das waar.. maar toch we moeten onszelf ook niet te kort doenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar de dames staan niet voor...wij wel
Zijn centrale verdediging is zo sterk dat dat weinig extra's zal geven denk ik...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
Volgende week maar weer 5-3-2 zonder counter. Iemand enig idee of het misschien handig is om voor centrale aanval te gaan of moet ik t maar gewoon normaal houden?
Dedemsvaart - Kluitje (312245973)
Dat ie irl helaas al overleden is dat wist ik wel ja. Ik doelde dan ook puur op Hattrick.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ruim 47 jaar IGM, in '85 overleden (kreeg in '77 een hersenbloeding en is daar nooit echt van hersteld)
[..]
Klopt, 2 september 1985
[..]
Uiteindelijk 0-1 gebleven. Mooie tactische overwinning
Feli dF!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ruim 47 jaar IGM, in '85 overleden (kreeg in '77 een hersenbloeding en is daar nooit echt van hersteld)
[..]
Klopt, 2 september 1985
[..]
Uiteindelijk 0-1 gebleven. Mooie tactische overwinning
Klopt maar zn aanval is ook niet om over naar huis te schrijven dus dacht ik dat dat kleine beetje misschien het verschil zou kunnen maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zijn centrale verdediging is zo sterk dat dat weinig extra's zal geven denk ik...
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
Bij BrandX moeten we nog 15 min wachten voor echte spanning...
Je Centrale aanval wordt er niet sterker van he...het zorgt er alleen voor dat je meer kans hebt op een kans door het midden dan over de vleugels....volgens mij...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar zn aanval is ook niet om over naar huis te schrijven dus dacht ik dat dat kleine beetje misschien het verschil zou kunnen maken.
Als ik daar steeds op kon betten was ik nu zeker miljonairquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef BrandX het volgende:
er is iig in het eerste kwartier niet ene iets gebeurt hier
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik daar steeds op kon betten was ik nu zeker miljonair
Dat snap ik. Aangezien mn vleugels helemaal ruk zijn lijkt me t mede ook daarom een goede keuze.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je Centrale aanval wordt er niet sterker van he...het zorgt er alleen voor dat je meer kans hebt op een kans door het midden dan over de vleugels....volgens mij...
vast niet, want het zou weinig opleveren denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:63:23 Gijs Hamming had de voorsprong van Jamess op zijn voet, maar zijn striemende schot vanaf rechts verdween net over de doellat.
Bij de bookies in engeland kan je overal op wedden dus ook daarop.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, persoonlijk zie ik er de toegevoegde waarde niet helemaal van..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Aangezien mn vleugels helemaal ruk zijn lijkt me t mede ook daarom een goede keuze.
Mmm hij countert wel..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef vanpers het volgende:
Volgende week tegen een wat sterker team, middenveld ga ik wel winnen maar hij heeft een ijzersterke verdediging.
het heeft in dit geval waarschijnlijk ook totaal geen toegevoegde waarde..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, persoonlijk zie ik er de toegevoegde waarde niet helemaal van..
Zo krijg je toch meer kansen door t centrum ipv dat ze ook over de vleugel gaan? Nou aangezien mijn vleugels ruk zijn staan ze helemaal geen kans tegen die verdediging. Misschien als ik dan alles centraal laat lopen dat er een kansje in zit dat ik wel scoren kan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, persoonlijk zie ik er de toegevoegde waarde niet helemaal van..
Dus maar weer normaal?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft in dit geval waarschijnlijk ook totaal geen toegevoegde waarde..
mja.. die gaat het niet meer redden vrees ik..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-1 achter...een snel-event, een nontactical counter en een corner+koppen
We duimen ons rot!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef BrandX het volgende:
jongens ik wil wel winnen hoor, ik wil graag vier los blijven van de nr 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |