hoe handig m'n 5-5-0 Pressie blijkt. Niettemin 1e helft 61% bbz en 0-1 voor
Met voorbedachte radequote:Op zondag 30 januari 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet zo serieus.Flap zelf gaat er toch ook niet op in.
geef mij maar Tour de Francequote:Op zondag 30 januari 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef mij maar een goede film ipv al die sport.
Filmsquote:Op zondag 30 januari 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef mij maar een goede film ipv al die sport.
Mja toen ik dat zei had ik nog niet gezien dat je wel had gereageerd op mn 1e opmerking er over.quote:
Ooit wel ja maar zelfs dat boeit me niet meer. Ooit volgde ik de tennis nog wel en hockey maar nu all1 nog maar een beetje Ajax.quote:
quote:
quote:
quote:Kluitje trok de score in de 59e minuut gelijk via een keurige vrije schop van Félix Goulart: 2-2.
Ik alleen aan paardrijden. En Cricket.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
Ik heb een hekel aan kunstschaatsen & paardrijden, maar voor de rest volg ik bijna alles. Tot Bowls, snooker & Formule 1 aan toe
Gelukkig is het laatste kwartiertje altijd verdomde spannendquote:Op zondag 30 januari 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
Na een kwartier nog steeds niets gebeurt!
ik heb er patent op geloof ik
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig is het laatste kwartiertje altijd verdomde spannend
Jij een hekel aan kunstrijden en paartrijden?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
Ik heb een hekel aan kunstschaatsen & paardrijden, maar voor de rest volg ik bijna alles. Tot Bowls, snooker & Formule 1 aan toe
Lekkere eerste wedstrijd, Dennis....quote:62:34
Mattheus's Patrick Dreßler had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle with 62 minutes having been played. Antonio Mingo López was the replacement.
Mja, daar kan ik echt niet naar kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij een hekel aan kunstrijden en paartrijden?
.
.
Geloof ik geen hol van.
quote:Kluitje kwam in de 63e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 3-2 toen Joakim Van den Bosch de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Het blijft spannend dusquote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Thunder nananananannanannanananana
( sorry ben voor hun )
Ik ben puur fan van Thunder, omdat ik ze 2x live heb zien spelenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het blijft spannend dus![]()
Ik ben een mega Lebron fan
Ik niet naar de meeste sporten.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik echt niet naar kijken
like duh, die hadden we al verwachtquote:17:41 Delfzijl slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor die moeilijk in zijn spel kon komen.
Echt waar van Dost? Haha, ik vraag me af hoe Heerenveen zich nu voelt, beetje 6 miljoen voor een bankzitter vragen :pquote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef vanpers het volgende:
Verder heeft Dost spoedarbitrage aangevraag om naar ajax te kunnen, en gaan de geruchten dat Feyenoord Bradley van BMG gaat huren, ik jou jullie maar even op de hoogte![]()
Verder Possie
Dat van Dost zat er al aan te komen. Hij wil gewoon weg en Hereveen vraagt gewoon belachelijk veel omdat Ajax 25 mil heeft gekregen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef vanpers het volgende:
Verder heeft Dost spoedarbitrage aangevraag om naar ajax te kunnen, en gaan de geruchten dat Feyenoord Bradley van BMG gaat huren, ik jou jullie maar even op de hoogte![]()
Verder Possie
quote:
quote:Pascal Prent van Kluitje kreeg in de 58e minuut een gele kaart voor spelbederf.
Eerste tegengoal in 4 wekenquote:Een schot van rechts belandde in de 21e minuut op de paal, maar Américo Martiarena stond precies op de juiste plaats en wist de rebound in het dak van het doel te schieten: 1-1.
6 miljoen? Laatst was het toch nog 3 miljoen?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt waar van Dost? Haha, ik vraag me af hoe Heerenveen zich nu voelt, beetje 6 miljoen voor een bankzitter vragen :p
quote:
http://www.voetbalprimeur(...)_als_breekijzer.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt waar van Dost? Haha, ik vraag me af hoe Heerenveen zich nu voelt, beetje 6 miljoen voor een bankzitter vragen :p
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Kluitje door Joakim Van den Bosch uitgebreid tot 4-2
lol!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
Pas 2 kansen gehad... belachelijk dus ik verwacht zo een " allahhhaaa BrandX " tsunami aan ht-berichten.
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
Ja Pascal is een smeerlap heAch alleen maar goed voor de VJ he.
Ja maar omdat Ajax 25 mil vangt willen ze meteen 6......quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef NelisZ het volgende:
[..]
6 miljoen? Laatst was het toch nog 3 miljoen?
en terecht.. daar valt geld te halen natuurlijk... zou je dat zelf niet doen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar omdat Ajax 25 mil vangt willen ze meteen 6......
Geldwolven...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar omdat Ajax 25 mil vangt willen ze meteen 6......
JEuj!quote:Na een paar prachtige passeerbewegingen op de linkerflank wist KKA-speler Miguel Vera zijn team in de 27e minuut op een voorsprong van 2-1 te zetten.
quote:Na een paar prachtige passeerbewegingen op de linkerflank wist KKA-speler Miguel Vera zijn team in de 27e minuut op een voorsprong van 2-1 te zetten.
Het is wel ongeloofwaardig vind ikquote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en terecht.. daar valt geld te halen natuurlijk... zou je dat zelf niet doen dan?
En dan zeggen ze dat joden gierig zijn :pquote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Geldwolven...
Maar we zullen dus zien wat de arbritagecommissie ervan vind...
Een quotequote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat joden gierig zijn :p
Niet als je eerst te kennen geeft dat ie weg mag voor ± t aankoopbedrag.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en terecht.. daar valt geld te halen natuurlijk... zou je dat zelf niet doen dan?
Die speelt echt wel voor Ajax straks hoor. Het is voor hem een verbetering qua salaris ed dus dan kan Herenveen hoog of laag springen maar weg gaat ie. ±Pquote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Geldwolven...
Maar we zullen dus zien wat de arbritagecommissie ervan vind...
BAM!!quote:In de 74e minuut kwam de thuisploeg op een 2-1 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor PRT was Gied Prent.
quote:
quote:29:45 In de 29e minuut kwam Custódio Anjos, na een mooie beweging door het midden, alleen voor de keeper te staan. Zijn schot ging echter net naast.
28:21 Ilija Stoj¨i van Delfzijl kreeg in de 28e minuut een gele kaart toen hij verhinderde dat de tegenstander een vrije trap snel kon nemen.
25:37 Delfzijl-speler Janus Christiaens kreeg na 25 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Daar ben ik het, zelfs als amsterdammer, mee eens. Maar feit is dat je aan een ongemotiveerde speler niet veel hebt. Dus als Dost naar Ajax wil en je hem niet laat, dan heb je niet veel aan Dost. Zelfde geldt voor Suarez.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je haalt in de zomer een spits voor de toekomst voor 3 miljoen + tekengeld + salaris. En op 't moment dat die spits even op de bank komt omdat 'ie meent dat de hele wereld om hem draait geeft je 'm nog een zak geld mee ook? Moet niet gekker worden..
Bas Dost heeft nog een contract voor 4,5 jaar. Als je dat als Ajax zijnde af wilt kopen mag je betalen. En anders blijft Bassie Dost maar lekker bij ons op de tribune zitten, jankbek dat 'ie is..
Dat snap ik maar als je eerst aangeeft dat ie weg mag voor ± 3 mil moet je niet ineens 6 mil gaan vragen als Ajax komt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je haalt in de zomer een spits voor de toekomst voor 3 miljoen + tekengeld + salaris. En op 't moment dat die spits even op de bank komt omdat 'ie meent dat de hele wereld om hem draait geeft je 'm nog een zak geld mee ook? Moet niet gekker worden..
Bas Dost heeft nog een contract voor 4,5 jaar. Als je dat als Ajax zijnde af wilt kopen mag je betalen. En anders blijft Bassie Dost maar lekker bij ons op de tribune zitten, jankbek dat 'ie is..
BAM!quote:PRT wist de voorsprong te vergroten tot 3-1 toen Bo Prent van links het zestienmetergebied binnendribbelde en de bal in de korte hoek schoot.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
BOEH! GotC krijgt een nontactical counter om dr oren
1-0quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef MrMoon het volgende:
de nr2 staat op 2 - 0 inmiddels en ik sta nog op 0 - 0..
Die 3 miljoen komt echt niet bij Heerenveen vandaan. Dat zaakwaarnemers/media dat roepen moet je Heerenveen niet in de mond leggen..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je eerst aangeeft dat ie weg mag voor ± 3 mil moet je niet ineens 6 gaan vragen als Ajax komt.
BAM!quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Diederick van Groningen in de 32e minuut de 0-1 voor Dynamo kon scoren.
quote:Nei 78 minuten moast diepFries's Àngel Gordo âljend op in brankaar fan it fjild ôfdroegen wurde. Abe Lenstra kaam it fjild yn om him te ferfangen.
Okquote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die 3 miljoen komt echt niet bij Heerenveen vandaan. Dat zaakwaarnemers/media dat roepen moet je Heerenveen niet in de mond leggen..
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef vanpers het volgende:
Volkert Meijknecht van JvP buitte in de 80e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-3.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef vanpers het volgende:
Volkert Meijknecht van JvP buitte in de 80e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-3.
Volgensmij is hij al ongeveer 25 jaar overleden... :pquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie er nog wat van bakt. Dat is inm toch een bejaarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |